Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

    Een vraagje voor de "veelvliegers" misschien.
    Is het mogelijk om op het vliegtuig je smartphone aan te sluiten op je persoonlijke monitor, om op die manier naar je eigen speelfilm te kijken ipv. naar de "aangeboden" films...
    Voor de volledigheid: het gaat om langeafstandvlucht op een A330-300 van de allernieuwste lichting
    En neen, ik heb geen tablet...

  • #2
    Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

    Geen idee. Misschien kan je een USB kabeltje trekken vanuit de cockpit naar je zetel (optie alleen business class natuurlijk)
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

    Comment


    • #3
      Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

      aaaahahaha....

      Comment


      • #4
        Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

        Nee, niet mogelijk (voor de maatschappijen waarmee ik gevolgen heb)

        Comment


        • #5
          Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

          Inderdaad niet mogelijk, maar je kan toch films op uw gsm op voorhand uploaden en dan bekijken? Netflix?

          Comment


          • #6
            Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

            't Is net dat wat ik wil te weten komen (zie mijn vraag)
            Ik wil dus de films die ik op mijn Smartphone heb gezet bekijken op een groter scherm dan dat van de SmartPhone.

            Comment


            • #7
              Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

              Nee, gaat niet, je zult zelf een tablet moeten gebruiken, of het al dan niet aanwezige entertainment system gebruiken.
              Helaas is ook daar geen lijn in te trekken, niet in vliegtuigtype of carrier, het is altijd weer iets anders ;-)

              Comment


              • #8
                Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                't Is net dat wat ik wil te weten komen (zie mijn vraag)
                Ik wil dus de films die ik op mijn Smartphone heb gezet bekijken op een groter scherm dan dat van de SmartPhone.
                Ah, ik had het anders bekeken (films dat je op het vliegtuig kan selecteren bekijken op je smartphone).
                Meestal zijn de schermpjes in die lange vluchten niet om aan te zien (360 x XXX pixels of zo), hopelijk is dit beter in het nieuwe vliegtuig waarmee u zal vliegen. (daarmee dat ik dacht dat je de films van het vliegtuig zelf op je hoge resolutie smartphone wil afspelen)

                Comment


                • #9
                  Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

                  Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                  Ah, ik had het anders bekeken (films dat je op het vliegtuig kan selecteren bekijken op je smartphone).
                  Meestal zijn de schermpjes in die lange vluchten niet om aan te zien (360 x XXX pixels of zo), hopelijk is dit beter in het nieuwe vliegtuig waarmee u zal vliegen. (daarmee dat ik dacht dat je de films van het vliegtuig zelf op je hoge resolutie smartphone wil afspelen)
                  Klopt deels, maar donderdag gevlogen met de A380 tss SIN en FRA met LH en al de A380's van LH hebben prima schermen in economy, veel beter als op hun 747-400 (de nieuwe 747-800 zal vermoedelijk dezelfde schermen hebben als de A380 maar met deze nog niet gevlogen).

                  Comment


                  • #10
                    Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

                    Stel je voor dat iedereen zomaar kan uploaden op het boordsysteem. Ideaal om zelf je flightsimulator te laten draaien en te vliegen naar de bestemming die je zelf wil. Niet vergeten om net na de landing een paar virussen achter te laten

                    Comment


                    • #11
                      Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

                      Het entertainingssysteem zal heus wel op een autonoom circuit draaien hoor.
                      Zo verstandig zijn vliegtuigingenieurs ook wél.

                      Wat valt dan trouwens te zeggen over de tests die men momenteel doet om tijdens de vlucht te SMS'en en in een later stadium zelfs ook te kunnen bellen, met je eigen Smartphone.
                      Zijn ze dan niet bang van bommen die tot ontploffing kunnen worden gebracht van op de grond...
                      Last edited by dréten; 21 juli 2013, 21:49.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

                        Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                        Zijn ze dan niet bang van bommen die tot ontploffing kunnen worden gebracht van op de grond...
                        Natuurlijk zijn ze daar bang voor, en de terroristen die zetten daarom ook braaf hun GSM af.


                        En nee, je kan niets aansluiten op het schem van een vliegtuig.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #13
                          Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

                          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                          Natuurlijk zijn ze daar bang voor, en de terroristen die zetten daarom ook braaf hun GSM af.


                          En nee, je kan niets aansluiten op het schem van een vliegtuig.

                          Bij sommige toestellen van United Airlines met het nieuwe interieur is dit wel degelijk mogelijk, maar enkel met I-devices. Bij andere airlines is de mogelijk voorzien maar niet actief
                          My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                          Comment


                          • #14
                            Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
                            Bij sommige toestellen van United Airlines met het nieuwe interieur is dit wel degelijk mogelijk, maar enkel met I-devices. Bij andere airlines is de mogelijk voorzien maar niet actief

                            De reden hiervoor is duidelijk. I-dinges mogen ook in de cockpit officieel gebruik worden. Ze zijn ook gemakkelijker te certifieren wegens gesloten OS en vaste hardware. Android kent zeer veel versies en duizenden verschillende hardware configuraties. Aircraftcertified zal dus nog niet voor de nabije toekomst zijn voor niet I-dinges.
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

                              Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                              Het entertainingssysteem zal heus wel op een autonoom circuit draaien hoor.
                              Zo verstandig zijn vliegtuigingenieurs ook wél.
                              Op je entertainingsysteem kan je ook kiezen voor het beeld met de vluchtroute en vluchtgegevens. Je kan bijvoorbeeld continu de vluchthoogte aflezen. Daar zit dus ergens een verbinding met het navigatiesysteem.
                              Bestanden van Visa worden gekraakt, hackers zetten het Pentagon op stelten. Denk je dat de IT'ers van Airbus en Boeing supermensen zijn, en die van het Pentagon een stelletje debielen ?

                              Comment

                              Working...
                              X