Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spdif uitgang digibox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • spdif uitgang digibox

    Iemand verstand van die dingen.


    Ik krijg geen geluid meer uit mijn digibox, via die fiber kabel. Ik zie dat er nog licht brandt in de digibox maar ik krijg dus geen geluid uit mijn versterker.

    Ik heb al de kabel uit mijn dvd speler genomen (ook spdif), en die in de digibox gestoken (en mijn versterker op mijn opt1 (waar mijn dvd opzit) gezet, ook niks van geluid.

    Ik heb de kabel uit mijn digibox in mijn dvd speler gestoken, en mijn versterker op opt2 gezet waar normaal mijn digibox op zit, en 'k had wel geluid.

    Dus 'k vermoed dat het probleem bij de digibox zit, maar om dat probleem weer bij telenet gaan uit te leggen, is het weer volgende week voor ik geluid uit mijn tv krijg, iemand een idee wat ik nog zou over het hoofd zou kunnen zien, voor ik maandag naar telenet bel ?
    To make your dreams come true, wake up

  • #2
    Re: spdif uitgang digibox

    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Iemand verstand van die dingen.


    Ik krijg geen geluid meer uit mijn digibox, via die fiber kabel. Ik zie dat er nog licht brandt in de digibox maar ik krijg dus geen geluid uit mijn versterker.

    Ik heb al de kabel uit mijn dvd speler genomen (ook spdif), en die in de digibox gestoken (en mijn versterker op mijn opt1 (waar mijn dvd opzit) gezet, ook niks van geluid.

    Ik heb de kabel uit mijn digibox in mijn dvd speler gestoken, en mijn versterker op opt2 gezet waar normaal mijn digibox op zit, en 'k had wel geluid.

    Dus 'k vermoed dat het probleem bij de digibox zit, maar om dat probleem weer bij telenet gaan uit te leggen, is het weer volgende week voor ik geluid uit mijn tv krijg, iemand een idee wat ik nog zou over het hoofd zou kunnen zien, voor ik maandag naar telenet bel ?
    Indien je niets in de menu van je Telenet Digibox hebt gewijzigd, zou ik met je box naar de garantieafdeling gaan.
    Sony A7 mkIII
    Is all I need :-)

    Comment


    • #3
      Re: spdif uitgang digibox

      Laat maar, er heeft hier iemand met de afstandsbediening van de digibox lopen spelen, en blijkbaar als je daar het geluid afzet, wordt er ook geen geluid doorgestuurd naar je externe apparaten zoals tv (via scart) en versterker via spdif....

      weer iets bijgeleerd
      To make your dreams come true, wake up

      Comment

      Working...
      X