Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Qutenza-pleister

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Qutenza-pleister

    Hey juppekes.

    Heeft er iemand ervaring met Qutenza-pleisters tegen zenuwpijnen?
    Sedert mijn operatie aan mijn been, iets meer dan twee jaar geleden, heb ik nog altijd last van zenuwpijnen of fantoompijnen.
    Intussen hebben ze al eens met twee verschillende medicijnen, Lyrica en Neurontin, proberen te behandelen, maar dit is niet goed afgelopen.
    Er was eerst sprake van mijn zenuw te behandelen met elektroden ofzo, maar deze week kwam de dokter met een ander idee.
    Ze noemen dit ook paprika-pleisters, omdat dit een beetje overeenkomt met wat er in paprika's zit.
    Volgens de dokter is dit wel een beetje pijnlijk, maar daar hebben ze wel wat pijnstillers voor.
    Het effect is goed voor ongeveer drie tot vier maanden, daarna moet de behandeling opnieuw gebeuren.
    En ze kunnen het oneindig veel keer toepassen.
    Dus als er iemand is die ervaring heeft met die pleisters hoor is het graag.
    Hopelijk is dit iets wat wel helpt want die zenuwpijnen beginnen een beetje mijn kl...n uit te hangen.
    Bootjes

  • #2
    Re: Qutenza-pleister

    Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Hey juppekes.

    Heeft er iemand ervaring met Qutenza-pleisters tegen zenuwpijnen?
    Sedert mijn operatie aan mijn been, iets meer dan twee jaar geleden, heb ik nog altijd last van zenuwpijnen of fantoompijnen.
    Intussen hebben ze al eens met twee verschillende medicijnen, Lyrica en Neurontin, proberen te behandelen, maar dit is niet goed afgelopen.
    Er was eerst sprake van mijn zenuw te behandelen met elektroden ofzo, maar deze week kwam de dokter met een ander idee.
    Ze noemen dit ook paprika-pleisters, omdat dit een beetje overeenkomt met wat er in paprika's zit.
    Volgens de dokter is dit wel een beetje pijnlijk, maar daar hebben ze wel wat pijnstillers voor.
    Het effect is goed voor ongeveer drie tot vier maanden, daarna moet de behandeling opnieuw gebeuren.
    En ze kunnen het oneindig veel keer toepassen.
    Dus als er iemand is die ervaring heeft met die pleisters hoor is het graag.
    Hopelijk is dit iets wat wel helpt want die zenuwpijnen beginnen een beetje mijn kl...n uit te hangen.
    Succes.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Qutenza-pleister

      de uitleg fiche ervan ziet er veelbelovend uit! geen ervaring verder. Ik wens je veel succes met een verdere behandeling!
      De gustibus et coloribus non est disputandum
      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

      Comment


      • #4
        Re: Qutenza-pleister

        Hey juppekes.

        We zijn nu bijna drie weken na de behandeling en........... het helpt niet.
        Ik krijg binnen een maand of drie nog zo'n behandeling, en als het dan nog niet helpt stoppen ze ermee.
        De behandeling zelf viel wel goed mee, een beetje een branderig gevoel, maar 's avonds toch maar een dafalghan genomen.
        Als het na die tweede behandeling nog niet help zal het de behandeling met die elektroden-pads zijn.
        Laat ons hopen dat er toch ooit eens iets zal zijn die helpt.
        Bootjes

        Comment

        Working...
        X