Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixmania levert niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixmania levert niet

    Ik deed op 2007-06-02 een bestelling bij Pixmania. Ik betaalde dezelfde dag nog met overschrijving.
    Het artikel was op voorraad en zou binnen 2 - 3 dagen thuis afgeleverd worden.

    Nu, 3 weken later, heb ik nog steeds niks ontvangen.
    Als ik mijn bestelling volg via hun website staat er "onmiddelijk beschikbaar binnen 8 - 10 dagen", en ook dat staat er intussen 3 weken

    Nu probeer ik vandaag contact op te nemen via e-mail, maar moet ik eerst een categorie kiezen voor ik mijn vraag kan stellen. En daarin uiteraard geen sprake van het achterwege blijven van een bestelling.
    Zie ik iets over het hoofd, kan iemand helpen?

    Als ik dit weekend niks gehoord heb wordt de hele zooi geannuleerd. Dit vind ik geen service
    Nikon D80
    18-200 VR
    www.circuitfotografie.be

  • #2
    Re: Pixmania levert niet

    Oorspronkelijk geplaatst door funem Bekijk bericht
    Ik deed op 2007-06-02 een bestelling bij Pixmania. Ik betaalde dezelfde dag nog met overschrijving.
    Het artikel was op voorraad en zou binnen 2 - 3 dagen thuis afgeleverd worden.

    Nu, 3 weken later, heb ik nog steeds niks ontvangen.
    Als ik mijn bestelling volg via hun website staat er "onmiddelijk beschikbaar binnen 8 - 10 dagen", en ook dat staat er intussen 3 weken

    Nu probeer ik vandaag contact op te nemen via e-mail, maar moet ik eerst een categorie kiezen voor ik mijn vraag kan stellen. En daarin uiteraard geen sprake van het achterwege blijven van een bestelling.
    Zie ik iets over het hoofd, kan iemand helpen?

    Als ik dit weekend niks gehoord heb wordt de hele zooi geannuleerd. Dit vind ik geen service
    normaal kan je toch online volgen als je bestelling al geleverd is, of onderweg of betaald ?
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

    Comment


    • #3
      Re: Pixmania levert niet

      Je bent 1 van die slachtoffers geworden van Pix. Ongeveer hetzelfde voorgehad, levering pas na 4 weken, terwijl het product beschikbaar was. In de kleine lettertjes van een AV staat wel dat werkelijke stock en vermelding online kan verschillen. Maar toch...
      Zelfde gehad met een terugbetaling, bijna 4 maanden om een s6500fd terugbetaald te krijgen...

      Dreigen met een advocaat en dat duidelijk vermelden in je mails. Het hielp bij mij op het einde toch. Ineens kon alles wel snel afgehandeld worden.
      Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

      Comment


      • #4
        Re: Pixmania levert niet

        heb zelf maar 1 keer iets besteld op pixmania, een computerkast die enrgens anders te krijgen was. Na 3 weken ofzo ook op die status te hebben gestaan, had ik gemaild om te vragen hoe het zat, en blijkbaar waren die niet meer leverbaar. Dan heb ik mijn rekeningnr nog eens opgegeven en 3 dagen later was het geld teruggestort...

        Misschien moet je gewoon wa geluk hebben met degene die aan de andere kant je mails leest... Heb er inderdaad ook nog niet veel goeds van gehoord, normaal koop ik er ook niets.
        [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

        Comment


        • #5
          Re: Pixmania levert niet

          Mijn oude Dimage z3 komt van daar en geen problemen gehad ermee , maar hellaas was ik mss een van de lucky few.
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

          Comment


          • #6
            Re: Pixmania levert niet

            Ik heb er toch al redelijk wat bestellingen gedaan en nog nooit problemen gehad. Steeds een snelle levering.
            Drie weken is echt wel te lang als ze aangeven dat het binnen de 10 dagen beschikbaar is. Het kan altijd zijn natuurlijk dat ze een langere levertijd nodig hebben maar in dat geval kunnen ze op zijn minst een mailtje sturen.
            Heb je al nieuws gekregen van hen ?
            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

            Bezoek mijn foto's online

            Comment

            Working...
            X