Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

    Killer is natuurlijk weer een groot woord maar de iPhone gaat het moeilijker krijgen, deze Samsung Galaxy III staat qua specificaties echt wel een stapje hoger, ik werk nu al met de iPhone 4 en de Samsung Galaxy II en eerlijk gezegd, ik gebruik de Samsung Galaxy II veel meer dan de iPhone.
    Het concern stootte Nokia van de troon als 's werelds grootste producent van mobiele telefoons, en verkocht meer smartphones dan Apple. Bron

    Maar wie weet wat de iPhone 5 gaat worden he???
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Killer is natuurlijk weer een groot woord maar de iPhone gaat het moeilijker krijgen, deze Samsung Galaxy III staat qua specificaties echt wel een stapje hoger, ik werk nu al met de iPhone 4 en de Samsung Galaxy II en eerlijk gezegd, ik gebruik de Samsung Galaxy II veel meer dan de iPhone.
    Het concern stootte Nokia van de troon als 's werelds grootste producent van mobiele telefoons, en verkocht meer smartphones dan Apple. Bron

    Maar wie weet wat de iPhone 5 gaat worden he???
    Waar Samsung en de anderen absoluut nog een nadeel in hebben is het feit dat er 101 "gadgets" of randapparaten bestaan voor de iDevices.

    Mijn wekkerradio heeft een ingebouwde docking voor de iPhone, mijn Sonos werkt bij mijn weten enkel met de iPhone, B&W heeft high end audio apparatuur met iDevice interfaces. En zo zijn er nog legio voorbeelden.
    Op dat vlak heeft Apple een niet te onderschatten voordeel op anderen.
    Ik heb een beetje het gevoel dat ik gegijzeld word door mijn iPhone

    Ik heb tientallen apps op mijn iPhone en ik zie het niet echt zitten om voor alles een alternatief te zoeken. Sommigen bestaan op alle platformen, maar ik kan van mijn Windows Phone voorlopig niet hetzelfde gagdet maken als van mijn iPhone.

    Apple heeft in de jaren dat ze onbetwist marktleider waren een niet te onderschatten kloof gemaakt met de rest. Geen idee of een Samsung die kloof kan dichten/verkleinen.
    Ik juich het echter wel toe, laat Samsung* maar de grootste worden!


    * maakt niet uit wie, maar momenteel is Samsung de grootste uitdager
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

      Galaxy III = iPhone 4S killer.
      Galaxy III = iPhone 5 killer ??
      That's the big question...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

        Ik wil em wel

        Comment


        • #5
          Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

          Ben al 13 jaar Apple gebruiker en heb al een iMac en een iPad, is normaal dat ik dan ook een iPhone wil

          Maar mocht ik een alternatief mogen kiezen, zou ik de Nokia Lumia 900 kiezen, gewoon omdat ik niet zo te vinden ben voor Android. Persoonlijk vind ik het een rip-off van iOS. Ben geen fan van Microsoft, maar Windows Phone 7 ziet er gelikt uit en is heel gebruiksvriendelijk.
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Ben al 13 jaar Apple gebruiker en heb al een iMac en een iPad, is normaal dat ik dan ook een iPhone wil

            Maar mocht ik een alternatief mogen kiezen, zou ik de Nokia Lumia 900 kiezen, gewoon omdat ik niet zo te vinden ben voor Android. Persoonlijk vind ik het een rip-off van iOS. Ben geen fan van Microsoft, maar Windows Phone 7 ziet er gelikt uit en is heel gebruiksvriendelijk.
            Naar het schijnt is die Windows Phone interface zeer goed. Het is wel vreemd dat je het een rip-off vindt en dan geen fan bent.

            Ik vind iOS ook wel goed, maar ben eerder een google mens. Ze zijn nu naar 0 hardware knoppen gegaan voor ics, alhoewel er wel nog op de Samsung SGS3 zitten.

            Persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk van de specs. Het mooie is dat de telefoon niet veel groter is dan mijn SGS2 en toch een groter scherm heeft. Er zit standaard nfc in dacht ik en ook ondersteuning voor de russische gps.

            Voorlopig onvoldoende reden om te upgraden. Ik denk dus dat ik op de volgende google phone ga wachten.

            Ik weet eigenlijk niet of er nog veel mogelijkheden zijn voor smartphones om te evolueren op hardware vlak. Ze zullen het allemaal meer en meer van de software moeten hebben.

            Comment


            • #7
              Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              Het is wel vreemd dat je het een rip-off vindt en dan geen fan bent.
              Ik vind Android een rip-off van iOS, niet Windows Phone 7. En ben geen fan van Microsoft...
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • #8
                Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                . Persoonlijk vind ik het een rip-off van iOS.
                dat is een beetje zoals Koen Wauters een rip-off van Kris Wauters noemen.
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                  Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                  dat is een beetje zoals Koen Wauters een rip-off van Kris Wauters noemen.
                  Samsung Galaxy 10.1 tab vs ipad 2 = geen vergelijk.
                  Was niet de laatste versie van Android, maar in elk geval was het niet soepel werken, swipen en scrollen ging gepaard met de nodige horten en stoten.

                  M'n schoonpa heeft een galaxy 2, m'n schoonma een iPhone 4(niet S). Zou sowieso de iPhone kiezen.

                  Bovendien vind ik het Android landschap eerder rommelig. Elke fabrikant gooit er z'n eigen versie op, terwijl je bij iOS en Windows Phone 7 dezelfde interface hebt (bij Apple is dat nogal wiedes, maar ook een Windows Phone ziet er qua interface hetzelfde uit bij Nokia, HTC, LG of zelfs Samsung).

                  Ik zeg niet dat Android SLECHT is, gewoon minder goed dan iOS en Windows Phone 7. Jammer dat de markt al min of meer verdeeld is. Microsoft zal het moeilijk krijgen om voet aan de grond te krijgen, denk ik...
                  Panasonic Lumix FZ2000

                  Comment


                  • #10
                    Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                    Op den duur heb je al zoveel (betaalde) apps (iphone) verzamelt dat het weer wat moeilijker wordt om over te stappen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                      Op den duur heb je al zoveel (betaalde) apps (iphone) verzamelt dat het weer wat moeilijker wordt om over te stappen.
                      Net hetzelfde met Android ... zoals Canon of Nikon.
                      Eens de keuze gemaakt en met iets wat gevorderd ben je bijna verplicht om budgetgericht bij hetzelfde te blijven of je mag alles herkopen.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Net hetzelfde met Android ... zoals Canon of Nikon.
                        Eens de keuze gemaakt en met iets wat gevorderd ben je bijna verplicht om budgetgericht bij hetzelfde te blijven of je mag alles herkopen.

                        Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze hoor...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                          Maar Francis toch Killer in je titel zetten? Moest dit in het "camera's" subforum gebeuren, zat het er in de korstste keren bovenarms op

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
                            Maar Francis toch Killer in je titel zetten? Moest dit in het "camera's" subforum gebeuren, zat het er in de korstste keren bovenarms op
                            Daarom dat ik het ook alleen hier doe.... :-)
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Daarom dat ik het ook alleen hier doe.... :-)
                              Weet je, je hebt de ideale telefoon, maar dat hoeft niet per ze de technisch beste te zijn.
                              Ik kijk ook dagelijks naar andere phones, Nokia 900, htc one, deze Samsung, maar eerlijk gezegd zou ik bij overschakeling er Eerder op achteruit gaan, de Apple apps, de randapparatuur, de eenvoud, enzovoort.
                              Ik hou het wel bij de iPhone.

                              Comment

                              Working...
                              X