Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

partitioneren externe harde schijf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • partitioneren externe harde schijf

    Even een vraagje, kan een externe harde schijf gepartitioneerd worden, ik heb een externe van 400GB toegevoegd maar in Partition Magic zie ik deze schijf niet staan onder mijn computer, enkel mijn c en d schijf.
    De schijf is toegevoegd als USB Mass Storage Device, ik kan ze echter aansluiten als netwerk schijf, zou dit een oplossing zijn om ze te kunnen indelen in 2 partities of gaat dit helemaal niet?

    Alvast bedankt voor de hulp

    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

  • #2
    Re: partitioneren externe harde schijf

    Externe harde schijf partitionneren gaat zeker, ik heb er hier 1 staan met 4 partities. Ik heb hiervoor gparted gebruikt.

    Mvg

    Comment


    • #3
      Re: partitioneren externe harde schijf

      Indien je Windows gebruikt:

      - rechtsklikken op Deze Computer
      - Beheren kiezen
      - Schijfbeheer

      Hier kan je partities aanmaken en verwijderen. Je kan hier echter niet vergroten en verkleinen zoals Partition Magic kan, maar met een nieuwe schijf waar niks opstaat is dat geen probleem.

      Jos
      Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

      Comment

      Working...
      X