Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photo import op iPad?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photo import op iPad?

    Ik heb net een nieuwe ipad aangekocht en twijfel of de camera connection kit de moeite loont. Ik neem foto’s in raw + medium jpeg (direct print, snelle preview, en archief). Nu is mijn vraag:
    1. kan ik bij het importeren vooraf selecteren om enkel de jpg af te halen
    2. Kan ik indien bovenstaande niet mogelijk is een aantal jpg afbeeldingen selecteren en importeren zonder de raw mee te nemen?

    Voor alle duidelijkheid, ik heb het niet over de jpg die in de raw zit, maar de losse jpg afbeeldingen die ik opsla naast de RAW afbeeldingen...

    Ik heb de iPad niet gekocht voor foto-backup of bewerking maar voor alle andere functies, misschien kan de connection kit een leuke extra zijn. Ik zou de kit eventueel willen gebruiken om op reis een aantal foto’s te previewen en heel snelle bewerkingen doen om te kijken wat het resultaat ongeveer zou zijn (vb snelle zwart wit maken en vragen aan mijn vriendin wat zij ervan vindt :-)). Voor backup heb ik andere middelen.

    greetz,
    www.fotopie.be
    Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

  • #2
    Re: Photo import op iPad?

    hmmm, nog niet getest, moet wel lukken denk ik,
    ik doe ket ook soms zo!

    werk wel alleen met raw, kaartje in de kaartlezer, foto's op Ipad.
    selectie is mogelijk, je moet aanvinken welke je wilt op de Ipad
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Photo import op iPad?

      En dit is misschien een misvormde hersenkronkel als Windows-gebruiker:

      maar ik zou ook graag weten WAAR mijn foto's op de iPad staan ????

      Bestaat er zo iets als "explorer" voor apple/ipAd ?
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment

      Working...
      X