Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SMS naar e-mail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SMS naar e-mail

    Ik meen mij te herinneren dat (lang geleden toen de dieren nog spraken) je vroeger, door een bepaalde notatie in je sms bericht te hanteren je deze sms naar een e-mail kon laten sturen.

    Hoe was dat? En werkt het nog?

    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

  • #2
    Re: SMS naar e-mail

    bump

    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: SMS naar e-mail

      Neen, je kon wel van e-mail naar sms sturen..... Maar ja, toen de dieren nog praten was internet naar sms nog gratis... die lokertjes, waarmee ze iedereen verslaafd gemaakt hebben.... En toen niemand meer zonder sms kon, hebben ze ons die rekening gepresenteerd, en kan je nu niet meer gratis sms'en
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: SMS naar e-mail

        Het kon idd om via sms een berichtje naar een emailadres te sturen. Dat was rond 1999 ofzo.
        Je stuurde dan een sms naar een server die het bericht doorstuurde naar het opgegeven emailadres.
        Het was dacht ik een experiment van studenten. Ik denk dat dit allang niet meer zal bestaan.

        Greetz,
        Loes

        Comment


        • #5
          Re: SMS naar e-mail

          Je kunt wel een MMS naar een email adres versturen
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment

          Working...
          X