Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 27
  1. #1

    Standaard Proximus..... niet te geloven...

    Mijn vraag : gelieve op 1 juni ( meerdere keren aan telefoon gezegd ) mijn vaste telefoonlijn en internet af te sluiten ( in mijn kine praktijk ) Wat doen ze? Ik krijg plots sms bericht dat mijn aanvraag al uitgevoerd is.....maw 10 dagen te vroeg. Die ezels sluiten toch wel direct alles af zeker!!

    Mijn verwarming en vele andere electrische toestanden worden echter via internet bediend....met als gevolg dat ik nu niets meer kan instellen vanop afstand.

    Ik bel terug om dit direct laten recht te zetten..... blijkbaar kan dit dus niet onmiddellijk en moet ik wachten tot de afsluiting bij hun helemaal in orde is.
    ZIJ hebben dus de fout gemaakt door direct alles af te sluiten....

    Daarna moeten ze blijkbaar een herstel van afsluiting aanvragen om alles opnieuw op te starten en moet er waarschijnlijk een technieker langskomen....

    Ik moest vandaag nog heel veel administratie doen vanuit mijn woonplaats, ik log dan in op mijn laptop op de praktijk zodoende moet ik geen 55km rijden om het ginder te doen.

    Onbegrijpelijk....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  2. #2

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Verbaast me niet.

    Is waarschijnlijk ook de enige ISP die een spamfilter heeft dat emails van proximus tegenhoudt...

  3. #3

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht

    Onbegrijpelijk....
    Perfect te begrijpen. Waarschijnlijk het gevolg van DE kanker "uitbestede callcenters" in onze maatschappij. Als de vraag de klassieke vraag overstijgt (waarvoor je niet moet bellen), stijgt ook het risico op pure KAFKA exponentieel.
    Met alle respect voor de mensen die daar onder onnoemelijke druk moeten werken, want de teamleader moet zijn grafiekjes kunnen opsmukken hé.
    Het zou natuurlijk kunnen dat die operator alles correct doorgegeven heeft en de technische dienst in de mist gegaan is.

    En tav Verseg: ik heb de laatste tijd al enkele keren "chapeau" gezegd tegen een operator, ze doen over het algemeen wel hun uiterste best.
    Laatst gewijzigd door nete; 21 mei 2021 om 17:54
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  4. #4

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Ondertussen nog steeds niet opgelost, deactiveren gaat onmiddellijk, reactiveren gaat blijkbaar zo maar niet.
    Fout ligt 100% bij de persoon aan de telefoon.... ondertussen zit ik hier tijd te verspillen....alle info qua boekhouding, patienten, afrekeningen staan op mijn laptop in mijn kinepraktijk.....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  5. #5

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Perfect te begrijpen. Waarschijnlijk het gevolg van DE kanker "uitbestede callcenters" in onze maatschappij. Als de vraag de klassieke vraag overstijgt (waarvoor je niet moet bellen), stijgt ook het risico op pure KAFKA exponentieel.
    Met alle respect voor de mensen die daar onder onnoemelijke druk moeten werken, want de teamleader moet zijn grafiekjes kunnen opsmukken hé.
    Het zou natuurlijk kunnen dat die operator alles correct doorgegeven heeft en de technische dienst in de mist gegaan is.

    En tav Verseg: ik heb de laatste tijd al enkele keren "chapeau" gezegd tegen een operator, ze doen over het algemeen wel hun uiterste best.
    Uw laatste zin.
    De rest is op dit moment duimzuigerij want je weet helemaal niet wat de echte reden is.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  6. #6

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Ondertussen nog steeds niet opgelost, deactiveren gaat onmiddellijk, reactiveren gaat blijkbaar zo maar niet.
    Fout ligt 100% bij de persoon aan de telefoon.... ondertussen zit ik hier tijd te verspillen....alle info qua boekhouding, patienten, afrekeningen staan op mijn laptop in mijn kinepraktijk.....
    Begrijpelijk dat het vervelend is als er iets fout loopt en dat is uiteraard nooit plezant, maar het is ook niet hun fout dat alles op 55km van uw woonplaats ligt.
    Bij een gewone panne van telefoon en internet of elektriciteit zou het gevolg identiek zijn.
    Het nadeel van deze tijden is dat men te veel afhankelijk is van technologie.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  7. #7

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Het nadeel van deze tijden is dat men te veel afhankelijk is van technologie.
    Amen.

    Als de elektriciteit uitvalt, dan is tegenwoordig elke winkel geparalyseerd. Ze kunnen geen rekening maken en je kan niet betalen. Je mag nog gelukkig zijn als je binnen of buiten kan! Op het werk hetzelfde, als het netwerk uitvalt zit iedereen met zijn duimen te draaien.

  8. #8

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Freddy.....dit is echt wel 100% een menselijke fout waar ik voor opdraai.... heeft op zich weinig te maken met afstand denk ik, niet?...
    Laatst gewijzigd door Franciskine; 21 mei 2021 om 18:57
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  9. #9

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Amen.

    Als de elektriciteit uitvalt, dan is tegenwoordig elke winkel geparalyseerd. Ze kunnen geen rekening maken en je kan niet betalen. Je mag nog gelukkig zijn als je binnen of buiten kan! Op het werk hetzelfde, als het netwerk uitvalt zit iedereen met zijn duimen te draaien.
    Als in een winkel 1 switch of router uitvalt, dan ligt in de meeste gevallen heel de winkel ook plat, idem met internet en elektriciteit.
    Zolang het werkt, gaat alles vlotter dan vroeger maar bij de minste problemen ligt alles plat.
    En investeren in een deftig backup systeem wordt nog maar al te vaak achterwege gelaten.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  10. #10

    Standaard Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Freddy.....dit is 100% een menselijke fout waar ik voor opdraai.... heeft op zich weinig te maken met afstand...
    Klopt dat er vermoedelijk een fout gebeurde, maar een technisch probleem zou hetzelfde veroorzaken.
    Afstand doet er eigenlijk wel iets toe … mocht je praktijk op de benedenverdieping zijn of in dezelfde straat, dan zou je binnen de paar minuten je portable bij de hand hebben.

    Het is zeker geen verwijt en misschien vijgen na pasen … maar zoiets zou ik nooit vooraf vragen, dan kan er ook niets fout lopen.
    Heb dat in het verleden al met andere zaken voorgehad dat er misverstanden ontstaan of fouten gebeuren en dan zit men met de gebakken peren.
    Ik vertrouw niets op dat gebied … mensen luisteren vaak maar half.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  11. #11

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Francis, heb jij dan geen bevestiging gehad via e-mail? Wij hebben net vandaag mijn schoonmoeder verhuisd, de telefoon moest dan ook overgezet worden naar het nieuwe adres waarbij ook een technieker moest langskomen. Wij hebben daar een bevestiging van gekregen via e-mail met een link om de afspraak eventueel te verplaatsen. Wat we trouwens hebben moeten doen van voormiddag naar namiddag, ging perfect via de link naar een afsprakenkalender. Overigens heel snel gegaan, slechts 2 dagen tussen eerste telefoon naar Proximus en het installeren/overplaatsen met de technieker. Uitstekend verlopen hier!
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

  12. #12

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
    Francis, heb jij dan geen bevestiging gehad via e-mail? Wij hebben net vandaag mijn schoonmoeder verhuisd, de telefoon moest dan ook overgezet worden naar het nieuwe adres waarbij ook een technieker moest langskomen. Wij hebben daar een bevestiging van gekregen via e-mail met een link om de afspraak eventueel te verplaatsen. Wat we trouwens hebben moeten doen van voormiddag naar namiddag, ging perfect via de link naar een afsprakenkalender. Overigens heel snel gegaan, slechts 2 dagen tussen eerste telefoon naar Proximus en het installeren/overplaatsen met de technieker. Uitstekend verlopen hier!
    Willy.... ik moest geen afspraak hebben, ik wilde gewoon proximus op de hoogte brengen dan ze mijn abonnement met vaste telefoon en internet op mijn privépraktijk op 1 Juni mochten stopzetten maar zeker NIET vroeger!!
    Wat hebben ze gedaan....? Vandaag onmiddellijk alles al stop gezet....en onmiddellijk heractiveren gaat niet zeggen ze......begrijpe wie begrijpe kan...
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  13. #13

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    en onmiddellijk heractiveren gaat niet zeggen ze
    Dat is volgens mij pure bulsh*t. Maar er moet dan wel ergens iemand zijn Kafka paraplu dicht doen en actie ondernemen.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  14. #14

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Franciskine,

    *Zucht*
    Ze zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek.
    Elke helpdesk is blijkbaar even onbekwaam.

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, Nikon P900, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  15. #15

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    het zijn niet alleen de helpdesken hoor. Gebeurt zelfs als je in hun winkel face to face 'geholpen' wordt.
    9/4 haal ik bij proximuswinkel in Wijnegem een nieuwe smartphone omdat de mijne stuk was. Ze moeten een nieuw kaartje aanmaken omdat het formaat anders is. Ze slagen er in om mijn nr over te zetten naar het kaartje van mijn vrouw maar dat duurt natuurlijk even voor ik dat doorheb. Terug want de kaartjes tussen de telefoons wisselen gaat niet, verschillend formaat. Men heeft dan het nr van mijn vrouw terug op haar kaartje gezet maar ik heb twee dagen moeten wachten voor mijn nieuwe smartphone terug geactiveerd was.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

  16. #16

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Ondertussen opgelost.....deze ochtend om 9 uur direct terug gebeld en situatie opnieuw uitgelegd en dat de helpdesk mij gisteren gezegd had dat het onmogelijk was direct opnieuw alles te activeren.
    Antwoord van juffrouw van de helpdesk : Meneer, opnieuw activeren kan ik nu direct binnen de 10 seconden doen en dat had evengoed gisteren al kunnen gebeuren....ik begrijp niet waarom ze zoiets tegen u gezegd hebben....

    Op zo'n momenten heb ik spijt dat ik niet ter plaatse kan gaan reclameren over die schandalige slechte dienstverlening....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  17. #17

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Franciskine,

    *Zucht*
    Ze zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek.
    Elke helpdesk is blijkbaar even onbekwaam.

    Jaja
    Klopt! Onlangs ook met Telenet ervaren: ze antwoorden maar om het even wat.
    Idem dito Lidl webshop klantendienst.

  18. #18

    Standaard Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    *Zucht*
    Ze zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek.
    Elke helpdesk is blijkbaar even onbekwaam.

    Jaja
    Niet veralgemenen hé jaja … daar werken mensen zoals jij en ik en net als overal zijn er die meer hun best doen dan anderen.
    Men heeft dat ook in winkels, ministeries, banken, … de ene helpt u tot het uiterste, de andere laat u staan of doet net het minimum.
    Dat is niet het bedrijf dat zo is maar één persoon die mogelijks wat minder moeite doet of misschien zijn eerste werkdag heeft en nog niet van alles perfect op de hoogte is.
    Uiteraard is dat als klant niet plezant … maar wie niets doet kan ook niets verkeerd doen.
    Ik lees hier zowel Proximus als Telenet als voorbeeld … er zijn gelukkig ook meer mensen die wel van alles tevreden zijn dan omgekeerd en medewerkers die tot het uiterste gaan om de klant perfect te helpen.
    Misschien moet men de rollen ook eens in de andere richting bekijken … als je meer dan een miljoen klanten hebt en een deel daarvan begint in geval van een probleem de medewerker eerst een kwartier uit te schelden of krijgt niet eens uitgelegd over wat het gaat (dat spel hier doet niks, …) … dan zijn er bij iedereen wel eens momenten dat het even te veel geweest is.
    Niet iedereen is bekwaam dit meteen naast zich neer te leggen en meteen te doen alsof er niets gebeurd is.
    En ja, ik ervaar dat ook wel eens bij een bedrijf of winkel dat ze geen moeite doen om mij als klant te helpen … frustrerend op dat moment, dat is begrijpelijk.
    Laatst gewijzigd door VerSeg; 22 mei 2021 om 12:14 Reden: Typfout
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  19. #19

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Verseg,

    Er zijn inderdaad positieve uitzonderingen op dat vlak, daar heb je gelijk in.
    Maar de frustratie die de een aantal helpdesks je bezorgen is niet van dien aard om je geloof daarin te versterken.
    Laat het duidelijk zijn dat ik in dit hele verhaal steeds kalm en beleefd ben gebleven tegen de helpdeskmedewerkers met respect voor hun werk, maar als je dan achteraf hun onbekwaamheid voorgeschoteld krijgt, gestaafd door de verontschuldigingsbrief van Orange, dan is er toch degelijk wat mis met hun opleiding ...
    Mijn hele affaire is nog steeds niet helemaal in orde, en daarvoor ging ik gisteren dan maar naar de Orange-shop in Hasselt.
    Een beschamende vertoning met een medewerker die niet eens de moeite doet om te luisteren naar je verhaal, laat staan moeite doet om je verder te helpen.
    Uiteindelijk heb ik nu frustrerende de keuze: ofwel stap ik op bij Orange, en ga meer betalen op een ander - of ik blijf bij Orange en aanvaard gelaten de hele zaak.

    Nu is dit geen alleenstaand feit bij Orange, ik heb vergelijkende ervaringen bij Damart, Krefel, ...
    En Franciskine nu dus ook ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, Nikon P900, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  20. #20

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Over het algemeen mag ik zeker niet klagen over helpdesks, integendeel zelfs, maar wat gisteren gebeurde ( en dat kon zogezegd direct niet opgelost worden ) en wat ik vandaag aan de telefoon te horen kreeg waren totaal 2 verschillende antwoorden.
    Gisteren met 4 verschillende helpdesk personen gepraat om mijn probleem op te lossen.....geen enkele kon dit.
    Van alle vier de belofte gekregen dat ze binnen de 2 uur opnieuw persoonlijk met mij contact gingen opnemen....
    Natuurlijk de hele dag niks gehoord.....en dat maakt me eigenlijk heel misnoegd. Als je iets belooft..... hou je daar dan ook aan....ook al is het niet opgelost, laat dit dan gewoon weten en laat de klant niet in het ongewisse.
    Vandaag om 9 uur 1 telefoontje en nog geen 2 minuten later had ik terug internet.....nu gij....
    De dame aan de telefoon kon amper geloven hoe mijn probleem gisteren aangepakt geweest is....
    Laatst gewijzigd door Franciskine; 22 mei 2021 om 12:32
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  21. #21

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Franciskine,

    Dat is ook net wat ik bedoel ... Er scheelt duidelijk wat aan de opleiding van de helpdeskmedewerkers.
    Ze vertellen bijna allemaal wat anders, en dat maakt de geloofwaardigheid van een helpdesk wel heel onzeker.
    Maar fijn dat jouw probleem opgelost is

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, Nikon P900, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  22. #22

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Helpdesk is spijtig genoeg dikwijls een "duivenkot".
    Vermits dit een soort knelpuntberoep is worden er dikwijls niet goed gescreende of capabele mensen aangenomen.
    Deze krijgen dan soms nog een onvolledige opleiding en worden direkt voor de leeuwen geworpen.

  23. #23

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
    Helpdesk is spijtig genoeg dikwijls een "duivenkot".
    Is ook logisch dat dat een duivenhok is. Ik heb ooit het "geluk" gehad eens de binnenkant van zo een helpdesk te mogen zien. Om daar te werken moet je echt wel ten einde raad zijn om dit soort werk te willen doen. Moest men dieren kunnen gebruiken om daar te werken, zou je binnen de kortste tijd de dierenbescherming op je nek krijgen.
    En klanten zijn ook niet altijd even gemakkelijk, om het braaf uit te drukken.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  24. #24

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
    Helpdesk is spijtig genoeg dikwijls een "duivenkot".
    Vermits dit een soort knelpuntberoep is worden er dikwijls niet goed gescreende of capabele mensen aangenomen.
    Deze krijgen dan soms nog een onvolledige opleiding en worden direkt voor de leeuwen geworpen.
    De reden ?
    Waarom zijn call-centers als paddestoelen uit de grond gerezen ? Omdat ze goedkoper zijn dan eigen personeel de klant te woord laten staan. Maar dan mogen er niet teveel mensen werken in zo'n center (= dikwijls ellenlange wachttijden, zogezegd wegens "drukker dan normaal"). Jaren aan een stuk "drukker dan normaal" is niet meer normaal hé, maar het is intussen bijna overal de heilige graal voor de meeste van die centers.
    Opleiding is natuurlijk ook verloren geld en dus zo kort mogelijk of zo goed als onbestaande.
    Een niet klassiek probleem oplossen kan al eens moeite en wat meer tijd vragen en dat is natuurlijk weer nefast voor koning rendabiliteit (en voor de bonus van de teamleaders of zelfs hun job).

    Ik heb begin jaren negentig het einde van de periode meegemaakt dat we voor de energiemonopolist bij de klant MOESTEN gaan, opdat die ook eens iets anders zou zien dan enkel de rekening.
    Plots mocht men niet meer bij de klant gaan, alles ging perfect werken via het pas opgerichte call-center. Ja man...
    Heb dan een tijdje als tweede lijn achter dat onding gezeten. Niks anders dan razende klanten kreeg je aan de lijn, die van het kastje naar de muur bleven gestuurd worden. Je werd er moedeloos van.
    Voor echt moeilijke gevallen ging er uitzonderlijk toch nog een raadgever ter plaatse kijken. Maar ergens in een metersdikke procedure stond er dat die persoon niet mocht doorverbonden worden met de klant, alhoewel die klant erom smeekte want die persoon wist van de situatie ter plaatse.
    Gelukkig zat die collega slechts een meter of tien verder, eventjes vragen of hij eens kon luisteren en de zaak was opgelost.
    Zo'n onzinnige procedures verklaren meteen mijn gloeiende hekel aan het verschijnsel "extern call-center", let wel, niet aan de mensen die daar proberen er toch iets van te maken.

    En dan kreeg je "teamvergaderingen" waar intern gewoon de echt "moeilijke problemen" min of meer gecatalogeerd werden als "moeilijke klanten" die ze als bedrijf liever kwijt dan rijk waren.
    We zijn nu 30 jaar later en het is blijkbaar nauwelijks verbeterd.
    Laatst gewijzigd door nete; 23 mei 2021 om 23:24
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  25. #25

    Standaard Re: Proximus..... niet te geloven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Ik heb ooit het "geluk" gehad eens de binnenkant van zo een helpdesk te mogen zien. Om daar te werken moet je echt wel ten einde raad zijn om dit soort werk te willen doen.
    Niet veralgemenen hé … dat er bedrijven met slechtere werkomstandigheden bestaan zal wel zijn, maar niet overal is het altijd slecht.
    Ik ken redelijk wat mensen die ooit van hun ouders verplicht werden om tegen hun zin bepaalde hogere (universitaire) studies te volgen maar nu al meer dan 25 jaar met hun diploma op een helpdesk/servicedesk werken en daar niet meteen weg willen omdat ze hun job graag doen.

    Er is wel een groot verschil om professionele of particuliere klanten te helpen, al is vermoedelijk ook niet elke klant even plezant om aan de lijn te hebben.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

  1. Bijna niet te geloven ....
    Door beeldmaker in forum Analoge Showcase
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 8 maart 2021, 15:05
  2. Niet te geloven
    Door Pimpeltje in forum Macro & Close-Up
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 7 december 2011, 15:28
  3. Niet te geloven !
    Door pendragon in forum Macro & Close-Up
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 24 maart 2005, 13:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •