Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung GS3 reclame val apple aan :D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung GS3 reclame val apple aan :D

    wel knap gevonden en geen enkele keer de naam iPhone, Apple laten vallen.

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    grtz david.

  • #2
    Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

    Schitterend.
    Ik snap ook niet dat mensen zoveel geld aan een smartphone kunnen geven (nie dat die GS3 veel goedkoper is) om een paar dingetjes extra.
    Nu gaan er veel zeggen: duidelijk geen Apple-gebruiker.

    Nu ja, als je maar gelukkig bent. Ik heb ook al nutteloze dingen gekocht.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Ik zou er ook het geld niet aan uitgeven. 't Is dat ik de mijne van het werk heb gekregen...
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #4
        Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

        Ik ben tevreden met mijn smartphone, maar eigenlijk vnl omwille van de camera. Zo heb ik al vele kiekjes kunnen nemen van mijn dochter, die ik zou gemist hebben omdat ik de grote camera thuis heb laten liggen.

        Comment


        • #5
          Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

          Ik heb ook een smartphone en ben er ook tevreden van, maar aan die prijzen zul je me toch geen nieuwe zien kopen.
          Zeker niet als ik het vorige model al heb en het scherm (naar gewoonte) ietsje groter en ietsje scherper is. (wedden dat de helft het verschil niet ziet)

          Qua marketing vind ik Apple geweldig, maar eigenlijk verkopen ze lucht.
          Mijn gedacht hoor. (Ik wil hier niemand op stang jagen. Degenen die voor Apple producten kiezen, weten wel waarom)
          Nikon D7000 en wat lenzen.
          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

          Comment


          • #6
            Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

            Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
            Ik heb ook een smartphone en ben er ook tevreden van, maar aan die prijzen zul je me toch geen nieuwe zien kopen.
            Zeker niet als ik het vorige model al heb en het scherm (naar gewoonte) ietsje groter en ietsje scherper is. (wedden dat de helft het verschil niet ziet)

            Qua marketing vind ik Apple geweldig, maar eigenlijk verkopen ze lucht.
            Mijn gedacht hoor. (Ik wil hier niemand op stang jagen. Degenen die voor Apple producten kiezen, weten wel waarom)
            Wel mooie en degelijke lucht !!!

            Comment


            • #7
              Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

              En toch : http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multim...erhausen.dhtml

              Comment


              • #8
                Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                Oorspronkelijk geplaatst door Picha Bekijk bericht
                Wel mooie en degelijke lucht !!!
                T'is in elk geval dure lucht... Die nieuwe is terug een 100€ duurder (met 899€ voor een 64 GB modelleke)...
                Groeten,

                Polleke

                Comment


                • #9
                  Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                  Los van de prijs van de iPhone vind ik de SGIII ook overdreven duur en té groot...
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                    Los van de prijs van de iPhone vind ik de SGIII ook overdreven duur en té groot...
                    Ik dus helemaal niet, ik denk er zelfs aan de S3 te verkopen en de Samsung Note 2 met zijn 5,5 " scherm aan te kopen.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                      Wat mij tegen de borst stoot is vooral hoe de media er mee omgaan.
                      Appel is vooral een marketing firma geen electronicafabrikant mijn inziens.
                      Als appel een nieuw model op de markt brengd is het overal in de pers en op tv, als nokia of samsung iets op de markt brengen die:
                      1- stukken goedkoper is
                      2- stukken beter is
                      dan hoor je niets.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                        Wat mij tegen de borst stoot is vooral hoe de media er mee omgaan.
                        Appel is vooral een marketing firma geen electronicafabrikant mijn inziens.
                        Als appel een nieuw model op de markt brengd is het overal in de pers en op tv, als nokia of samsung iets op de markt brengen die:
                        1- stukken goedkoper is
                        2- stukken beter is
                        dan hoor je niets.
                        Juist.
                        Hierbij aan iedereen een warme oproep op VOORAL GEEN APPLE producten te kopen want dan kan ik nog jaaaaaaaren op het internet zonder antivirussoftware.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                          Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                          Wat mij tegen de borst stoot is vooral hoe de media er mee omgaan.
                          Appel is vooral een marketing firma geen electronicafabrikant mijn inziens.
                          Als appel een nieuw model op de markt brengd is het overal in de pers en op tv, als nokia of samsung iets op de markt brengen die:
                          1- stukken goedkoper is
                          2- stukken beter is
                          dan hoor je niets.
                          Ik ben geen fanboy, maar dat is niet helemaal correct. Apple had het eerste succesverhaal met de iPod/iPhone, vandaar dat ze pers krijgen.

                          Wanneer Microsoft een nieuw besturingssysteem uitbrengt komt het ook in de pers, wat niet het geval is met Apple of linux. Dat is dezelfde reden. Waarschijnlijk steken ze ook een pak geld in een campagne opdat het in de pers zou komen, wat Apple niet doet met zijn nieuwe lion bijvoorbeeld. Het zou ook niet echt rendabel zijn.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                            Ik heb de GS3 en de grote daar wen je wel aan Het is wel heel makkelijk als je vaak op internet zit. Dat kijkt een stuk lekkerder. En de foto's die hij maakt zijn ook erg mooi. Ik ben er iig erg blij mee. Hij zat gelukkig bij mijn abbo. Zou er zelf los nooit zoveel voor betalen.
                            "The only easy day was yesterday"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Samsung GS3 reclame val apple aan

                              Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                              Qua marketing vind ik Apple geweldig, maar eigenlijk verkopen ze lucht.
                              Heb me onlangs een 4S gekocht van 6 maanden oud, dus nog in garantie, als nieuw. Heel tevreden met m'n iLucht 4S. En met m'n iMac, iPad, iPod, Airport en binnenkort Apple TV...
                              't Ruikt hier gelijk een bos, zo gezond !

                              Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                              Ik wil hier niemand op stang jagen.
                              Waarom doe je het dan ?
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment

                              Working...
                              X