Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio Webdesign pro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio Webdesign pro

    Kent er iemand dit programma ??

  • #2
    Re: Studio Webdesign pro

    hoi

    Ja ik ken dit programma nogal redelijk heel goed ,heb er nu ondertussen 4 website's mee gebouwd ,en je leert het nogal vrij snel .

    je kan me altijd een mailtje en of telefoontje laten ,of je mag zelfs tot bij me komen ,om je verder te helpen .


    Met vriendelijke groeten,

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Studio Webdesign pro

      Hallo,
      Fijn nog andere mensen te leren kennen die hiermee werken.
      Heb momenteel versie 3.0, en ben overgestapt van de Amerikaanse versie Webplus 10. Ik er ben reeds mee bezig vanaf versie 8, doch alleen de taal al maakt het nu een stuk makkelijker.
      Van Easycomputing wel weinig of geen informatie bij problemen.
      Ondervond problemen bij het publiceren van Foto-galerij.
      Het is dus niet mogelijk de galerij samen te voegen met de site. Het bestand wordt dan bvb. 30Mb en je kan het de volgende keer niet meer opnieuw inladen om te bewerken.
      Dus Foto's insluiten zeker NIET aanvinken.
      Ik heb deze informatie via het Amerikaanse forum.
      Dit is het enige probleem dat ik tot nu toe ondervonden heb.
      Voor de Amerikaanse versie is wel al een Patch uit... Easycomputing heeft deze waarschijnlijk nog niet bijgevoegd.
      Groeten
      John
      Canon G2 - Canon 400D met Sigma 105/2,8 DG Macro - Sigma 17-70 / 2,8-4,5 Macro - Sigma 18-200 F3,5-6,3 DC OS

      Comment


      • #4
        Re: Studio Webdesign pro

        ik heb ook webdesign 3 pro, en doe het altijd zo ,met de foto's ,ik maak een copy van mijn foto's ,en plaats dan de copy op de site ,en zo behoudt ik het orginele voor andere werk .

        Maar als je nu een slideshow op je site zet ,hoef je niet copy te maken van je foto's ,die kan je dan terug gewoon gebruiken .

        Maar verder ben ik heel blij dat ik dit programma heb ,om mee te werken voor site bouw en om een goede webwinkel op een site te zetten .

        Het programma heeft genoeg extras om leuke dingen mee te doen .

        met vriendelijke groeten ,

        Ardesign


        Oorspronkelijk geplaatst door COLT45 Bekijk bericht
        Hallo,
        Fijn nog andere mensen te leren kennen die hiermee werken.
        Heb momenteel versie 3.0, en ben overgestapt van de Amerikaanse versie Webplus 10. Ik er ben reeds mee bezig vanaf versie 8, doch alleen de taal al maakt het nu een stuk makkelijker.
        Van Easycomputing wel weinig of geen informatie bij problemen.
        Ondervond problemen bij het publiceren van Foto-galerij.
        Het is dus niet mogelijk de galerij samen te voegen met de site. Het bestand wordt dan bvb. 30Mb en je kan het de volgende keer niet meer opnieuw inladen om te bewerken.
        Dus Foto's insluiten zeker NIET aanvinken.
        Ik heb deze informatie via het Amerikaanse forum.
        Dit is het enige probleem dat ik tot nu toe ondervonden heb.
        Voor de Amerikaanse versie is wel al een Patch uit... Easycomputing heeft deze waarschijnlijk nog niet bijgevoegd.
        Groeten
        John
        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

        Comment


        • #5
          Re: Studio Webdesign pro

          Verplaatst naar een beter forumonderdeel.
          Webdesign heeft niets te maken met fotobewerkingsoftware.
          Zie http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=27564

          Mvg,

          Mod Hans
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #6
            Re: Studio Webdesign pro

            Hoe zit het met de W3C Css comptabiliteit als je een site ontwerpt met deze software?
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Studio Webdesign pro

              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
              Hoe zit het met de W3C Css comptabiliteit als je een site ontwerpt met deze software?
              Op moment van schrijven is er nog geen enkele designpakket dat standaard voldoet aan het consortium dus manueel de code opschonen blijft de boodschap. Ik ken het pakket zelf niet maar het zou mij verwonderen moest dit wel aan de W3C normen voldoen. Eerlijk gezegd is easycomputing geen "grand-cru" op gebied van diepgaande technieken....
              Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

              Gratis kijkplezier Coming soon

              Comment


              • #8
                Re: Studio Webdesign pro

                Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                Op moment van schrijven is er nog geen enkele designpakket dat standaard voldoet aan het consortium dus manueel de code opschonen blijft de boodschap. Ik ken het pakket zelf niet maar het zou mij verwonderen moest dit wel aan de W3C normen voldoen. Eerlijk gezegd is easycomputing geen "grand-cru" op gebied van diepgaande technieken....
                Inderdaad, kan ook niet voor die prijs... niet iedereen is bereid kapitalen uit te geven aan programma's die zeer vlug verouderen en waarvoor altijd nieuwe Updates moeten aangekocht worden. Het is tenslotte maar een hobby...
                Canon G2 - Canon 400D met Sigma 105/2,8 DG Macro - Sigma 17-70 / 2,8-4,5 Macro - Sigma 18-200 F3,5-6,3 DC OS

                Comment


                • #9
                  Re: Studio Webdesign pro

                  hoi ik heb van daag Studio Webdesign 4 Pro gekocht
                  maar ik hoop dat het wel toedoen is met dat programma
                  om web site te maken dat wil ik heel graag al
                  is die programma heel simpel is dat
                  ik hoop het ik hoor het wel van jullie
                  gr Anton

                  Comment


                  • #10
                    Re: Studio Webdesign pro

                    Ik gebruikte vroeger ook allerlei programmaatjes. Maar ik heb van m'n hart een steen gemaakt, en ik ben overgeschakeld op manueel coderen. Een grote stap, maar met de hulp van Google, is er enorm veel mogelijk. En geen dure programma's. Kladblok volstaat in principe, alhoewel zoiets, een leuke gratis hulp is.
                    Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

                    Comment


                    • #11
                      Re: Studio Webdesign pro

                      Ik heb net studio webdesign 4 pro gekocht, maar weet iemand ofdat de inlog taal veranderd als een engelsman probeerd in te loggen?? want bij mij blijft hij NLDS vertonen.

                      BTW, Ik ben Vigilant warrior, en ik hoop dat jullie me veel gaan zien (soortvan)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Studio Webdesign pro

                        ik heb versie 2 prima soft en genoeg mogelijkheden
                        fotos worden automatich aangepast voor webweergave zodat vlotjes blijft inladen bij het openen van de website
                        zeker beter dan frontpage
                        greets
                        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                        www.korandoke.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Studio Webdesign pro

                          Hallo allen,

                          Ook wij zijn tevreden gebruikers van Studio Webdesign omdat het mogelijk is om vrijwel zonder kennis een website te maken.

                          Helaas lopen we nu tegen een probleem aan waarvan we niet weten hoe het op te lossen. We hebben een website gemaakt, maar de afbeeldingen die als achtergrond zijn gebruikt worden wazig/korrelig op het moment dat we de website online zetten.
                          Dezelfde afbeeldingen zijn gebruikt voor het vervaardigen van PDF-bestanden en hierbij blijven de afbeeldingen wel scherp/duidelijk.

                          Heeft iemand enig idee hoe dit komt of hoe we het kunnen oplossen?

                          Met groet,

                          Linda
                          Enchantra

                          Comment


                          • #14
                            Re: Studio Webdesign pro

                            Oorspronkelijk geplaatst door Enchantra Bekijk bericht
                            Hallo allen,

                            Ook wij zijn tevreden gebruikers van Studio Webdesign omdat het mogelijk is om vrijwel zonder kennis een website te maken.

                            Helaas lopen we nu tegen een probleem aan waarvan we niet weten hoe het op te lossen. We hebben een website gemaakt, maar de afbeeldingen die als achtergrond zijn gebruikt worden wazig/korrelig op het moment dat we de website online zetten.
                            Dezelfde afbeeldingen zijn gebruikt voor het vervaardigen van PDF-bestanden en hierbij blijven de afbeeldingen wel scherp/duidelijk.

                            Heeft iemand enig idee hoe dit komt of hoe we het kunnen oplossen?

                            Met groet,

                            Linda
                            Enchantra
                            de afbeeldingen zijn mss te klein van bestandgrootte
                            zodat deze moeten uitgerokken worden.
                            verder heb ik geen idee

                            greets
                            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                            www.korandoke.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Studio Webdesign pro

                              Hallo, Heb web disign 4, en probeer om een film te plaatsen op mijn web site maar dit lukt mij niet.
                              Foto's en geluid geen probleem.
                              Weet iemand raad???
                              groeten mano

                              Comment

                              Working...
                              X