Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gelegd ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gelegd ?

    Volgend jaar betalen we zo'n €300 meer op onze boodschappen zoals jullie waarschijnlijk al in het nieuws gezien hebben onlangs, de kleine indexaanpassing binnenkort zal wss niet zoveel verschil maken :


    Ik koop regelmatig bij Albert Heijn de last minutes -35% en in de Lidl/Aldi ook soms afgeprijsde -30% in de bakjes van de frigo's in de hoek.
    Weten jullie wanneer deze precies in de rekken gelegd worden bij deze 3 supermarkten om er snelst bij te zijn, is dit s'ochtends of s'avonds tijdens de week en in het WE zaterdagochtend/avond? (Heijn is bvb ook op zondagochtend open).
    Ik koop liefst bij Heijn zoals hun superlekkere Beef Terriyake met gele noodles vol groenten (2 personen) en hun Vol-Au-Vent met puree (in geen enkele andere supermarkt is dit lekker).
    Lijkt wat onbeleefd om dit te vragen in de supermarkt zelf

    Een vriend koopt altijd via de Too Good To Go App, zelfs bij zijn bakker, voor €3 had hij een brood/stokbrood/zak vol boterkoeken en nog vanalles.
    Vroeger was hij extreme couponner en werd voor pakweg €30 boodschappen €20 betaald aan de kassa met al die hoeveelheid/stapelkorting bonnen in Colruyt, maar zijn opbergruimte staat vol, voor zeker een jaar.
    Dit is niet echt mijn ding, want dan moet je vanalles eten die je normaal niet koopt of lust en overstock aan vanalles die blijft liggen, ik eet wel graag lekker en zelf gekozen als Belgische bourgondiër

    Vis is altijd zéér duur en zie ik wat tegenop om te kopen, vorige week was er gemarineerde visgyros -50% met Victoriabaars, schelvis, leng en zalm in onze plaatselijke supermarkt.
    Heb 1 pak gekocht en ééntje voor in de diepvries, in de oven en frietje of aardappelkroket in de airfryer en superlekker.

    Tip : BBQ Burgersaus van DL heb ik onlangs ontdekt, beetje Big Mac achtige saus met stukjes ui en augurk in.
    Last edited by KevinVdd; 11 september 2021, 12:31.

  • #2
    Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gelegd ?

    Ga eens op verschillende momenten naar de winkel waar je boodschappen wil doen en kijk wat het resultaat is.
    Niet elke winkel doet dit op hetzelfde moment.
    Toch wel heel bizarre vragen waar jij steeds mee afkomt hoor. [emoji848]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gele

      Wel je weet maar nooit dat hier medewerkers van Heijn/Lidl/Aldi op het forum zitten, kan altijd dat ze ook fotografie doen.
      Vorige maand nog een Sigma 35 1.4Art gekocht van iemand uit de Carrefour

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ga eens op verschillende momenten naar de winkel waar je boodschappen wil doen en kijk wat het resultaat is.
      Niet elke winkel doet dit op hetzelfde moment.
      Toch wel heel bizarre vragen waar jij steeds mee afkomt hoor. [emoji848]

      Comment


      • #4
        Re: Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gele

        Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
        Wel je weet maar nooit dat hier medewerkers van Heijn/Lidl/Aldi op het forum zitten, kan altijd dat ze ook fotografie doen.
        Vorige maand nog een Sigma 35 1.4Art gekocht van iemand uit de Carrefour
        Dat is in elke winkel anders, we komen in verschillende vestigingen van dezelfde keten en het is overal anders.
        Best voor uw specifieke winkel kijken.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gele

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Toch wel heel bizarre vragen waar jij steeds mee afkomt hoor. [emoji848]
          Ongelooflijk hoe snel je zo'n trol doorhebt.
          Kijk nog eens naar zijn laatste vijf vragen, hij reageert zelf nooit (ja deze keer wel uitzonderlijk).

          Vraag jij eens of hij winterbanden heeft?
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gele

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            Ongelooflijk hoe snel je zo'n trol doorhebt.
            Kijk nog eens naar zijn laatste vijf vragen, hij reageert zelf nooit (ja deze keer wel uitzonderlijk).

            Vraag jij eens of hij winterbanden heeft?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gele

              Aha, een topic over winterbanden, dat moeten we eens doen he...
              🤔
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gelegd ?

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Aha, een topic over winterbanden, dat moeten we eens doen he...
                [emoji848]
                Start er ook eentje hé. [emoji849]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gele

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Start er ook eentje hé. [emoji849]
                  Allee dan
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gele

                    Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
                    Volgend jaar betalen we zo'n €300 meer op onze boodschappen zoals jullie waarschijnlijk al in het nieuws gezien hebben onlangs, de kleine indexaanpassing binnenkort zal wss niet zoveel verschil maken
                    “Vanaf volgend jaar betaalt gemiddeld gezin 300 euro meer per jaar”.
                    Een gemiddeld gezin is minstens met 2 … da’s dan 150€ per persoon per jaar.
                    Als men elke week 1 keer boodschappen doet, dan is dat 12,5€ per maand of minder dan 3€ per week, bijna de moeite niet om over te spreken in vergelijking met al de rest dat duurder wordt.

                    Als dat het enige zou zijn dat er bij komt, dan spring ik een gat in de lucht!
                    Echter zo zal het niet zijn. [emoji848]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gele

                      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                      Interessant [emoji848]
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gele

                        Voeding bedraagt zo'n 12% van het huishoudbudget (Vlaamse statistiek), je kan daar wel iets op besparen, maar ik denk dat er op andere zaken meer te winnen valt.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prijzen supermarkten de hoogte in : wanneer worden last minutes in de rekken gele

                          Hey juppekes.

                          Ik dacht vorige week iets opgevangen in het nieuws over die prijsstijging, dat de lonen ook een beetje zouden stijgen.
                          Het kwam er op neer dat prijsstijging het meest voelbaar zou zijn bij, brandstof, alcohol en rookwaren.
                          Dus als je geen alcohol drinkt, niet rookt en niet met de auto rijdt is er niets aan de hand.
                          Dat komt allemaal goed uit voor mij, want ik rook niet, ik drink niet en heb geen auto.
                          Bootjes

                          Comment

                          Working...
                          X