Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probs met een HUAWEI P30 Lite

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probs met een HUAWEI P30 Lite

    Toestel is mooi en handig, maakt schitterende foto's en blablabla.
    Alleen als ik berichtjes ontvang is dat zonder geluid, vroeger deed die dat wel.
    Heb al de handleiding van van voor tot vanachter en vice versa gelezen en.......................... nopes.
    Ik zie wel waar ik het zou kunnen verhelpen maar kan er niet aan? dit zijn niet geactiveerd.
    Iemand die dat ook al meegemaakt heeft?
    Vrij vervelend, je ziet hoe je het zou moeten doen maar juist die instelling(en) zijn in lichtgrijs, niet geactiveerd dus.
    En heb voor het ogenblijk geen tijd, tussen duim en wijsvinger, om een ander te kopen.
    Een hij of een zij heeft tegen mijn achter buffer van mijn Mazda gereden, er is veel schade aan, hij of zij dus gevlucht (met dank aan dat bonus malus systeem van de verzekering maffia) en niemand heeft iets gezien of gehoord natuurlijk.

    Maar bon, nu eerst die vermaledijde P30 lIte in orde zien te krijgen.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Probs met een HUAWEI P30 Lite

    Door mijn eindeloos gepruts aan deze smartfeun gaat dat opeens weer.
    Scheelde geen haar of ik had terug een Samsung gekocht deze keer ging het een A52 zijn.
    Enfin, weer geld uitgespaard.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Probs met een HUAWEI P30 Lite

      En wat was het nu denk je?

      Ik zou een systeem reset overwogen hebben.
      Meestal ergens iets van app dat scheef zit.

      Comment


      • #4
        Re: Probs met een HUAWEI P30 Lite

        Er waren een hoop oplossingen waarbij ik zelfs het sim kaartje moest verwijderen, een terugzetten naar fabrieksinstellingen stond er ook bij.
        Ik krijg nu wel geluid als mijn echtgenote een sms stuurt, als er iemand anders een sms stuurt moet ik nog afwachten.
        Ik krijg nu dus wel geluid maar in de instellingen op het toestel hoor ik niks, raar natuurlijk, maar het is zo.
        Hoe het opgelost is weet ik uiteraard niet omdat ik alles uitgeprobeerd heb wat er in de handleiding staat.
        Pas deze namiddag een sms gekregen van mijn echtgenote.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Probs met een HUAWEI P30 Lite

          hehe, ok.
          Ik vermoed dat een buggy app je de das omgedaan had.
          Is toch wat mij eens is overkomen.
          Heb ik een systeemreset moeten doen om de app er af te krijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Probs met een HUAWEI P30 Lite

            Instellingen
            Geluiden
            Meldingsgeluid openen en daar een geluid selecteren.

            Comment

            Working...
            X