Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ringtones installeren op een Nokia E5-00

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ringtones installeren op een Nokia E5-00

    Heb een paar ringtones gedownload van het internet naar mijn PC, maar hoe krijg ik die nu op mijn Nokia?
    BTW, ik heb geen Bleutooth op mijn pc.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Ringtones installeren op een Nokia E5-00

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Heb een paar ringtones gedownload van het internet naar mijn PC, maar hoe krijg ik die nu op mijn Nokia?
    Ringtones download je rechtsreeks op de Nokia en als het via de pc moet dan via de software van Nokia. 't Staat allemaal in je handleiding.

    Comment


    • #3
      Re: Ringtones installeren op een Nokia E5-00

      Dan heb ik erover gekeken, want daar heb ik niks van gevonden in de handleiding.
      Heb er in het geheel geen kaas van gegeten.
      Er staan honderden mapjes in die Nokia maar geen enkele die ik herken als ringtones.


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Ringtones installeren op een Nokia E5-00

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        ...BTW, ik heb geen Bleutooth op mijn pc...
        Met een (micro) USB kabeltje zou het toch moeten lukken?
        Installeer dan eens de soft van Nokia: klik. De Nokia Suite maakt het uitwisselen van gegevens tussen PC en toestel nog zo handig.
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

        Comment


        • #5
          Re: Ringtones installeren op een Nokia E5-00

          Mijn Nokia is met USB kabel verbonden op de pc, de ringtones staan op mijn bureaublad als MP3, maar waar moet ik die op mijn Nokia plaatsen.
          Toch niet in de map Music veronderstel ik?
          De Nokia suite is ook geïnstalleerd.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Ringtones installeren op een Nokia E5-00

            'k Heb mijn Nokia C5-03 eens aangesloten op mijn computer en zie in de Windows verkenner een map "Sounds" op mijn telefoon. De mp3-bestanden die ik daar (en in de onderliggende map "Digital") ooit heb neergezet zijn beschikbaar als Ringtone.
            Misschien is dat bij de E5-00 ook zo?
            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
            Oók wandelen met GPS?

            Comment

            Working...
            X