Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paypal gebruikers opgelet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Paypal gebruikers opgelet

    Zoals altijd wordt er weer overgereageerd. [emoji848]
    En de extreem kleine moeite dat het kost om geen inactieve rekening te hebben ... één keer per jaar eens inloggen op een account dat voor de rest voor particulieren klanten gratis aangeboden wordt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Paypal gebruikers opgelet

      Ik betaal bijna alles met Paypal, geen probleem dus
      Als je maar één keer per jaar gebruikt maakt van dat systeem lijkt het me in eerste instantie al onnodig om het te hebben

      ps. eigenlijk nog slecht nog niet dat idee, zouden ze hier bij BD ook moeten invoeren

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #18
        Re: Paypal gebruikers opgelet

        Ik gebruik paypal in vlagen. Soms heel wat bestellingen, soms lange tijd niets.
        Maar in geval van dit kan je er een mouw aan passen. Je stuurt 1 euro naar een vriend en die stuurt jou die direct terug.

        Comment


        • #19
          Re: Paypal gebruikers opgelet

          Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          Maar in geval van dit kan je er een mouw aan passen. Je stuurt 1 euro naar een vriend en die stuurt jou die direct terug.
          Gewoon eens inloggen is al genoeg staat er ... meer moet ge niet doen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Paypal gebruikers opgelet

            Ik heb mijn paypal account al 10 jaar niet meer gebruikt. Om in te loggen moet ik ter verificatie mijn gsm nummer geven, zodat ze een code kunnen sturen.
            Ze geven dat gsm nummer door met het eerste en de laatste 2 cijfers. Ik ken dat telefoonnummer, maar dat bestaat niet meer (was het gsm nummer van toen ik nog werkte).. Paypal zegt dat ik een nieuw account moet aanmaken. Ik weet dus niet zeker of mijn oud account nog bestaat .

            Comment


            • #21
              Re: Paypal gebruikers opgelet

              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Ze geven dat gsm nummer door met het eerste en de laatste 2 cijfers. Ik ken dat telefoonnummer, maar dat bestaat niet meer (was het gsm nummer van toen ik nog werkte)..
              Onder die tekst staat toch ook “Kies andere methode”?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Paypal gebruikers opgelet

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Onder die tekst staat toch ook “Kies andere methode”?
                Ik heb elke methode geprobeerd die ze voorstellen, maar geen enkele lukt. Ze vragen uiteindelijk steeds het telefoonnummer dat ik niet meer heb.
                Ik heb een mail gestuurd met het volledige telefoonnummer en mijn nieuw nummer, maar daar komt geen reactie op.

                Comment


                • #23
                  Re: Paypal gebruikers opgelet

                  sorry voor de domme vraag, maar hoe kan ik die paypal rekening afsluiten?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Paypal gebruikers opgelet

                    nog wat verder gezocht, en gevonden. Mijn rekening was de laatste keer gebruikt in 2011. Niet meer nodig dus.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Paypal gebruikers opgelet

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Zoals altijd wordt er weer overgereageerd. [emoji848]
                      En de extreem kleine moeite dat het kost om geen inactieve rekening te hebben ... één keer per jaar eens inloggen op een account dat voor de rest voor particulieren klanten gratis aangeboden wordt.
                      Oh ja, je kan dat eenmaal per jaar doen.
                      Maar wat zin heeft het als je een slapende rekening nooit meer gebruikt en riskeert er dan nog voor te betalen.
                      Als ik Paypal weer nodig heb maak ik wel snel even een nieuw account.
                      In de komende tijd zie ik mij dat niet direct te doen, er zijn nog andere methodes genoeg om te betalen.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Paypal gebruikers opgelet

                        Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                        Oh ja, je kan dat eenmaal per jaar doen.
                        Maar wat zin heeft het als je een slapende rekening nooit meer gebruikt en riskeert er dan nog voor te betalen.
                        Als ik Paypal weer nodig heb maak ik wel snel even een nieuw account.
                        In de komende tijd zie ik mij dat niet direct te doen, er zijn nog andere methodes genoeg om te betalen.
                        Als men dat niet gebruikt dan heeft het inderdaad geen zin, er zijn ook veel mensen die overal alles activeren omdat het gratis is, ook al hebben ze dat niet nodig.
                        Er zijn inderdaad andere betaalmogelijkheden, maar voor online aankopen is Paypal toch iets van het eenvoudigste dat er is.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Paypal gebruikers opgelet

                          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          Ik heb een mail gestuurd met het volledige telefoonnummer en mijn nieuw nummer, maar daar komt geen reactie op.
                          Misschien nog niet genoeg geduld gehad? [emoji23]
                          Topic loopt hier sinds vrijdag, ondertussen is er enkel een WE gepasseerd, tenzij je daarmee al eerder bezig was natuurlijk. [emoji6]
                          De laatste maanden zijn er anders al veel waarschuwingen geweest dat men zijn telefoonnummer moest controleren.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Paypal gebruikers opgelet

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Misschien nog niet genoeg geduld gehad? [emoji23]
                            Topic loopt hier sinds vrijdag, ondertussen is er enkel een WE gepasseerd, tenzij je daarmee al eerder bezig was natuurlijk. [emoji6]
                            De laatste maanden zijn er anders al veel waarschuwingen geweest dat men zijn telefoonnummer moest controleren.
                            Ik heb die mail al 2 maand geleden verstuurd. Paypal vroeg mij toen om geld op de rekening te plaatsen in plaats van telkens via mijn bank te gaan.
                            Omdat ik een vermoeden van phising had, wou ik het account helemaal afsluiten maar dat is niet gelukt. Ik heb geen waarschuwing gekregen om mijn telefoonnummer (dat ik al vele jaren niet meer heb) te controleren.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Paypal gebruikers opgelet

                              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                              Ik heb die mail al 2 maand geleden verstuurd. Paypal vroeg mij toen om geld op de rekening te plaatsen in plaats van telkens via mijn bank te gaan.
                              Omdat ik een vermoeden van phising had, wou ik het account helemaal afsluiten maar dat is niet gelukt. Ik heb geen waarschuwing gekregen om mijn telefoonnummer (dat ik al vele jaren niet meer heb) te controleren.
                              Ja ... je zal in hun spam beland zijn zeker? [emoji6]
                              Nog eens proberen zou ik zeggen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #30
                                Re: Paypal gebruikers opgelet

                                Verification code to reset PayPal password

                                To reset your password, enter this verification code when prompted: 1185XX

                                Thanks,

                                PayPal

                                Als ik de code invul, vragen ze erna steeds weer naar het telefoonnummer

                                Comment

                                Working...
                                X