Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

premium fotoboeken leveranciers voor de professionele fotograaf.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • premium fotoboeken leveranciers voor de professionele fotograaf.

    Dag iedereen,

    Ik ben op zoek naar een nieuwe leverancier voor mijn foto albums/boeken. Het moeten echt premium boeken zijn die hoofdzakelijk dienen als huwelijksalbum. EN liefst ook geen bedrijven die albums verkopen aan particulieren. (geen albelli, CEWE, HEMA toestanden, want dat kan iedereen bestellen )

    Nu gebruik ik reeds Asukabook maar deze is vrij duur en het stoort mij een beetje dat dit in Azië gemaakt wordt en dan nog via Zwitserland tot bij mij moet raken. Er moeten daar toch veel kosten aan blijven plakken via deze manier.

    Heeft er iemand nog bedrijven die een aanrader zijn?
    Mensen die mij kunnen helpen waar ik nog zoiets kan bestellen via BTW nummer?

    Alvast bedankt!
    Last edited by david_deman; 18 december 2015, 12:12.
    mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

  • #2
    Re: premium fotoboeken leveranciers voor de professionele fotograaf.

    In het verleden ook nog regelmatig met Asukabook gewerkt, inmiddels al wel weer een tijdje geleden. Verder ook goede ervaringen met Profotonet .
    De laatste tijd werk ik voor standaardboeken veel met deze http://www.top-fotoalbum.com/ , niks speciaal maar wel meer dan behoorlijk drukwerk voor z'n prijs.
    Dat je niet wil werken met bedrijven die ook voor particulieren toegankelijk zijn is mijns inziens toch niet de goede redenering , er zijn zat afdrukcentrales die perfecte boeken maken ook voor particulieren , ik denk dat je eerder het onderscheid moet maken als professionele fotograaf met de foto's die je in dat boek toont
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

    Comment


    • #3
      Re: premium fotoboeken leveranciers voor de professionele fotograaf.

      Beveren Roeselare http://unitasfotos.pixendpro.be/inde...ge=albums&l=NL

      Comment


      • #4
        Re: premium fotoboeken leveranciers voor de professionele fotograaf.

        Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
        Dat je niet wil werken met bedrijven die ook voor particulieren toegankelijk zijn is mijns inziens toch niet de goede redenering , er zijn zat afdrukcentrales die perfecte boeken maken ook voor particulieren , ik denk dat je eerder het onderscheid moet maken als professionele fotograaf met de foto's die je in dat boek toont
        Bedankt voor de gegeven info! Ik wil vooral met niet particuliere leveranciers werken omdat je moeilijk een huwelijksalbum kan afgeven waar een barcode van een albelli of CEWE op de achterkant staat. Alsook omdat alle particulieren dan na 3 muisklikken ook weten wat het boek kost. Dat is waarom ik wil werken met niet op particulieren gerichte leveranciers ook. Een product afleveren die zich kan onderscheiden van de massa vooral ook.
        Last edited by david_deman; 22 november 2015, 17:25.
        mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

        Comment


        • #5
          Re: premium fotoboeken leveranciers voor de professionele fotograaf.

          Oorspronkelijk geplaatst door david_deman Bekijk bericht
          Bedankt voor de gegeven info! Ik wil vooral met niet particuliere leveranciers werken omdat je moeilijk een huwelijksalbum kan afgeven waar een barcode van een albelli of CEWE op de achterkant staat. Alsook omdat alle particulieren dan na 3 muisklikken ook weten wat het boek kost. Dat is waarom ik wil werken met niet op particulieren gerichte leveranciers ook. Een product afleveren die zich kan onderscheiden van de massa vooral ook.

          Ik zou me daar niet al teveel zorgen over maken David, een koppel die kontent is met het afgeleverde boek zal je daar ook graag correct voor betalen, wat dat drukwerk dan ook mag kosten , zoals ik al zei, het zal toch in hoofdzaak de kwaliteit van de foto's zijn die het hem zal doen en ook daar zit het mijns inziens wel snor. Een kwalitatief boek zoals bij Profotonet met goede foto's zal je klanten zeker niet teleurstellen.
          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

          Comment


          • #6
            Re: premium fotoboeken leveranciers voor de professionele fotograaf.

            Oorspronkelijk geplaatst door david_deman Bekijk bericht
            Bedankt voor de gegeven info! Ik wil vooral met niet particuliere leveranciers werken omdat je moeilijk een huwelijksalbum kan afgeven waar een barcode van een albelli of CEWE op de achterkant staat. Alsook omdat alle particulieren dan na 3 muisklikken ook weten wat het boek kost. Dat is waarom ik wil werken met niet op particulieren gerichte leveranciers ook. Een product afleveren die zich kan onderscheiden van de massa vooral ook.
            Unitas heeft de mogelijkheid om digitaal belichte en chemisch ontwikkelde fotoboeken te maken, dus geen drukwerk.
            Zelf heeft Tom ook een aantal fotografen in dienst, maar maakt er niets van ook voor andere fotografen te werken.

            Comment


            • #7
              Re: premium fotoboeken leveranciers voor de professionele fotograaf.

              Profotonet: https://www.profotonet.nl/producten/profotoboek.html (voor professionelen)
              Floricolor: http://www.floricolor.pt/en/
              Jiggy Albums: http://www.jiggyalbums.eu/
              Konpoli: http://www.konpoli.nl/
              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

              Comment


              • #8
                Re: premium fotoboeken leveranciers voor de professionele fotograaf.

                Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                Bedankt voor de info! Zelf ervaringen met de gegeven leveranciers?
                mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

                Comment


                • #9
                  Re: premium fotoboeken leveranciers voor de professionele fotograaf.

                  Zowel met Profotonet Pro als met Jiggy Albums. Ik heb gisteren naar Jiggy nog 3 doorgestuurd. Connectie zit in NL Limburg. Van allebei tevreden, maar voorkeur naar JIggy.
                  [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                  Comment

                  Working...
                  X