Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reisje als verrassing ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reisje als verrassing ....

    Ik heb een reis geboekt voor mijn vrouwke haar verjaardag.
    Ik kan moeilijk wachten met het haar te vertellen tot het moment daar is, want er moeten nog wat zaken gedaan worden voordien : oa wat inkopen doen misschien en inpakken natuurlijk.
    Hoelang op voorhand vertel ik het haar en op welke manier ?
    Heeft er iemand tips voor mij ? Het is een reisje met het vliegtuig.
    Maar , hou het stil éh

  • #2
    Re: Reisje als verrassing ....

    Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Hoelang op voorhand vertel ik het haar en op welke manier ?
    Heeft er iemand tips voor mij ? Het is een reisje met het vliegtuig.
    Afhankelijk van de bestemming 2 of 3 uur + reistijd naar de luchthaven
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Reisje als verrassing ....

      Dat je die vraag niet zelf kan beantwoorden bewijst dat ge uw eigen vrouw niet goed kent.

      Wie anders dan jij kan beter weten hoeveel tijd er nodig is om alles klaar te maken en te vertrekken?
      Maar enkele uren vooraf is ook niet plezant, als er nog iets moet gewassen worden of zo ga je haar eerder opjagen dan gelukkig maken.
      Een uitstap van meer dan twee dagen plan je normaal goed vooraf samen wil je de beste kans op slagen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Reisje als verrassing ....

        zou het pas vertellen in het vliegtuig.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Reisje als verrassing ....

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          zou het pas vertellen in het vliegtuig.
          grt,bouk.
          Als je bankkaart groot genoeg is om haar ter plekke een hele nieuwe garderobe aan te schaffen lijkt me dat een heel goed idee.

          Als je je moet laten inenten kan je het best wat vroeger vertellen, tenzij je haar een ziekte cadeau wil doen

          Comment


          • #6
            Re: Reisje als verrassing ....

            Vertel haar goed op tijd dat jullie weg gaan, voor hoe lang en geef eventueel nog een tip over het weer (dat ze zonnemelk factor 30 of zo moet meepakken) en eventueel het type reis (citytrip vs strand, heb je bvb ietsje andere kleren voor nodig). Maar laat haar wel in het ongewisse over de bestemming tot bij de checkin (wat wellicht al een enorme uitdaging zal zijn).

            Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

            Comment


            • #7
              Ik zou gewoon zeggen dat je een week een appartement gehuurd hebt aan de kust, dan moet ze alles klaarmaken, wanneer dat gedaan is stap je in de auto en ga je gewoon naar het vliegveld, pas dan beantwoord je haar vragen, of je kan ook een saaie locatie opnoemen waarvan je denkt dat ze er gemengde gevoelens bij heeft

              Sent from my HTC using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Re: Reisje als verrassing ....

                Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                Ik zou gewoon zeggen dat je een week een appartement gehuurd hebt aan de kust, dan moet ze alles klaarmaken, wanneer dat gedaan is stap je in de auto en ga je gewoon naar het vliegveld, pas dan beantwoord je haar vragen, of je kan ook een saaie locatie opnoemen waarvan je denkt dat ze er gemengde gevoelens bij heeft

                Sent from my HTC using Tapatalk
                Een weekje aan de kust betekent dat ze 25kg winterkleren, 15kg zomerkleren, 2kg van haar lievelingsmerk koffie, de inhoud van de koelkast, 2 strandstoelen, een hoop lectuur, enz zal klaarzetten. Tel daarbij nog 10kg fotoapparatuur.
                Gaat volgens mij niet goed aflopen om daar mee in te checken.

                Comment


                • #9
                  Re: Reisje als verrassing ....

                  Je vrouwke weet het allang. Ze zag de bankoverschrijving en heeft het reisburo gebeld.

                  Jan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reisje als verrassing ....

                    Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                    Je vrouwke weet het allang. Ze zag de bankoverschrijving en heeft het reisburo gebeld.

                    Jan
                    Neenee, ze weet van niks, boeking via Internet en betaling Visa !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reisje als verrassing ....

                      Ik zou het idd niet fijn vinden om pas uren ervoor verwittigd te worden. Ik ben zo 's een avond voor vertrek verwittigd geworden terwijl ik nog geen week bevallen was en kan het je zeggen, NIET LEUK!!! Ik stond de hele nacht te wassen en strijken en pakken en meneer ging slapen! Je zou wel kunnen elke dag een "hint" geven zonder de bestemming te verraden of meer uitleg te geven, bestempel het als een "spelletje". Begin bv een week op voorhand dat ze moet zorgen dat de koelkast leeg is tegen dag X, dag erna haar laten weten dat ze beter dat leuke zomerjurkje kan strijken zodat het klaar ligt dat ze het nodig zal hebben (of wat anders moois/leuks die ze heeft). Dag erna dat je de reisvalies van zolder gaat halen (geen verdere uitleg), dag erna dat ze nodig zonnespul moet gaan kopen, dan zit je nog drie dagen voor vertrek, avond inplannen om fotozooi klaar te maken (kaartjes legen enzo), twee dagen voor vertrek de buren uitnodigen en vragen of ze voor je huisdier(en) en post kunnen kijken dat jullie weg moeten (of vragen of ze oogje in het zeil willen houden), laatste dag haar enorm voor aap zetten en gewoon zeggen dat je weekendje zaventem geboekt hebt om vliegtuigen te gaan spotten of haar als model op locatie wil "gebruiken" in dat mooie zomerjurkje ... en ja, dan klopt je rit nog ook naar de luchthaven

                      Wel heel erg leuk dat je je vrouw zo verwend, als je vrijgezel was ...
                      Last edited by Sonjabelgium; 26 maart 2012, 17:20.
                      Webstek in opbouw

                      Comment


                      • #12
                        Re: Reisje als verrassing ....

                        Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                        Ik heb een reis geboekt voor mijn vrouwke haar verjaardag.
                        Ik kan moeilijk wachten met het haar te vertellen tot het moment daar is, want er moeten nog wat zaken gedaan worden voordien : oa wat inkopen doen misschien en inpakken natuurlijk.
                        Hoelang op voorhand vertel ik het haar en op welke manier ?
                        Heeft er iemand tips voor mij ? Het is een reisje met het vliegtuig.
                        Maar , hou het stil éh
                        Even voor de goede orde: gaat je vrouw mee?
                        Of ga je alleen op de vlucht voor een huis vol schoonfamilie?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Reisje als verrassing ....

                          Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                          Even voor de goede orde: gaat je vrouw mee?
                          Of ga je alleen op de vlucht voor een huis vol schoonfamilie?
                          Jaja, natuurlijk gaat mijn vrouwke mee, tis een kado voor haar verjaardag.

                          Ik dank iedereen voor de tips, ga er zeker iets mee doen, en plan om het haar te vertellen op 1 april. Dan kan ze nog twijfelen of het een grap is !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Reisje als verrassing ....

                            Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                            Dan kan ze nog twijfelen of het een grap is !
                            En kan ze denken "hij maakt een grap, ik ga snel echt een reis boeken".
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Reisje als verrassing ....

                              Ik heb ooit twee kaartjes (tickets) voor een musical cadeau gegeven.
                              Mooi in enveloppe en dat was het.
                              Zij blij met cadeau...

                              Een uur of zo later "doeme toch hier ligt nog iets op tafel"
                              Een cadeau-enveloppe met reisdocumenten, hotelbrochure en vliegtickets.

                              Grote verwondering 'maar ik had toch al een cadeau, we gaan toch naar de musical?'

                              Juist ja, maar de musical is in Londen...

                              Comment

                              Working...
                              X