Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

    Ik moet wel zeggen, een phone zoals de galaxy note spreekt me wel aan, maar ben eigenlijk verknocht aan Apple. Heb nog geen iPhone maar m'n iPad 2 met iOS 5.1 komt bijna niet meer uit m'n handen.
    En ik ben bovendien na 13 jaar enorm vertrouwd met alles wat Apple is, is beetje tweede natuur geworden.

    Heb nu een Nokia E5 met Symbian S60, totaal iets anders dan iOS, Android of Windows Phone 7 (en bovendien op sterven na dood - Symbian, niet m'n E5 ). Geen tierlantijntjes, het werkt maar dat is het dan... Nu ja, ik zal me met een aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een iPhone 4S kopen wanneer de iPhone 5 wordt gerealeased. De 4S zal dan normaal gezien zakken in prijs en ik heb nog wat tijd om te sparen
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #17
      Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      Ik moet wel zeggen, een phone zoals de galaxy note spreekt me wel aan
      Het beste toestel dat ik ooit in handen heb gehad.
      Hetgeen waar ik het meeste plezier van heb, nog boven mijn 10.1 tablet ... simpelder om mee te nemen en toch groter dan een standaard smartphone.
      De Galaxy S is goed maar de Galaxy Note is beter ... voor toepassingen wel te verstaan, om te bellen is een iets kleiner toestel handiger.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Het beste toestel dat ik ooit in handen heb gehad.
        Hetgeen waar ik het meeste plezier van heb, nog boven mijn 10.1 tablet ... simpelder om mee te nemen en toch groter dan een standaard smartphone.
        De Galaxy S is goed maar de Galaxy Note is beter ... voor toepassingen wel te verstaan, om te bellen is een iets kleiner toestel handiger.
        Freddy, stop met de Note op te hemelen of ik ben weer een hoop euro's kwijt... Ik ben al weken aan het twijfelen of ik hem zou aankopen of niet, mijn verstand zegt nee omdat ik al een Galaxy SII en een iPad heb, en binnenkort een Samsung Tab 10.1 ( die krijg ik als extraatje bij die Samsung TV die ik onlangs heb besteld ) en binnenkort komt de Samsung Galaxy SIII ter beschikking . . .
        Al die positieve commentaren doen iemand ( teveel ) geld uitgeven . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #19
          Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Weet je, je hebt de ideale telefoon, maar dat hoeft niet per ze de technisch beste te zijn.
          Ik kijk ook dagelijks naar andere phones, Nokia 900, htc one, deze Samsung, maar eerlijk gezegd zou ik bij overschakeling er Eerder op achteruit gaan, de Apple apps, de randapparatuur, de eenvoud, enzovoort.
          Ik hou het wel bij de iPhone.
          Ik kan het niet beter zeggen.
          Mijn grootste fout is inderdaad geweest zuiver de technische specs te vergelijken,
          maar nu ik een iphone heb, bezit ik een toestel dat enorm makkelijk te bedienen is, ideale grootte heeft, dat alles flawless gewoon doet, en waarvoor een gigantische markt inzake soft- en hardware bestaat.
          Ze zouden al heel sterk achteruit moeten bollen om mij nog te doen veranderen.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #20
            Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Freddy, stop met de Note op te hemelen of ik ben weer een hoop euro's kwijt... Ik ben al weken aan het twijfelen of ik hem zou aankopen of niet, mijn verstand zegt nee omdat ik al een Galaxy SII en een iPad heb, en binnenkort een Samsung Tab 10.1 ( die krijg ik als extraatje bij die Samsung TV die ik onlangs heb besteld ) en binnenkort komt de Samsung Galaxy SIII ter beschikking . . .
            Al die positieve commentaren doen iemand ( teveel ) geld uitgeven . . .
            Ik ken dat ... hier de Galaxy S, de galaxy 10.1V en de Note ... ze hebben elk een voordeel en elk hun nut maar de Note zou ik het ergste missen.
            De 10.1 is goed om in huis mee rond te lopen of op locatie, de Galaxy S is dan weer goed om te bellen en sms'en maar de Note is zoiets tussen de twee en toch handig om mee te nemen maar met een enorm voordeel door zijn S-pennetje (zeer handig).
            En ja ... de SIII gaat nog uitkomen, maar dat is minder erg want dan kan de S verkocht worden en wordt een deel gerecupereerd.
            Waarom moeten ze altijd iets nieuw uitbrengen? De Note 10.1 komt er ook al aan.

            Geld, geld ... wat is geld? Ik heb dat niet meer ... maar wel een Note.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ik ken dat ... hier de Galaxy S, de galaxy 10.1V en de Note ... ze hebben elk een voordeel en elk hun nut maar de Note zou ik het ergste missen.
              De 10.1 is goed om in huis mee rond te lopen of op locatie, de Galaxy S is dan weer goed om te bellen en sms'en maar de Note is zoiets tussen de twee en toch handig om mee te nemen maar met een enorm voordeel door zijn S-pennetje (zeer handig).
              En ja ... de SIII gaat nog uitkomen, maar dat is minder erg want dan kan de S verkocht worden en wordt een deel gerecupereerd.
              Waarom moeten ze altijd iets nieuw uitbrengen? De Note 10.1 komt er ook al aan.

              Geld, geld ... wat is geld? Ik heb dat niet meer ... maar wel een Note.
              Mag ik een ernstige vraag stellen VerSeg.
              Wie zou mijn Galaxy willen kopen
              En wat krijg je er nog voor?
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Mag ik een ernstige vraag stellen VerSeg.
                Wie zou mijn Galaxy willen kopen
                En wat krijg je er nog voor?
                Wie uw Galaxy wil kopen weet ik niet maar de mijne krijg ik toch snel verkocht ... laat ons zeggen dat er wachtenden zijn.
                Prijs ... minstens de helft tot 75% van de laatste marktwaarde als die in perfecte staat is.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Ik vind de S3 een teleurstelling... Veel show, weinig nieuws.
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

                  Comment


                  • #24
                    Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                    Ben ik de enige die het toestel lelijk vind? De overvloed plastic en het zilveren randje doen het toestel niet goed. De specs mogen er zijn maar de concurrentie, zoals de One X van HTC, ziet er een stuk beter uit.
                    Jammer dat HTC's QC control de bal misslaat de laatste tijd, gezien het aantal problemen met de X

                    Ik wacht op de release van de Nokia 808 Pureview... maar dat is dan weer een andere thread
                    Zorki-1

                    Comment


                    • #25
                      Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                      De S2 vind ik ook mooier, maar met de blauwe S3 wil ik wel gezien worden
                      Plastic is inderdaad maar plastic, maar ik verkies het toch boven glas.
                      Bij de one X heb je een vaste batterij en geheugen. Voor mij 2 goede redenen om niet voor de htc te gaan.
                      De Nokia heeft bij mij niks in de pap te brokken. Veel te veel centen in gestoken, en meer niet als wel kunnen gebruiken. Symbian vind ik ook maar niks.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                        Ik vind de S3 een teleurstelling... Veel show, weinig nieuws.
                        Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt.
                        Iemand dat elk nieuw model koopt, die zal minder verandering zien tegenover het voorgaande model dan mensen die wat langer doen met een toestel en een generatie of twee achter staan.
                        Of het een teleurstelling wordt ... dat zien we wel als we hem eens in handen hebben gehad wanneer hij beschikbaar is.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                          Of het een teleurstelling wordt ... dat zien we wel als we hem eens in handen hebben gehad wanneer hij beschikbaar is.
                          Kriebelt het al Freddy???? ;-) Die blauwe uitvoering lijkt me bijzonder mooi.... :-)
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Kriebelt het al Freddy???? ;-) Die blauwe uitvoering lijkt me bijzonder mooi.... :-)
                            Let op hé, de nieuwe Iphone 5 komt er aan.

                            Comment


                            • #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy

                              Let op hé, de nieuwe Iphone 5 komt er aan.
                              Naar het schijnt in September of oktober ... Maar ik denk dat de iphone 4 voor mij de laatste geweest zal zijn .... Maar zeg nooit nooit he ....
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • #30
                                Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

                                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Naar het schijnt in September of oktober ... Maar ik denk dat de iphone 4 voor mij de laatste geweest zal zijn .... Maar zeg nooit nooit he ....
                                Wel, ik heb nu een JB op de iphone staan, en eerlijk gezegd, dat doet me véél denken aan de htc tijd, iets installeren, klooien, dit en dat wat weer niet werkt zoals het hoort. Ik weet dat jij dat een uitdaging vindt, voor mij is het net andersom.
                                Ik gebruik nu de jb om enkele restricties en defekten weg te nemen. (Mijn 2jaar oude iphone , je leest het goed, 2 jaar !!!, heeft last van een minder goed werkend proximity sensor, jb soft heeft een fix), en mobistar ondersteunde geen personal hotspot (ook op te lossen via jb).
                                Maar zodra ik de JB kan missen vliegt hemer weer af, en blijf ik terug in de stabiel werkende ios omgeving.

                                Comment

                                Working...
                                X