Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pioneer, Kenwood navi systeem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pioneer, Kenwood navi systeem

    Ik vroeg me af of hier iemand ervaring heeft met combi radio/navi/achteruitrijcamera van een Kenwood, Pioneer, JVC, ...
    Om een voorbeeld te geven wat is precies bedoel:


    Waarom heeb je voor zo'n systeem gekozen, welke meerwaarde biedt het, ...?

    Bedankt.

  • #2
    Re: Pioneer, Kenwood navi systeem

    Ervaring heb ik zelf niet, maar die kost zo'n 900€.
    Als je die laat inbouwen en met de juiste accesoires zit je vlotjes aan de 1000-1200€.

    Het lijkt me een compleet toestel, maar vermits het nadien ingebouwd is blijft het gevoelig voor diefstal.
    Voor die prijs heb je in veel auto's een ingebouwde radio met navi, en dan zit het toch beter geïntegreerd met stuurbediening, weergave op middendisplay etc. Of dat allemaal gaat werken met die Pioneer is de vraag.

    Maar nog altijd zullen veel mensen kiezen voor een standaard radio, en dan een tomtommeke.
    Zelfs in de duurdere auto's zie ik ze dikwijls tegen de ruit kleven...
    Dus niet iedereen is gek genoeg om 1200-2000€ uit te geven voor een navigatie.

    Comment


    • #3
      Re: Pioneer, Kenwood navi systeem

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Het lijkt me een compleet toestel, maar vermits het nadien ingebouwd is blijft het gevoelig voor diefstal.
      Bij mijn Mercedes W204 (C) zit er een vaste ingebouwd APS 50 systeem van Becker, kost bijna 3.000€
      een paar weken geleden heb ik deze uitgebouwd omdat de laser niet goed meer werkte, een platte schroevendraaier
      en een torck sleutel, heb je nodig, en binnen de twee minuten is het ding er uit, vast ingebouwd vanaf fabriek is simpeler te
      demonteren dan nadien inbouwen, als je er eentje zelf inbouwd kan je het wel wat moeilijker maken.

      Comment


      • #4
        Re: Pioneer, Kenwood navi systeem

        Bedankt voor jullie reacties. Ik moest kiezen tussen 2 modellen auto's van hetzelfde merk en bij het ene model kon ik de merkeigen navi pack hebben, bij het andere model niet en werd er gedacht een 3rd party systeem te gebruiken.
        Ondertussen de keuze gemaakt voor het model die ook het merkeigen navi systeem heeft .

        Comment

        Working...
        X