Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quick-Pick of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Quick-Pick of niet?

    zelf speel ik quasi nooit, behalve wanneer er eens echt een serieus bedrag te winnen is.
    En als ik al speel ben ik lui en kies ik voor een quickpick...
    tot nu toe heeft deze luiheid echter nog niets opgeleverd

  • #2
    Re: Quick-Pick of niet?

    Vroeger speelde ik ook altijd quick-pick en op een enkele keer na won ik nooit iets.

    Nu speel ik enkel nog bij de wat belangrijkere trekkingen met een formulier dat ingevuld is enerzijds door mezelf, mijn partner en de kinderen. Ieder heeft zijn vakje ingevuld met zijn/haar winnende nummers

    Vandaag doe ik alleszins mee met EuroMillions.
    De pot bedraagt 130 miljoen en is er geen winnaar in rang 1 dan gaat die naar de winnaars van rang 2. Ik zeg zeker geen neen tegen een spieke uit de taart.

    Comment


    • #3
      Re: Quick-Pick of niet?

      ben er ook zo ene die enkel bij van die superbedragen zijn geld in de pot gooit.

      ook nog nooit iets gewonnen eigenlijk .....

      G
      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
      like.no.other

      Comment


      • #4
        Re: Quick-Pick of niet?

        Ik heb mijn ontslag al gegeven en ben zonet mijn Ferrari gaan bestellen, ik ga toch winnen
        ---
        Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
        http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

        Comment


        • #5
          Re: Quick-Pick of niet?

          Ik denk dat ik me morgenvroeg een DSLR ga aanschaffen met enkele toplenzen. Een nieuwe wagen, nieuwe ramen en deuren, nieuwe parket,...nieuw huisje... Vriendin mag blijven

          Wishful thinking is toch toeglaten he
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: Quick-Pick of niet?

            Hey, dit kan eigelijk nog een toffe discussie worden!

            Kunnen jullie me zeggen waaraan jullie het geld zouden geven als je wint?

            Ik zal dat dan ook doen. Ik heb echter een licht vermoeden dat mijn prioriteiten iiiietseke anders liggen dan die van jullie (een beetje )

            Comment


            • #7
              Re: Quick-Pick of niet?

              Oorspronkelijk geplaatst door TooT Bekijk bericht
              Hey, dit kan eigelijk nog een toffe discussie worden!

              Kunnen jullie me zeggen waaraan jullie het geld zouden geven als je wint?

              Ik zal dat dan ook doen. Ik heb echter een licht vermoeden dat mijn prioriteiten iiiietseke anders liggen dan die van jullie (een beetje )
              Er voor zorgen dat mijn broer en zijn gezinnetje geen huis meer hoeven af te betalen. En nog wat extra zakgeld, zodanig dat ze een zorgeloos leven tegemoet gaan.

              Mijn ouders een appartementje aan zee. Dat willen ze al zo lang. En natuurlijk ook wat zakgeld.

              En voor mij en mijn vriendin: Huisje verder afwerken met de materialen die we wensen zonder te moeten denken aan een budget.
              Een nieuwe gezinswagen (wegens de toekomstige uitbreiding van ons gezin is dat noodzakelijk).

              De rest van de familie zal er ook wel bij varen.

              Een mooi bedrag voor een door mij gekozen goed doel.

              De rest naar de bank.

              Edit: nog een nieuw kodakske voor mij
              Mvg Tim

              Comment


              • #8
                Re: Quick-Pick of niet?

                ik was van plan om zelf nog wat nummerkes te kiezen, maar door dit topic ga ik ook voor ne qp.
                Bedankt voor de tip

                ik hou alles voor mezelf en ga s lekker arrogant doen tegen mijn baas :P
                "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                Comment


                • #9
                  Re: Quick-Pick of niet?

                  Een deel verdelen onder een deel van de familie. Een coole wagen kopen, maar nu ook niet overdrijven: De Ferrari, daar ben ik nog te jong voor denk ik, ik zou eerder een BMW 320cd Cabrio of zo kopen: dat lijkt mij mooi, extravagant maar niet buitensporig.
                  Dan hier en daar nog 10000 euro opdoen (mountain-bike, PC's, Camera, Lenzen).
                  Dan ook nog een stukske grond en een barak/caravan (of iets stevigers) om in te wonen.
                  Ik denk ook dat ik kort daarna ontslag of een loopbaanonderbreking neem en voor langere tijd (een jaar of zo) op reis ga.

                  Aan een goed doel zou ik jaarlijks een kleiner bedrag afgeven, want dat is denk ik interessanter inzake belastingsaftrek

                  Na 5 jaar zit ik waarschijnlijk financieel aan de grond en moet ik terug Euromillions winnen
                  ---
                  Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                  http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Quick-Pick of niet?

                    altijd dien quick pick

                    ik geloof niet dat ik met mijn mystieke eigenschappen de juiste cijfertjes kan aanstippen


                    heb al meer met eurom. dan met de lotto gewonnen

                    voor 10 euro spelen en 9 euro winnen is toch ook "verzachtend"
                    foto als spiegel of als venster?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Quick-Pick of niet?

                      altijd 1 keer per week, voor 1 euro 1 quick pick. Zonder te spelen kunt ge niet winnnen, en die 52 euro per jaar, soit ne naftbakt kost al even veel
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • #12
                        Re: Quick-Pick of niet?

                        Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                        ... ne naftbakt kost al even veel
                        Ne naftbak kost wel iets méér, nen bak naft daarentegen Sorry, kon het niet laten
                        Dit maar om te zeggen dat ik ook 2 quick picks gekocht heb vanmorgen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Quick-Pick of niet?

                          kdacht da 2 euro 't minimum was?
                          foto als spiegel of als venster?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Quick-Pick of niet?

                            Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                            kdacht da 2 euro 't minimum was?
                            Voor euro millions ja. Maar voor de gewone lotto kom je nog met 1 euro toe
                            To make your dreams come true, wake up

                            Comment


                            • #15
                              Re: Quick-Pick of niet?

                              misschien zit er onder jullie een winnaar
                              PARIJS - Een Belg heeft vrijdag 9.839.059 euro gewonnen met Euro Millions. Er was 130 miljoen euro te winnen in de grote pot.

                              Comment

                              Working...
                              X