Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

    Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
    Klopt, maar als je tegenwoordig een wapen in huis hebt wordt je, door bepaalde bevolkingsgroepen, beschouwd als een paria.
    Dat is omdat je aan de bevolking hebt laten zien dat je een wapen hebt.
    Heeft het wel nut een wapen in huis te hebben. Iemand neerschieten is niet vanzelfsprekend (niet praktisch en niet psychologisch) en als het gebeurd neem je dat heel je leven mee.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #32
      Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

      Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
      Klopt, maar als je tegenwoordig een wapen in huis hebt wordt je, door bepaalde bevolkingsgroepen, beschouwd als een paria.
      Ja, want je gedraagt je alsof je in een Bananenrepubliek woont
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #33
        Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

        Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
        Dat is omdat je aan de bevolking hebt laten zien dat je een wapen hebt.
        Heeft het wel nut een wapen in huis te hebben. Iemand neerschieten is niet vanzelfsprekend (niet praktisch en niet psychologisch) en als het gebeurd neem je dat heel je leven mee.
        Robby BB
        Heb jij een mes, baseballbat, koevoet, hamer, enz in uw bezit?
        Kan je ook iemand mee doden
        Kap je handen ook maar af, want er zijn er die mensen wurgen, en jíj wilt dat risico toch niet lopen?
        Om maar te zeggen dat de persoon de uitvoerder is en niet de voorwerpen.

        Heb jij al ondervinding dan in iemand neerschieten?
        Aan jouw uitleg te horen?
        D90 - D70 - F80 + glas

        Comment


        • #34
          Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
          Ja, want je gedraagt je alsof je in een Bananenrepubliek woont
          Kan je dat eens een beetje uitleggen.
          Als je Hollander bent is het niet nodig
          D90 - D70 - F80 + glas

          Comment


          • #35
            Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

            Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
            Heb jij een mes, baseballbat, koevoet, hamer, enz in uw bezit?
            Kan je ook iemand mee doden
            Kap je handen ook maar af, want er zijn er die mensen wurgen, en jíj wilt dat risico toch niet lopen?
            Om maar te zeggen dat de persoon de uitvoerder is en niet de voorwerpen.

            Heb jij al ondervinding dan in iemand neerschieten?
            Aan jouw uitleg te horen?
            Ik ben militair en ben daar voor getraind, om wanneer nodig iemand uit te schakelen, ,lees goed uitschakelen en doden kan één van de middelen zijn.
            Ik kan u verzekeren dat het niet evident is om de trekker over te halen, zelfs niet tijdens oefeningen en simulatie's.
            Robby BB
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #36
              Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

              Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
              Ik ben militair en ben daar voor getraind, om wanneer nodig iemand uit te schakelen, ,lees goed uitschakelen en doden kan één van de middelen zijn.
              Ik kan u verzekeren dat het niet evident is om de trekker over te halen, zelfs niet tijdens oefeningen en simulatie's.
              Robby BB
              Jij bent getraind om met wapens om te gaan, maar aan mij is het dan niet gegund.

              Op jouw foto zie ik een groene muts, waarschijnlijk commando...dan heb jij voor een beroep gekozen dat, als je het op de keper beschouwd, dient om mensen af te maken. Met de blote hand, mes, geweer enz...
              Tegenwoordig raden ze lichtere munitie aan zodat men dan enkel verwondt en het meer last oplevert dan een dode op logistiek vlak dan. Bijkomend voordeel: er kan meer munitie meegenomen worden....
              Ik geloof dat jij eigenlijk niet veel kritiek kan uiten....
              D90 - D70 - F80 + glas

              Comment


              • #37
                Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                Jij bent getraind om met wapens om te gaan, maar aan mij is het dan niet gegund.

                Op jouw foto zie ik een groene muts, waarschijnlijk commando...dan heb jij voor een beroep gekozen dat, als je het op de keper beschouwd, dient om mensen af te maken. Met de blote hand, mes, geweer enz...
                Tegenwoordig raden ze lichtere munitie aan zodat men dan enkel verwondt en het meer last oplevert dan een dode op logistiek vlak dan. Bijkomend voordeel: er kan meer munitie meegenomen worden....
                Ik geloof dat jij eigenlijk niet veel kritiek kan uiten....
                In het Bel leger word niemand opgelijd om mensen af te maken, zelfs de Para Commando's niet. Er worden technieken aangeleerd om mensen op een progressiefe manier en wanneer nodig, te ontmoedigen, te verhinderen, tegen te houden, om zaken te doen die gericht zijn tegen de opdracht die we krijgen en wanneer we moeten handelen in het kader van zelfverdediging.
                De manier waarop dat gebeurd gaat in gradatie naar omhoog, waarop het doden van iemand het allerlaatste middel is.
                Dus afmaken is er niet bij.
                Daarentegen zullen deze technieken in de handen van een verkeerde man of vrouw (ook al is dat een militair) ook kunnen verkeerd, zoals het hier getoonde matriaal, gebruikt worden.
                Daarenboven zal een geschkte opleiding lijden tot meer controlle over uw gevoelens en reaktie's. Bv ik heb tijdens een opdracht een kalashnikov onder de kin gehad. Wat bij andere niet getrainde mensen, waarschijnlijk een paniekreactie teweeg zou brengen met de meest onnodige reakties tot gevolg, heb ik na evaluatie van de situatie, berekend wat de risiko's zouden zijn op een escalatie van de situatie en het gevaar voor mijn collega's, de politieke situatie op dat moment en ben tot het besluit te komen om mijn tong uit te steken naar deze man, in plaats van hem neer te schieten( of af te maken zoals u verwoord). Ik zou niet gemist hebben omdat mijn loop op zijn buik gericht was.Deze berekening heeft minder dan een sekonde geduurd en mijn aktie toverde een lach op deze man zijn gezicht die overgegaan is in een schaterlach.
                Ik ben dan beginnen mee te lachen met de tranen in mijn ogen maar dat was dan meer uit zenuwen.µ
                Dus ik kan wel degelijk kritiek uiten.
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #38
                  Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                  Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                  Daarenboven zal een geschkte opleiding lijden tot meer controlle over uw gevoelens en reaktie's. Bv ik heb tijdens een opdracht een kalashnikov onder de kin gehad. Wat bij andere niet getrainde mensen, waarschijnlijk een paniekreactie teweeg zou brengen met de meest onnodige reakties tot gevolg, heb ik na evaluatie van de situatie, berekend wat de risiko's zouden zijn op een escalatie van de situatie en het gevaar voor mijn collega's, de politieke situatie op dat moment en ben tot het besluit te komen om mijn tong uit te steken naar deze man, in plaats van hem neer te schieten( of af te maken zoals u verwoord). Ik zou niet gemist hebben omdat mijn loop op zijn buik gericht was.Deze berekening heeft minder dan een sekonde geduurd en mijn aktie toverde een lach op deze man zijn gezicht die overgegaan is in een schaterlach.
                  Ik ben dan beginnen mee te lachen met de tranen in mijn ogen maar dat was dan meer uit zenuwen.
                  Nou, ik ben erg onder de indruk wat ze je in het Belgische leger allemaal bijbrengen. Een duidelijke versterking van de NAVO, ik voel me een stuk geruster nu. Maar, eh, geven ze ook lessen Nederlands?

                  Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                  Dus ik kan wel degelijk kritiek uiten.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                    Hier kan ik u niet bijtreden Leonidas.
                    Volgens de netiquette is het Not Done om anderen op de vingers te tikken voor hun taalfouten.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      Volgens de netiquette is het Not Done om anderen op de vingers te tikken voor hun taalfouten.
                      Ik heb alleen complimenten gegeven en een vraag gesteld. Niks op vingers getikt.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                        Ik heb alleen complimenten gegeven en een vraag gesteld. Niks op vingers getikt.
                        u moet in de politiek gaan.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                          Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                          In het Bel leger word niemand opgelijd om mensen af te maken, zelfs de Para Commando's niet. Er worden technieken aangeleerd om mensen op een progressiefe manier en wanneer nodig, te ontmoedigen, te verhinderen, tegen te houden, om zaken te doen die gericht zijn tegen de opdracht die we krijgen en wanneer we moeten handelen in het kader van zelfverdediging.
                          De manier waarop dat gebeurd gaat in gradatie naar omhoog, waarop het doden van iemand het allerlaatste middel is.
                          Dus afmaken is er niet bij.
                          Daarentegen zullen deze technieken in de handen van een verkeerde man of vrouw (ook al is dat een militair) ook kunnen verkeerd, zoals het hier getoonde matriaal, gebruikt worden.
                          Daarenboven zal een geschkte opleiding lijden tot meer controlle over uw gevoelens en reaktie's. Bv ik heb tijdens een opdracht een kalashnikov onder de kin gehad. Wat bij andere niet getrainde mensen, waarschijnlijk een paniekreactie teweeg zou brengen met de meest onnodige reakties tot gevolg, heb ik na evaluatie van de situatie, berekend wat de risiko's zouden zijn op een escalatie van de situatie en het gevaar voor mijn collega's, de politieke situatie op dat moment en ben tot het besluit te komen om mijn tong uit te steken naar deze man, in plaats van hem neer te schieten( of af te maken zoals u verwoord). Ik zou niet gemist hebben omdat mijn loop op zijn buik gericht was.Deze berekening heeft minder dan een sekonde geduurd en mijn aktie toverde een lach op deze man zijn gezicht die overgegaan is in een schaterlach.
                          Ik ben dan beginnen mee te lachen met de tranen in mijn ogen maar dat was dan meer uit zenuwen.µ
                          Dus ik kan wel degelijk kritiek uiten.
                          Robby BB
                          Toen ik mijn dienstplicht deed, was het wel even anders....
                          Wat zijn de criteria om aanvaard te worden in het BL... De lengte van de tong....
                          Hoeveel meters pinten er kan gedronken worden op een avond

                          Jij bent soldaat en getraind om mensen te doden. Zo simpel is het.
                          En dat impliceert dan weer dat jij niet in een positie staat om kritiek te uiten.
                          Ik ben als jager opgeleid. Ik schiet alleen maar dieren, als je dan ziet wat kritiek er hierover gepost wordt, mag ik er niet aan denken wat men over jouw opleiding denkt....
                          D90 - D70 - F80 + glas

                          Comment


                          • #43
                            Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                            Leonidas
                            Dit zul je toch eens moeten verklaren

                            Wat het nederlands betreft, in het leger nemen ze altijd 2 personen aan per plaats
                            Ene die kan lezen en enen die kan schrijven. Voor de rest hebben we Oficieren die alles verbeteren

                            Uw nederlands

                            Nou, ik ben erg onder de indruk, wat ze je in het Belgische leger allemaal bijbrengen. Een duidelijke versterking van de NAVO, . Ik ik voel me een stuk geruster, nu. Maar, eh, geven ze ook lessen Nederlands?

                            Robby BB
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

                            Comment


                            • #44
                              Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                              Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                              Leonidas
                              Dit zul je toch eens moeten verklaren

                              Wat het nederlands betreft, in het leger nemen ze altijd 2 personen aan per plaats
                              Ene die kan lezen en enen die kan schrijven. Voor de rest hebben we Oficieren die alles verbeteren

                              Uw nederlands

                              Nou, ik ben erg onder de indruk, wat ze je in het Belgische leger allemaal bijbrengen. Een duidelijke versterking van de NAVO, . Ik ik voel me een stuk geruster, nu. Maar, eh, geven ze ook lessen Nederlands?

                              Robby BB


                              Bent u dan ofFicier misschien?
                              D90 - D70 - F80 + glas

                              Comment


                              • #45
                                Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

                                Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                                Ik ben als jager opgeleid. Ik schiet alleen maar dieren, als je dan ziet wat kritiek er hierover gepost wordt, mag ik er niet aan denken wat men over jouw opleiding denkt....
                                Hij zal niet 'doden' voor zijn plezier... jij daarentegen... maar dat is een andere discussie.
                                Jean Pierre.

                                Comment

                                Working...
                                X