Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

    Werkt het niet toch mischien nog je slot aan de knoppen, en dan staat er nog Lockpicken is een sport
    KLIK

  • #2
    Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Werkt het niet toch mischien nog je slot aan de knoppen, en dan staat er nog Lockpicken is een sport
    KLIK
    Inderdaad straf

    Comment


    • #3
      Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

      Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Inderdaad straf
      En dan nog op de reklamebanner van Facebook.....

      Comment


      • #4
        Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

        ieder zijn hobby zeker?
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

          Ja en? vind hier niets mis mee.

          Boksen is ook een sport. Voor een ander is het op elkaars bakkes slaan.
          Kleiduifschieten is ook een sport. Voor een ander is het cowboytje spelen.
          enz...

          Het is zoals met alles, het moet gewoon allemaal wat geregeld zijn.
          [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
          [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

          Comment


          • #6
            Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

            Oorspronkelijk geplaatst door jejochen Bekijk bericht
            Ja en? vind hier niets mis mee.

            Boksen is ook een sport. Voor een ander is het op elkaars bakkes slaan.
            Kleiduifschieten is ook een sport. Voor een ander is het cowboytje spelen.
            enz...

            Het is zoals met alles, het moet gewoon allemaal wat geregeld zijn.
            Tot ze bij jou thuis hun sport beoefenen?
            eens zien of je het dan nog als sport bekijkt?

            vergelijking met boksen kan ik nog begrijpen, (alhoewel ik je als bokser toch moet tegenspreken over het feit of ik buiten de matten/ring vecht ;-) ).

            maar leren inbreken lijkt mij nu toch een brug te ver...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #7
              Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

              Voor mij kan dat niet.
              Ik vind het zeer onethisch.
              Pro's hebben zulke aanmoediging niet nodig, die hebben hun materiaal en zijn toch niet te stoppen.
              Maar het zijn de de twijfelaars die je verleidt met zo'n reklame!
              Al zijn het er maar twee of drie, dat zijn er dan twee of drie teveel!
              Nee, dit kan echt niet door de beugel.
              Dit is aanzetten tot.
              Wat gaat het morgen zijn?
              Aanzetten tot verkrachting?

              Comment


              • #8
                Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                vergelijking met boksen kan ik nog begrijpen, (alhoewel ik je als bokser toch moet tegenspreken over het feit of ik buiten de matten/ring vecht ;-) ).
                Precies, daar heb ik het net over. Als all-round vechter zien wij ook wanna be straatvechters in de club opduiken die willen leren 'een op zijn muil slaan'.
                Ironisch genoeg zijn het net deze die heel vlug weer de club verlaten. Er heerst namelijk een ethiek in de club die net het tegenovergestelde is van op straat.

                Dus ik denk dat het met dat lockpicken ook wel zo zal zijn? Da's mijn gedacht...
                Ik heb ook al eens met een paperclip 'voor de sport' geprobeerd mijn eigen hangslot open te krijgen, met succes. Maar nee, ik zit nu niet elke nacht aan een zijn achterdeur te foefelen.
                [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

                Comment


                • #9
                  Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                  Oorspronkelijk geplaatst door jejochen Bekijk bericht
                  Precies, daar heb ik het net over. Als all-round vechter zien wij ook wanna be straatvechters in de club opduiken die willen leren 'een op zijn muil slaan'.
                  Ironisch genoeg zijn het net deze die heel vlug weer de club verlaten. Er heerst namelijk een ethiek in de club die net het tegenovergestelde is van op straat.

                  Dus ik denk dat het met dat lockpicken ook wel zo zal zijn? Da's mijn gedacht...
                  Ik heb ook al eens met een paperclip 'voor de sport' geprobeerd mijn eigen hangslot open te krijgen, met succes. Maar nee, ik zit nu niet elke nacht aan een zijn achterdeur te foefelen.
                  Wel een groot verschil tussen paperclip en professioneel materiaal.

                  Met vechten op straat win je niet,
                  met inbreken... jah, wel met inbreken kan je wel wat meer binnenhalen...
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                    Ik lees er nergens iets over een slot kapot maken (juist de bedoeling om het niet kapot te maken) of iets willen stelen. Waarom zou je niet voor de sport je eigen slot mogen proberen openmaken zonder sleutel ? Ik herrinner me dat we in mijn jonge dagen ook wel eens een slot probeerden open te krijgen zonder sleutel. Zonder kwaadaardige bedoelingen. Ook heb ik al eens een deur van een wagen opengemaakt zonder sleutel omdat een dame haar handtas met haar sleutels erin had laten staan.

                    Men verkoopt ook wapens voor de sport.
                    Wie koopt er eens niet een keukenmes, zonder dat hij de bedoeling heeft iemand ermee neer te steken.
                    Een zware hamer, koevoet, staalkniptang enz...zijn ook gewoon te koop.
                    Laat staan een gasfles waarmee je een gans appartement kan mee opblazen.

                    Ach, als men een slot wilt openkrijgen met kwaadaardige bedoelingen is dit zo gebeurd, zonder dit speelgoed.
                    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      Wat gaat het morgen zijn?
                      Aanzetten tot verkrachting?
                      Misschien gebeurt dit al door de NSFW foto's
                      Moet men dit nu ook al verbieden?
                      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                        Lockpicken is een sport die in clubverband wordt gedaan.
                        Op de ledenbijeenkomsten worden sloten uitgedeeld. Na een signaal moeten de leden om ter snelst het slot openmaken met de lockpicker tools. Benodigde tijd gaat van 1 tot 30 minuten.

                        Ik zie een inbreker buiten in de kou geen 30 minuten friemelen aan een slot met die naaldjes en haakjes.
                        Echte inbrekers gebruiken een bumpkey. Daarmee open je bijna elk slot in 5 seconden.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                          Net een setje besteld!






                          joking

                          Comment


                          • #14
                            Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                            Als er clubs bestaan waarom zou dat dan niet mogen verkocht worden.
                            Mischien zou het goed zijn om zoals bij wapens dit te laten verkopen op basis van een vergunning.
                            Hamer, koevoet, schroevendraaier, mokerhamer, enz is ook matriaal waar men kan mee inbreken om nog te zwijgen over google streetvieuw en google earth, waar je een inbraak kunt plannen van uit uw stoel. Met een beetje geluk of zelfs dat niet, verteld er iemand op facebook of twitter wanneer hij op reis gaat.
                            Denk er ook aan dat het bij inbrekers snel moet gaan
                            Het verbieden van dit matriaal heeft geen enkele zin. Als je googeld wordt er perfekt een uitleg gegeven hoe je dit matriaal zelf moet maken.
                            Als er dan toch clubs voor dit lockpicken bestaat waarom niet, al moet ik toegeven en begrijp ook de mensen die dit bizar vinden
                            Robby BB
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

                            Comment


                            • #15
                              Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                              die dingen heeft een pro niet duurt te lang, als ik zie hoe ze bij ons een cilinder van dom eruit halen zonder sleutel.
                              dan zijn die al lang terug weg eer jij binnen bent en dat met een gewone vise-grip tang

                              grts
                              je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                              www.korandoke.be

                              Comment

                              Working...
                              X