Re: Proximus..... niet te geloven...
Ondertussen opgelost.....deze ochtend om 9 uur direct terug gebeld en situatie opnieuw uitgelegd en dat de helpdesk mij gisteren gezegd had dat het onmogelijk was direct opnieuw alles te activeren.
Antwoord van juffrouw van de helpdesk : Meneer, opnieuw activeren kan ik nu direct binnen de 10 seconden doen en dat had evengoed gisteren al kunnen gebeuren....ik begrijp niet waarom ze zoiets tegen u gezegd hebben....
Op zo'n momenten heb ik spijt dat ik niet ter plaatse kan gaan reclameren over die schandalige slechte dienstverlening....
Ondertussen opgelost.....deze ochtend om 9 uur direct terug gebeld en situatie opnieuw uitgelegd en dat de helpdesk mij gisteren gezegd had dat het onmogelijk was direct opnieuw alles te activeren.
Antwoord van juffrouw van de helpdesk : Meneer, opnieuw activeren kan ik nu direct binnen de 10 seconden doen en dat had evengoed gisteren al kunnen gebeuren....ik begrijp niet waarom ze zoiets tegen u gezegd hebben....
Op zo'n momenten heb ik spijt dat ik niet ter plaatse kan gaan reclameren over die schandalige slechte dienstverlening....
Comment