Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Printer weigert dienst.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Printer weigert dienst.

    Probleem:HP 3600 werkte normaal.Deze morgen weigert hij dienst.Op andere PC functioneert hij wel.Alles wordt in de wachtrij gezet,maar niet afgedrukt.Andere usb kabel,-poort geven geen oplossing.Via printers en fax verwijderd,maar ikoontje blijft bestaan met vermelding wordt verwijderd.Herinstallatie geeft copie 1 ,2 etc.Deze ikoontjes zijn ook niet te verwijderen.Proefafdruk werkt ook niet.Afdrukinstructies via prompt,kladblok etc. geen resultaat.(zie help bij printproblemen)Waarschijnlijk moet alles wat met HP te maken heeft op mijn HD verwijderd worden,en opnieuw geinstalleerd worden.Ik vermoed dat er toch ergens een conflict moet zitten.of heeft iemand een andere idee??
    Systeemherstel geeft ook geen oplossing.
    Beste dank.

  • #2
    Re: Printer weigert dienst.

    - Printer staat niet in "Afdrukken onderbreken"?
    - Printspooler service draait toch? Zeker deze service eens herstarten.

    Jos
    Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

    Comment


    • #3
      Re: Printer weigert dienst.

      Draait terug.
      Beste dank

      Comment


      • #4
        Re: Printer weigert dienst.

        En wat was het probleem nu?

        Jos
        Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

        Comment


        • #5
          Re: Printer weigert dienst.

          Als ik het zou weten,dan zou ik het vertellen.
          Na nieuwe poging om testpagina af te drukken,niets.Gewoon verder gewerkt en plots na een halfuur melding dat apparaat op een langzame USB-poort aangesloten is.Gewoon geklikt en gesloten.Na een 5-tal minuten springt de printer terug in gang,drukt twee testpagina's en een proefje die nog in de wachtrij stonden,en functioneert weer.
          Wat het probleem was,ik zou het niet weten.

          Comment

          Working...
          X