Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met vrachtwagen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Probleem met vrachtwagen

    Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
    geen carpoolparking bedoel ik, want de kans is groot dat ie er niet mag staan.
    dus bedoel, een parking waar een verkeersbord staat met een vrachtwagen op (E8C)

    grts
    Ja toch wel want de bedoeling van die grote carpoolparking is net dat vrachtwagens daar kunnen parkeren zodat ze geen hinder vormen in dorpskernen, woonwijken, etc.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #32
      Re: Probleem met vrachtwagen

      mij eens bezig gehouden waar ik zogezegd mijnen kamion kan parkeren in puurs,
      na veel zoeken op de gemeentelijke sites hebben ze daar enkel oog voor het betalend parkeren in hun gemeenten, maar daar kan ik mijnen kamion niet kwijt want mag stad niet in ermee.
      nog wat verder gezocht en ja ze hebben iets,

      5. Vrachtwagens buiten de leefkernen houden
      5.3 aanbrengen bewegwijzering industrieterreinen (Rijksweg industriezones 1 en 2 en
      breendonk a12)
      De bewegwijzering van Rijksweg 1 en 2 zal worden uitgevoerd na het voltooien van de in uitvoering zijnde werken op de N16. De kruispunten met de Lichterstraat en Pullaar worden vervangen door een verkeerswisselaar. De
      verkeersafwikkeling wordt daardoor eenvoudiger en veiliger. De bewegwijzering in Breendonk wordt uitgevoerd na
      voltooiing van de bewegwijzering op de A12 door het Vlaams gewest, afdeling Wegen en Verkeer.

      dus zou hem moeten parkeren op het industrie terrein.

      grts
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • #33
        Re: Probleem met vrachtwagen

        Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
        mij eens bezig gehouden waar ik zogezegd mijnen kamion kan parkeren in puurs,
        na veel zoeken op de gemeentelijke sites hebben ze daar enkel oog voor het betalend parkeren in hun gemeenten, maar daar kan ik mijnen kamion niet kwijt want mag stad niet in ermee.
        nog wat verder gezocht en ja ze hebben iets,

        5. Vrachtwagens buiten de leefkernen houden
        5.3 aanbrengen bewegwijzering industrieterreinen (Rijksweg industriezones 1 en 2 en
        breendonk a12)
        De bewegwijzering van Rijksweg 1 en 2 zal worden uitgevoerd na het voltooien van de in uitvoering zijnde werken op de N16. De kruispunten met de Lichterstraat en Pullaar worden vervangen door een verkeerswisselaar. De
        verkeersafwikkeling wordt daardoor eenvoudiger en veiliger. De bewegwijzering in Breendonk wordt uitgevoerd na
        voltooiing van de bewegwijzering op de A12 door het Vlaams gewest, afdeling Wegen en Verkeer.

        dus zou hem moeten parkeren op het industrie terrein.

        grts

        Tja... da's de laksheid van de Wetstraat die zich als een virus verspreid over de rest van onze Belgische officiële instanties.

        enfin, hier is plaats genoeg me dunkt om een trekker een weekend lang (gratis!!) te parkeren:: http://maps.google.be/maps?q=puurs+c...ewest&t=h&z=19

        Ik ga aan mijn overbuur zijn trekker probleem niet veel meer van mijn kostbare tijd investeren hoor, komend weekend zal mijn wagen voor mijn voordeur geparkeerd staan.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #34
          Re: Probleem met vrachtwagen

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          weet je, het strafste van al is dat hij ruim plaats heeft op de oprit naast zijn woning om zijn trekker te parkeren...
          Los van de hele discussie: mogelijk ligt daar een waterput, afvoerput of een rioolbuis die niet voorzien is op het gewicht van zo'n trekker.


          Willy
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #35
            Re: Probleem met vrachtwagen

            Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
            Los van de hele discussie: mogelijk ligt daar een waterput, afvoerput of een rioolbuis die niet voorzien is op het gewicht van zo'n trekker.


            Willy
            de straattegels van het voetpad dat voor mijn huis ligt en waar de trekker deels met zijn wielen op geparkeerd staat zijn ook niet voorzien op het gewicht van zo'n trekker.
            Ge moest eens zien als 't heeft geregend hoe een immens grote plassen er staan precies daar waar de wielen steeds staan.

            En soms komt ie met aanhanger naar huis waarop stenen, zakken cement oid zijn geladen, je kan je al voorstellen wat een gewicht het voetpad dan te verduren krijgt.

            en los daarvan; water, afvoer of whatever put, da's geen gegronde reden om ieder weekend zijn trekker voor mijn huis te parkeren. Plaats genoeg op de wereld dus zoekt hij maar naar een alternatief.
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • #36
              Re: Probleem met vrachtwagen

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              de straattegels van het voetpad dat voor mijn huis ligt en waar de trekker deels met zijn wielen op geparkeerd staat zijn ook niet voorzien op het gewicht van zo'n trekker.
              Ge moest eens zien als 't heeft geregend hoe een immens grote plassen er staan precies daar waar de wielen steeds staan.

              En soms komt ie met aanhanger naar huis waarop stenen, zakken cement oid zijn geladen, je kan je al voorstellen wat een gewicht het voetpad dan te verduren krijgt.

              en los daarvan; water, afvoer of whatever put, da's geen gegronde reden om ieder weekend zijn trekker voor mijn huis te parkeren. Plaats genoeg op de wereld dus zoekt hij maar naar een alternatief.
              Ik kan maar één goede raad geven gan naar de wijkagent en als dit geen effect heeft mailen naar schepen van mobiliteit en de Burgemeester.Als dit niet lukt foto's nemen en naar de Minister van binnelandse zaken.Bezorg de schepen en de burgemeester eventueel eens enkel foto's van het parkeergedrag en het verkeersbord met de verklaring van het bord , ze kennen ook niet alles.
              Ik begrijp je frustratie.

              Comment


              • #37
                Re: Probleem met vrachtwagen

                ga (overdreven) foto,s maken van de situatie als de chauffeur thuis is.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #38
                  Re: Probleem met vrachtwagen

                  De burgemeester is het hoofd van de politie dus die moet je hebben en als je die wat dikwijls lastig valt zal het rap gedaan zijn, en wijs hem er ook op dat de stoep met mogelijke nuts leidingen beschadigd word.
                  D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                  Comment


                  • #39
                    Re: Probleem met vrachtwagen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                    De burgemeester is het hoofd van de politie dus die moet je hebben en als je die wat dikwijls lastig valt zal het rap gedaan zijn, en wijs hem er ook op dat de stoep met mogelijke nuts leidingen beschadigd word.
                    Is inderdaad zo maar liefst niemand voorbijlopen , wijkagent is eerste aanspreekpunt . En foto's kan je dan ook doorsturen.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Probleem met vrachtwagen

                      Kent ge niemand met een nog grotere vrachtwagen die hem eens een paar dagen kan missen?
                      Plaats een zo'n spel voor zijn deur met een verlengd WE ... het zal niet lang duren voor hij komt klagen.

                      Beter is een tentje bemachtigen van Telenet, Belgacom of dergelijke en bij toeval "plaatselijke werken" voor uw deur.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Probleem met vrachtwagen

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Kent ge niemand met een nog grotere vrachtwagen die hem eens een paar dagen kan missen?
                        Plaats een zo'n spel voor zijn deur met een verlengd WE ... het zal niet lang duren voor hij komt klagen.
                        Een beetje olie op het vuur is altijd fijn natuurlijk.

                        Leen anders uwen moto uit voor de gelegenheid, ik meen dat die niet te onderscheiden is van een zwaar-transport-trekker.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Probleem met vrachtwagen

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Kent ge niemand met een nog grotere vrachtwagen die hem eens een paar dagen kan missen?
                          Plaats een zo'n spel voor zijn deur met een verlengd WE ... het zal niet lang duren voor hij komt klagen.

                          Beter is een tentje bemachtigen van Telenet, Belgacom of dergelijke en bij toeval "plaatselijke werken" voor uw deur.
                          Kan het ook met ééntje van Dommel?
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                          Comment


                          • #43
                            Re: Probleem met vrachtwagen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                            Kan het ook met ééntje van Dommel?
                            die werken niet

                            Comment


                            • #44
                              Re: Probleem met vrachtwagen

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Kent ge niemand met een nog grotere vrachtwagen die hem eens een paar dagen kan missen?
                              Plaats een zo'n spel voor zijn deur met een verlengd WE ... het zal niet lang duren voor hij komt klagen.
                              Dat gaat niet VerSeg, langs zijn kant van de straat staan er "stilstaan en parkeren verboden" borden, waarvoor een buurvrouw een paar huizen verderop heeft gezorgd omdat ze zijn "wild parkeren stijl" voor haar deur kotsbeu was.

                              en mocht ik zoiets arrangeren, denkt gij dat die mens zijne frank zou vallen?
                              want volgens hem zal hij wel niks verkeerd doen hoor maar ben ik diegene die onverdraagzaam is en een hekel heeft aan alle truckers.
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Probleem met vrachtwagen

                                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                Dat gaat niet VerSeg, langs zijn kant van de straat staan er "stilstaan en parkeren verboden" borden, waarvoor een buurvrouw een paar huizen verderop heeft gezorgd omdat ze zijn "wild parkeren stijl" voor haar deur kotsbeu was.
                                Ohhh ... met uw vier pinkers op of een driehoek achteraan kan dat geen probleem zijn.

                                en mocht ik zoiets arrangeren, denkt gij dat die mens zijne frank zou vallen?
                                Misschien ... meestal mensen die zelf niets verdragen van een ander.

                                want volgens hem zal hij wel niks verkeerd doen hoor maar ben ik diegene die onverdraagzaam is en een hekel heeft aan alle truckers.
                                Dat ken ik ... zelf al 10 jaar aan een stuk meegemaakt.
                                Overbuur kwam telkens met groot spel naar huis waardoor ik met moeite buiten kon ... ging altijd rechtover mijn inrit staan in redelijk smalle straat.
                                Vertrok hij, dan zette zijn vrouw haar auto daar om de plaats te reserveren.

                                Maar zelf zijn ze nog erger ... als er eens in de straat bezoek komt en er staat een auto rechtover hun huis geparkeerd, dan komen ze klagen of erger nog.
                                Vorig jaar stond er bezoek van onze buren ... overbuur zijn vrouw kwam buiten en zei "er staat weer ene" (wat misschien drie keer op een jaar gebeurt) ... stapt in haar wagen, recht achteruit zonder sturen en mossel in de zijkant van die wagen, vooruit en weg.

                                Dat zijn zo van die mensen, zij mogen alles maar een ander mag niets!
                                En niet dat er geen plaats genoeg is hé ... te lui om twee meter verder te gaan (hetgeen ik eens gevraagd heb om twee meter op te schuiven zodat ik buiten kan).
                                Ik vroeg ook eens waarom hij die nooit voor zijn eigen deur zette ... antwoord was "dat oogt niet zo'n spel voor uw deur en het staat dan in mijn weg".

                                Als de politie niet helpt, als de gemeente ook niet mee wil, dan is de enige oplossing de vrederechter.
                                Last edited by VerSeg; 2 mei 2012, 10:38.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X