Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paypal opgelet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• paypal opgelet

Voor mensen die wel eens iets met paypal doen

Er gaat een mailtje rond waarbij je gevraagd wordt je accountgegevens te bevestigen bij paypal.

Deze is fake en komt vanaf een Franse server. paris.powa.fr
    Ze hadden wel de rechten op de server niet zo goed gezet en ik heb dat php-file gewist dmv een proggie wat ook op die server stond en dat proggie tevens gewist.

greetz

Raymond

Re: paypal opgelet

bedankt voor de verwittiging!
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

Noch de eigenaar van de server noch de huurder van de webruimte zijn waarschijnlijk verantwoordelijk. Door een onvoldoende beveiligd script op de site van een van mijn klanten is men erin geslaagd ook daar een ebay spoof op te zetten (eigenlijk zelfs 2).

Ik werd zelf op de hoogte gebracht door mensen van ebay. Die heb ik dan ook alle relevante log-gegevens bezorgd in de hoop dat men de daders kan vatten. Maar eigen onderzoek leidde al naar IP adressen in het Verre Oosten, dus ik heb zo mijn twijfels...
      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Das wel mogelijk ja.
        Ben jammer genoeg een beetje snel geweest met wissen.
        De bewuste mail heb ik ook al niet meer, was een hotmailtje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MantaRay Bekijk bericht
          Voor mensen die wel eens iets met paypal doen

Er gaat een mailtje rond waarbij je gevraagd wordt je accountgegevens te bevestigen bij paypal.

Deze is fake en komt vanaf een Franse server. paris.powa.fr
          Ze hadden wel de rechten op de server niet zo goed gezet en ik heb dat php-file gewist dmv een proggie wat ook op die server stond en dat proggie tevens gewist.

greetz

Raymond
          Wie loopt daar nu nog in ?? Als je ergens je account gegevens wil veranderen (of bevestigen) moet je altijd zelf rechtstreeks inloggen op de website van Paypal. Lees dit maar eens na op hun website, en als je er dan nog in trapt, verdien je niet beter.
          Find answers to your PayPal questions. Browse common questions, watch videos, or ask the Community.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
            Wie loopt daar nu nog in ?? Als je ergens je account gegevens wil veranderen (of bevestigen) moet je altijd zelf rechtstreeks inloggen op de website van Paypal. Lees dit maar eens na op hun website, en als je er dan nog in trapt, verdien je niet beter.
            https://www.paypal.com/be/cgi-bin/we...ySpoof-outside
            Er zullen nog steeds mensen inlopen aangezien deze praktijken nog altijd gebruikt worden.

Comment

Working...
            X