Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roken op restaurant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roken op restaurant

    Vorige week in Nederland op restaurant geweest. Plots komen er tijdens het eten 4 mensen aan een tafeltje vlak bij ons zitten. Op zich geen probleem tot ze op een gegeven moment alle 4 een 'lekker' sigaretje opstaken.. Op dat moment besefte ik weer hoe zalig het is dat er in België niet meer gerookt mag worden op restaurant.
    Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

  • #2
    Re: Roken op restaurant

    Hebben wij vorige week vrienden te eten. Steken wij met z'n allen een sigaretje of sigaartje op na het eten, lekker glaasje cognac d'r bij, koffietje, heerlijk kletsen en ik bedenk hoe zalig het is om ongestoord te genieten.

    Wat dacht je nou met mijn nick?

    Comment


    • #3
      Re: Roken op restaurant

      Zolang je er geen andere mensen mee stoort heb ik er absoluut geen problemen mee hoor.
      Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

      Comment


      • #4
        Re: Roken op restaurant

        Onlangs in Frankrijk heb ik hetzelfde meegemaakt. Ik had de neiging om zo weer terug buiten te wandelen.
        Het is ongelooflijk zalig om hier in België op restaurant te kunnen gaan zonder dat er plaatselijke mistvorming hangt.
        Met alle respect voor de rokers hoor, maar het verschil (roken op restaurant of niet roken op restaurant) is niet te beschrijven.

        Comment


        • #5
          Re: Roken op restaurant

          Vorige week in Nederland op restaurant geweest met vrienden. Zitten wij alle 4 gezellig ons sigaretje aan te steken, zit er een rare kerel aan de tafel naast ons daarover te reclameren. Hij had duidelijk heimwee naar België, waar roken op restaurant verboden is.

          Neenee, ik rook ook niet Van mij mag een wereldwijd verbod op roken zijn (en auto's, maar dat doet in deze thread niet terzake). Behalve de waterpijp natuurlijk

          Comment


          • #6
            Re: Roken op restaurant

            Hey juppekes

            Ik heb deze week ergens gelezen dat ergens in Amerika zelfs niet meer mag gerookt worden in een appartement

            http://www.hbvl.be/nieuws/Buitenland...-A141A06B520C}
            Last edited by Mriya; 13 oktober 2007, 20:53.
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: Roken op restaurant

              Bende racisten. Zo rokers discrimineren, u op een publiek forum zo negatief tov van een minderheidsgroepering uitlaten !
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • #8
                Re: Roken op restaurant

                we wachten vol ongeduld tot eindelijk de café's aan de beurt zijn. Kunnen we eindelijk keertje op café zonder te moeten zitten in de stank.
                www.loft6.be

                Comment


                • #9
                  Re: Roken op restaurant

                  Oorspronkelijk geplaatst door -ƒƒ- Bekijk bericht
                  Vorige week in Nederland op restaurant geweest met vrienden. Zitten wij alle 4 gezellig ons sigaretje aan te steken, zit er een rare kerel aan de tafel naast ons daarover te reclameren. Hij had duidelijk heimwee naar België, waar roken op restaurant verboden is..... Behalve de waterpijp natuurlijk
                  Ik kom niet meer bij. Oei, pas op, 't schijnt dat die waterpijpen ook niet te onderschatten zijn hoor!

                  Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  Bende racisten. Zo rokers discrimineren, u op een publiek forum zo negatief tov van een minderheidsgroepering uitlaten !
                  Jij bent een man naar mijn hart. Opkomen voor een minderheid wordt ook een minderheid.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Roken op restaurant

                    Oorspronkelijk geplaatst door renaat Bekijk bericht
                    - Kritiek geef je om te helpen, niet om af te breken.. -
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Roken op restaurant

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                      Hey juppekes

                      Ik heb deze week ergens gelezen dat ergens in Amerika zelfs niet meer mag gerookt worden in een appartement

                      http://www.hbvl.be/nieuws/Buitenland...-A141A06B520C}
                      't Is ni moeilijk. De helft van de Amerikanen woont in houten huizen.
                      Alleen al voor de brandveiligheid zou ik verbieden om daar te roken.

                      In het hele ski-gebied van Aspen mocht 10 jaar geleden al niet meer gerookt worden.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Roken op restaurant

                        Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                        we wachten vol ongeduld tot eindelijk de café's aan de beurt zijn. Kunnen we eindelijk keertje op café zonder te moeten zitten in de stank.
                        zal je toch die gezellige (bruine) cafés eerst bruin moeten schilderen, want vanzelf gaat dat niet hè.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Roken op restaurant

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          zal je toch die gezellige (bruine) cafés eerst bruin moeten schilderen hè.
                          grt,bouk.


                          Bestaan ze nog denk je ?????
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Roken op restaurant

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                            Euhmm.. wat heeft dat er nu mee te maken???
                            Last edited by renaat; 14 oktober 2007, 09:28.
                            Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Roken op restaurant

                              Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                              waterpijpen ook niet te onderschatten

                              Opgelet hiermee hoor ...

                              Comment

                              Working...
                              X