Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35

Standaard Re: Paypal gebruikers opgelet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Oh ja, je kan dat eenmaal per jaar doen.
    Maar wat zin heeft het als je een slapende rekening nooit meer gebruikt en riskeert er dan nog voor te betalen.
    Als ik Paypal weer nodig heb maak ik wel snel even een nieuw account.
    In de komende tijd zie ik mij dat niet direct te doen, er zijn nog andere methodes genoeg om te betalen.
    Als men dat niet gebruikt dan heeft het inderdaad geen zin, er zijn ook veel mensen die overal alles activeren omdat het gratis is, ook al hebben ze dat niet nodig.
    Er zijn inderdaad andere betaalmogelijkheden, maar voor online aankopen is Paypal toch iets van het eenvoudigste dat er is.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Standaard Paypal gebruikers opgelet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Ik heb een mail gestuurd met het volledige telefoonnummer en mijn nieuw nummer, maar daar komt geen reactie op.
    Misschien nog niet genoeg geduld gehad?
    Topic loopt hier sinds vrijdag, ondertussen is er enkel een WE gepasseerd, tenzij je daarmee al eerder bezig was natuurlijk.
    De laatste maanden zijn er anders al veel waarschuwingen geweest dat men zijn telefoonnummer moest controleren.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Misschien nog niet genoeg geduld gehad?
    Topic loopt hier sinds vrijdag, ondertussen is er enkel een WE gepasseerd, tenzij je daarmee al eerder bezig was natuurlijk.
    De laatste maanden zijn er anders al veel waarschuwingen geweest dat men zijn telefoonnummer moest controleren.
    Ik heb die mail al 2 maand geleden verstuurd. Paypal vroeg mij toen om geld op de rekening te plaatsen in plaats van telkens via mijn bank te gaan.
    Omdat ik een vermoeden van phising had, wou ik het account helemaal afsluiten maar dat is niet gelukt. Ik heb geen waarschuwing gekregen om mijn telefoonnummer (dat ik al vele jaren niet meer heb) te controleren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Ik heb die mail al 2 maand geleden verstuurd. Paypal vroeg mij toen om geld op de rekening te plaatsen in plaats van telkens via mijn bank te gaan.
    Omdat ik een vermoeden van phising had, wou ik het account helemaal afsluiten maar dat is niet gelukt. Ik heb geen waarschuwing gekregen om mijn telefoonnummer (dat ik al vele jaren niet meer heb) te controleren.
    Ja ... je zal in hun spam beland zijn zeker?
    Nog eens proberen zou ik zeggen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Verification code to reset PayPal password

To reset your password, enter this verification code when prompted: 1185XX

Thanks,

PayPal

Als ik de code invul, vragen ze erna steeds weer naar het telefoonnummer

Als je googlet dan is er kennelijk maar 1 oplossing en dat is ze bellen. Er zou ook een knop ergens zijn "I don't have my phone with me" die een alternatieve mogelijkheid biedt. Maar ik vermoed dat je dan een athentication app moet hebben van Google of Facebook of zoiets.

En wat helemaal grappig is: het nummer waar ze die code naar sturen is niet je contact telefoonnummer in je contactgegevens.

Zolang het kan weiger ik dat te gebruiken juist daarom. Vorig weekend had ik mijn telefoon vergeten op het werk. Gelukkig had die geen voetjes gekregen ondertussen. Maar ik heb zo geen sterke band met mijn telefoon dat ik die echt altijd mee heb.

Voor iedereen die Paypal geregeld gebruikt (minimum één keer per jaar dus) blijft het een veilige en handige manier om betalingen te kunnen doen, zowat de hele wereld rond.
    Maar ik gebruik Paypal de laatste jaren niet meer, en daarom heb ik dus mijn account opgezegd om geen boete te moeten betalen.

Dat is heel verstandig - iets wat je niet langer gebruikt na 6 maand opzeggen. U weet maar nooit wat daarmee kan gebeuren. Wat u best nooit doet is een link leggen tussen paypal en uw bankrekening.

Nog een linkje met wat toelichting over de gewijzigde Paypal voorwaarden: https://www.tijd.be/netto/budget/pay...ent=&utm_term=
    Laatst gewijzigd door Leopard; 14 oktober 2020 om 17:19 Reden: lidwoord veranderd
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Goed om ons er op te wijzen .
    Maar mijn rekening word sowieso eenmaal gebruikt, om mijn Adobe Creative Cloud abonnement te betalen. Maar ik zal nog wel eens een keer inloggen. En hééél af en toe koop ik online.
    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 5
    Laatste bericht: 29 januari 2013, 15:40
  2. AVG Gebruikers: Opgelet!
    Door Destn in forum Chit Chat
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 5 december 2010, 00:15
  3. Rokende Mac-gebruikers, opgelet.
    Door Black B@ndit in forum Chit Chat
    Reacties: 84
    Laatste bericht: 5 december 2009, 19:49