Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

R.I.P. Richard Briers

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • R.I.P. Richard Briers

    De Britse acteur Richard Briers, vooral bekend van de ook jarenlang op de VRT vertoonde sitcom 'The good Life', is zondag in zijn woning in Londen overleden.
    In "Monarch of the Glen" was hij ook te zien.


    Actor Richard Briers, best known for his role in TV's The Good Life, has died at the age of 79, his agent says.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: R.I.P. Richard Briers

    Wij (liefhebbers van Britse reeksen) zullen hem gedenken!

    (naar aanleiding van dergelijke 'obits' op andere fora, vraag ik me -als Mod- af of het niet wenselijk zou zijn een "verzamel"topic te maken, niet noodzakelijk een stickie, bv met de titel: "Ad Astra")
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: R.I.P. Richard Briers

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Wij (liefhebbers van Britse reeksen) zullen hem gedenken!

      (naar aanleiding van dergelijke 'obits' op andere fora, vraag ik me -als Mod- af of het niet wenselijk zou zijn een "verzamel"topic te maken, niet noodzakelijk een stickie, bv met de titel: "Ad Astra")
      Mij goed

      Ik "heb" zo'n aantal Britse acteurs die al op leeftijd zijn maar nog fit lijken
      Als daar iets moest aankomen dan zou ik me toch niet bijster goed voelen....
      Klinkt naïef maar het is zo.
      imho gaat het dus over onvervangbaar talent.
      Natuurlijk telt het gehele plaatje ook: de schrijvers, het onderwerp en de acteurs natuurlijk.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: R.I.P. Richard Briers

        ... en de persoonlijke herinneringen, die de overlevende aan de overledene heeft.
        Maar laat ons proberen om de volgende "beroemde dode" in een wat algemenere context te vieren. OK?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: R.I.P. Richard Briers

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          ... en de persoonlijke herinneringen, die de overlevende aan de overledene heeft.
          Maar laat ons proberen om de volgende "beroemde dode" in een wat algemenere context te vieren. OK?
          ok

          Lijkt me een goed idee.

          Moderator Note: Ik ga deze topic sluiten en verwijzen naar: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ra-448410.html
          Last edited by LesC; 21 mei 2013, 10:03.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment

          Working...
          X