Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

    Al jaren gaan wij met onze dochter naar de St Bernardusfeesten en kermis , recent zijn wij gescheiden en met het laatste weekend voor school terug begint en zonnig weer wou ik nog eens genieten met mijn dochter alleen en iets gaan eten.
    In Nieuwpoort kon je vroeger gratis parkeren in een villawijk verderop buiten het centrum op de grasstukjes voor de villa's, maar een paar jaar geleden hebben ze op elke hoek parkeermeters gezet om er geld te kunnen uit slaan.

    Zoals steeds was er daar ook weinig parkeerplaats in de drukke villawijk en redelijk ver vonden wij eindelijk een parkeerplaatsje in de schaduw.
    De dichtste parkeermeter stond redelijk veraf op een hoek (zo'n 2min stappen), bij aankomst stond iemand voor de parkeermeter die in discussie was met een parkeerwachter, hij had €5 betaald en er stond €0 op zijn ticket en hij zei dat hij moest mailen.

    Normaal ging ik cash betalen, maar ik had slechts €2 kleingeld op zak.
    Dus ik stuurde om 12u23 een sms naar 4810 die op de parkeerautomaat vermeld stond en kreeg een bericht eerst te registreren op de app.
    In vele steden zijn er andere parkeerfirma's en andere apps, dus duurt toch even tegen dat de app gëinstalleerd is.

    Dus ik ging terug naar de auto verderop, wij passeerden nog een 2e parkeerwachter, ik vroeg als ik toch geen retributie had gekregen?
    De vrouwelijke parkeerwachter keek in het registratietoestel op nr plaat en zei "neen, het is in orde".

    Wij gingen verder terug naar de wagen om eerst binnen in de schaduw te registreren en er zat wel een ticket van €30 onder de ruitenwisser zeker!!!
    Nog geen 2 min de tijd om van de parkeerautomaat naar de auto te wandelen om daar te registreren, ongelooflijk!

    Dan ben ik meteen teruggelopen naar de parkeerwachter en zei dat die toch op het bakje zag dat het in orde was ?
    Die zei een mail te sturen naar het emailadres onderaan om dit te annuleren, zonder enig commentaar waarom het op het bakje wel in orde was en ik toch een ticket had gekregen.

    Hoe dan ook, zowel ik als mijn dochter hadden totaal geen zin meer in de St Bernardusfeesten als het parkeerbeleid zo extreem is, zelfs nadat de parkeerwachter zei dat het in orde zal komen achteraf.
    Dus wij zijn terug naar huis gereden en iets opgewarmd in de microgolf en binnen gebleven.

    Ik had het laatste dagje van de zomervakantie met mijn dochter helemaal anders voorgesteld en nu zie ik haar 2 weken niet.
    Ik stuurde hen het bewijs dat er zeker geen kwaad opzet was, een screenshot van mijn sms om 12u23, waar op stond dat ik eerst moest registreren en een foto van de retributie om 12u25.

    Nieuwpoort was een mooie stad, maar door deze frustrerende ervaring gaan wij nooit meer terug, met parking partners jagen ze echt de toeristen weg.
    Vanaf nu gaan wij terug naar de Opaalkust in Frankrijk, iets verder, maar authentieker, geen parkeermeters noch stress noch zakkenvullers.

    Ik kreeg gisteren een koele PDF file met een steriel algemeen antwoord, waarschijnlijk van een jobstudent ofzo die massas klachten te verwerken krijgt en diezelfde pdf's stuurt, dat ik moet betalen.

    Er zijn soms mensen die ook eens extreem reageren, zoals die gasten die aan een loket een boete met 1 eurocentjes betalen
    Ik heb veel zin 3000 x €0.01 of verschillende bedragen met dezelfde ref over te schrijven dat ze extra controlewerk hebben :-D

    Ik zal eens de lokale krant dit mailen en enkele politici/dienst toerisme in cc: kan zetten, want dit is serieus erover om in 2 minuten onze dag te verpesten en dan nog zeggen dat het in orde is... amateuristisch.
    In Nieuwpoort moet je eigenlijk met je auto tegen de parkeermeter rijden en in je auto registreren, je hebt nog geen 2min de tijd om van de parkeermeter naar je auto terug te keren om in de schaduw te registereren....

  • #2
    Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

    Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    Al jaren gaan wij met onze dochter naar de St Bernardusfeesten en kermis , recent zijn wij gescheiden en met het laatste weekend voor school terug begint en zonnig weer wou ik nog eens genieten met mijn dochter alleen en iets gaan eten.
    In Nieuwpoort kon je vroeger gratis parkeren in een villawijk verderop buiten het centrum op de grasstukjes voor de villa's, maar een paar jaar geleden hebben ze op elke hoek parkeermeters gezet om er geld te kunnen uit slaan.

    Zoals steeds was er daar ook weinig parkeerplaats in de drukke villawijk en redelijk ver vonden wij eindelijk een parkeerplaatsje in de schaduw.
    De dichtste parkeermeter stond redelijk veraf op een hoek (zo'n 2min stappen), bij aankomst stond iemand voor de parkeermeter die in discussie was met een parkeerwachter, hij had €5 betaald en er stond €0 op zijn ticket en hij zei dat hij moest mailen.

    Normaal ging ik cash betalen, maar ik had slechts €2 kleingeld op zak.
    Dus ik stuurde om 12u23 een sms naar 4810 die op de parkeerautomaat vermeld stond en kreeg een bericht eerst te registreren op de app.
    In vele steden zijn er andere parkeerfirma's en andere apps, dus duurt toch even tegen dat de app gëinstalleerd is.

    Dus ik ging terug naar de auto verderop, wij passeerden nog een 2e parkeerwachter, ik vroeg als ik toch geen retributie had gekregen?
    De vrouwelijke parkeerwachter keek in het registratietoestel op nr plaat en zei "neen, het is in orde".

    Wij gingen verder terug naar de wagen om eerst binnen in de schaduw te registreren en er zat wel een ticket van €30 onder de ruitenwisser zeker!!!
    Nog geen 2 min de tijd om van de parkeerautomaat naar de auto te wandelen om daar te registreren, ongelooflijk!

    Dan ben ik meteen teruggelopen naar de parkeerwachter en zei dat die toch op het bakje zag dat het in orde was ?
    Die zei een mail te sturen naar het emailadres onderaan om dit te annuleren, zonder enig commentaar waarom het op het bakje wel in orde was en ik toch een ticket had gekregen.

    Hoe dan ook, zowel ik als mijn dochter hadden totaal geen zin meer in de St Bernardusfeesten als het parkeerbeleid zo extreem is, zelfs nadat de parkeerwachter zei dat het in orde zal komen achteraf.
    Dus wij zijn terug naar huis gereden en iets opgewarmd in de microgolf en binnen gebleven.

    Ik had het laatste dagje van de zomervakantie met mijn dochter helemaal anders voorgesteld en nu zie ik haar 2 weken niet.
    Ik stuurde hen het bewijs dat er zeker geen kwaad opzet was, een screenshot van mijn sms om 12u23, waar op stond dat ik eerst moest registreren en een foto van de retributie om 12u25.

    Nieuwpoort was een mooie stad, maar door deze frustrerende ervaring gaan wij nooit meer terug, met parking partners jagen ze echt de toeristen weg.
    Vanaf nu gaan wij terug naar de Opaalkust in Frankrijk, iets verder, maar authentieker, geen parkeermeters noch stress noch zakkenvullers.

    Ik kreeg gisteren een koele PDF file met een steriel algemeen antwoord, waarschijnlijk van een jobstudent ofzo die massas klachten te verwerken krijgt en diezelfde pdf's stuurt, dat ik moet betalen.

    Er zijn soms mensen die ook eens extreem reageren, zoals die gasten die aan een loket een boete met 1 eurocentjes betalen
    Ik heb veel zin 3000 x €0.01 of verschillende bedragen met dezelfde ref over te schrijven dat ze extra controlewerk hebben :-D

    Ik zal eens de lokale krant dit mailen en enkele politici/dienst toerisme in cc: kan zetten, want dit is serieus erover om in 2 minuten onze dag te verpesten en dan nog zeggen dat het in orde is... amateuristisch.
    In Nieuwpoort moet je eigenlijk met je auto tegen de parkeermeter rijden en in je auto registreren, je hebt nog geen 2min de tijd om van de parkeermeter naar je auto terug te keren om in de schaduw te registereren....
    Mijn vrouw heeft een paar jaar geleden in Nieuwpoort iets dergelijks meegemaakt.
    Wij hebben een aparte rechtsbijstandsverzekering bij DAS, mailtje gestuurd en de dag erna retributie geanuleerd.
    Dus gewoon de rechtsbijstand van je verzekering contacteren, indien zij niet willen meewerken rechtsbijstand
    uit je verzekering halen en er een nemen bij DAS.
    Nieuwpoort is er voor gekend......

    Comment


    • #3
      Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

      In Gent hebben ze nu een een nieuwe generatie "betaalpalen". Je moet nu je plaatnummer ingeven en kiezen uit een gans menu van "soorten" parkeren...
      Als je bv. efkes een krant wil halen dan duurt het een veelvoud van tijd om dat bonneke vast te krijgen om een kwartier gratis te parkeren dan het winkelen zelf.
      Vooruitgang noemen ze dat.
      We verzuipen hier (vooral in Vlaanderen) echt in een waanzinige regelneverij.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        In Gent hebben ze nu een een nieuwe generatie "betaalpalen". Je moet nu je plaatnummer ingeven en kiezen uit een gans menu van "soorten" parkeren...
        Als je bv. efkes een krant wil halen dan duurt het een veelvoud van tijd om dat bonneke vast te krijgen om een kwartier gratis te parkeren dan het winkelen zelf.
        Vooruitgang noemen ze dat.
        We verzuipen hier (vooral in Vlaanderen) echt in een waanzinige regelneverij.
        Zwijg mij van die palen in Gent heb daar enkele weken geleden ook mee gevochten.

        Dat heeft wel weinig met de regelgeverij te maken dan met de programmeurs van die toestellen die nog nooit van gebruiksgemak gehoord hebben. Zelfde dat je voor idiote simpele dingen een app moet gebruiken. Dat en fixatie van onze regeringen met privatisering. Die firma's moeten betalen voor de concessie om parkeergeld te vragen. Dus die trekken zich van "klanten" geen bal aan want dat heeft toch geen invloed op hun verdienmodel. Wacht maar op de dag dat openbaar vervoer en sociale zekerheid geprivatiseerd worden.

        Comment


        • #5
          Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          ……………….knip...…………...
          We verzuipen hier (vooral in Vlaanderen) echt in een waanzinige regelneverij.
          Voor een mens de straat op gaat hebben we tegenwoordig bijna een reglementenboek nodig anders betaal je om de haverklap een boete.
          En van boeten gesproken het volgende:
          Eerste dag van de boete van € 50 voor fout te parkeren.
          Een maat moet bij de apotheek zijn op de markt van Menen en het is kermis. Alle parkeerplaatsen ingenomen door de forenzen en dus zet ik mij half op straat half op het trottoir zonder dat ik iemand hinder.
          Stopt er ineens een camionette van de federale politie en roep er daar ene dat ik onmiddellijk moet ophoepelen, ik zeg dat mijn maat daar direct zal zijn, geen doen aan OPHOEPELEN riep hij kwaad.
          Ik wacht nog even maar er was blijkbaar veel volk bij de apotheek. Ondertussen waren die flikken weggereden maar plotskwamen ze aangereden door de eenrichtingsstraat en dan links in de tweerichtingsstraat tot recht voor mijn auto.
          Zij hadden dus eerst het verkeer opgehouden door mij aan te manen om door te rijden en als ze weg waren zeiden ze dat ik daar toch ging blijven staan en kwamen ze terug om mij een boete te geven.
          Daarvoor hadden ze eerst in de Kortrijkstraat dat eenrichtingsverkeer heeft tegen de richting in gereden, na de rode lichten hebben ze dan in de Ieperstraat links gereden om voor mijn auto te staan.
          En ik moest mijn auto uit en hun kar in om de boete te krijgen maar op dat moment ging mijn GSM.
          Ik neem die op maar die luitenant zegt dat ik moet neerleggen en met hem moet meegaan.
          Ik zeg tegen hem dat dit een dringende oproep kan zijn en dat ik die eerst ging aannemen, en dan begon die arrogante flik van zijn oren te maken, maar ik heb rustig mijn GSM opgenomen en het gesprek een beetje laten uitlopen om hem te pesten.
          Als ik dan flik had geweest kregen zijn van mij drie boetes, hinderen van het verkeer, in een eenrichting straat tegen de richting inrijden, en links rijden op de openbare weg.
          De Politie uw vriend, uw vriend?????????
          Ik neem de trein in Mol naar Hasselt, de parkeerplaatsen zijn allemaal bezet en dus zet ik mijn auto in de Hangaarstraat.
          Geen borden te zien noch grijs/gele borduren.
          We komen terug van Hasselt en er zit een briefje achter de ruitenwisser, de rest kunt ge wel raden zeker?
          Een paar dagen een aangetekende brief met een minnelijke schikking van de politierechtbank € 50 boete omdat ik geparkeerd stond in een straat die maar zo breed was en ik dus het verkeer hinderde.
          Tegenwoordig moet je dus een meter in je auto liggen hebben om de breedte van de straat te meten.
          Verkeersborden te duur?
          In Mol staan er waarschijnlijk honderdduizenden verkeersborden tot de onnozelste combinatie mogelijk.
          Bijvoorbeeld: een bord einde zone 50 en erboven een wit bord dat je een bewoonde zone inrijd en dat je bijgevolg maar 50 mag rijden.

          Om een lang verhaal kort samen te vatten, ze creëren situaties zodat ze u kunnen pakken en ze staan op de loer. De Politie onze vrienden. De stadskas moeten ergens mee gevuld worden anders kunnen ze het gemeentebestuur niet meer betalen zeker?
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

            Nu we het toch hebben over die parkeerpalen in Gent.
            Kan mij iemand vertellen waarom er na keuze parkeren,inbrengen nummerplaat,insteken van bankkaart etc.,op het scherm verschijnt:
            "Uw parkeerrechten worden gecontroleerd."
            Blijkbaar heeft niet iedereen het recht om te parkeren in Gent,of toch niet in de Smidsestraat.
            Voor de buurtbewoners zal het wel niet zijn,want die hebben een parkeerkaart toch.

            Comment


            • #7
              Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

              Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
              Nu we het toch hebben over die parkeerpalen in Gent.
              Kan mij iemand vertellen waarom er na keuze parkeren,inbrengen nummerplaat,insteken van bankkaart etc.,op het scherm verschijnt:
              "Uw parkeerrechten worden gecontroleerd."
              Blijkbaar heeft niet iedereen het recht om te parkeren in Gent,of toch niet in de Smidsestraat.
              Voor de buurtbewoners zal het wel niet zijn,want die hebben een parkeerkaart toch.
              Ze proberen geld af te halen, als dit niet lukt, heb je geen recht om te parkeren veronderstel ik. ;-)

              Comment


              • #8
                Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                Kan kloppen.
                Duurt erg lang,waarschijnlijk omdat ze ver moeten zoeken om mijn laatste euro te vinden.

                Comment


                • #9
                  Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                  Of +3.5ton waar die niet mag parkeren?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                    Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                    Nu we het toch hebben over die parkeerpalen in Gent.
                    Kan mij iemand vertellen waarom er na keuze parkeren,inbrengen nummerplaat,insteken van bankkaart etc.,op het scherm verschijnt:
                    "Uw parkeerrechten worden gecontroleerd."
                    Blijkbaar heeft niet iedereen het recht om te parkeren in Gent,of toch niet in de Smidsestraat.
                    Voor de buurtbewoners zal het wel niet zijn,want die hebben een parkeerkaart toch.
                    De reden dat ze eerst je parkeerrechten controleren en dit is bij ons toch zo is dat er verschillende parkeerzones zijn (Zone rood, groen, oranje enz) waarvoor de eigen bewoners van deze stad of gemeente een bewonerskaart voor een jaar kunnen kopen voor een bepaalde zone die daar normaal overeen komt. Ik heb een vergunning voor de groene zone waarmee ik in al de straten van deze groene zone voor €30.00 per jaar mag parkeren. De zone die daar op volgt is oranje en daar moet ik enkel in het weekend, feestdagen en schoolverlofdagen maar één euro betalen voor een ganse dag tegenover iemand die geen bewonerskaart heeft het normale tarief moet betalen. Dus bij OPC hebben ze mijn plaatnummer in hun databank door dat ik een vergunning heb voor groen en eens in de oranje zone druk ik op bewoner en dan wordt er gecontroleerd via dit nummer of ik wel recht heb om daar voor €1.00 een ticket aan te kopen. Het zelfde ongeveer voor iemand met een invalidenkaart waarvoor ook een speciaal tarief bestaat.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                      Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                      Al jaren gaan wij met onze dochter naar de St Bernardusfeesten en kermis , recent zijn wij gescheiden en met het laatste weekend voor school terug begint en zonnig weer wou ik nog eens genieten met mijn dochter alleen en iets gaan eten.
                      In Nieuwpoort kon je vroeger gratis parkeren in een villawijk verderop buiten het centrum op de grasstukjes voor de villa's, maar een paar jaar geleden hebben ze op elke hoek parkeermeters gezet om er geld te kunnen uit slaan.

                      Zoals steeds was er daar ook weinig parkeerplaats in de drukke villawijk en redelijk ver vonden wij eindelijk een parkeerplaatsje in de schaduw.
                      De dichtste parkeermeter stond redelijk veraf op een hoek (zo'n 2min stappen), bij aankomst stond iemand voor de parkeermeter die in discussie was met een parkeerwachter, hij had €5 betaald en er stond €0 op zijn ticket en hij zei dat hij moest mailen.

                      Normaal ging ik cash betalen, maar ik had slechts €2 kleingeld op zak.
                      Dus ik stuurde om 12u23 een sms naar 4810 die op de parkeerautomaat vermeld stond en kreeg een bericht eerst te registreren op de app.
                      In vele steden zijn er andere parkeerfirma's en andere apps, dus duurt toch even tegen dat de app gëinstalleerd is.

                      Dus ik ging terug naar de auto verderop, wij passeerden nog een 2e parkeerwachter, ik vroeg als ik toch geen retributie had gekregen?
                      De vrouwelijke parkeerwachter keek in het registratietoestel op nr plaat en zei "neen, het is in orde".

                      Wij gingen verder terug naar de wagen om eerst binnen in de schaduw te registreren en er zat wel een ticket van €30 onder de ruitenwisser zeker!!!
                      Nog geen 2 min de tijd om van de parkeerautomaat naar de auto te wandelen om daar te registreren, ongelooflijk!

                      Dan ben ik meteen teruggelopen naar de parkeerwachter en zei dat die toch op het bakje zag dat het in orde was ?
                      Die zei een mail te sturen naar het emailadres onderaan om dit te annuleren, zonder enig commentaar waarom het op het bakje wel in orde was en ik toch een ticket had gekregen.

                      Hoe dan ook, zowel ik als mijn dochter hadden totaal geen zin meer in de St Bernardusfeesten als het parkeerbeleid zo extreem is, zelfs nadat de parkeerwachter zei dat het in orde zal komen achteraf.
                      Dus wij zijn terug naar huis gereden en iets opgewarmd in de microgolf en binnen gebleven.

                      Ik had het laatste dagje van de zomervakantie met mijn dochter helemaal anders voorgesteld en nu zie ik haar 2 weken niet.
                      Ik stuurde hen het bewijs dat er zeker geen kwaad opzet was, een screenshot van mijn sms om 12u23, waar op stond dat ik eerst moest registreren en een foto van de retributie om 12u25.

                      Nieuwpoort was een mooie stad, maar door deze frustrerende ervaring gaan wij nooit meer terug, met parking partners jagen ze echt de toeristen weg.
                      Vanaf nu gaan wij terug naar de Opaalkust in Frankrijk, iets verder, maar authentieker, geen parkeermeters noch stress noch zakkenvullers.

                      Ik kreeg gisteren een koele PDF file met een steriel algemeen antwoord, waarschijnlijk van een jobstudent ofzo die massas klachten te verwerken krijgt en diezelfde pdf's stuurt, dat ik moet betalen.

                      Er zijn soms mensen die ook eens extreem reageren, zoals die gasten die aan een loket een boete met 1 eurocentjes betalen
                      Ik heb veel zin 3000 x €0.01 of verschillende bedragen met dezelfde ref over te schrijven dat ze extra controlewerk hebben :-D

                      Ik zal eens de lokale krant dit mailen en enkele politici/dienst toerisme in cc: kan zetten, want dit is serieus erover om in 2 minuten onze dag te verpesten en dan nog zeggen dat het in orde is... amateuristisch.
                      In Nieuwpoort moet je eigenlijk met je auto tegen de parkeermeter rijden en in je auto registreren, je hebt nog geen 2min de tijd om van de parkeermeter naar je auto terug te keren om in de schaduw te registereren....
                      Kan me voorstellen dat je hier niet bij van geworden bent. Maar draai het even om, iedereen staat "er nog maar net", die parkeerwachters doen ook maar hun job, en gaan de confrontaties uit de weg, door te zeggen dat er geen overtreding is.
                      In zo een geval zeg ik, heb een leuke dag met mijn dochter, en betalen die 30€.
                      Als we allemaal weg blijven op plaatsen waar we dit tegen komen, zal het héél stil worden ;-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        Kan me voorstellen dat je hier niet bij van geworden bent. Maar draai het even om, iedereen staat "er nog maar net", die parkeerwachters doen ook maar hun job, en gaan de confrontaties uit de weg, door te zeggen dat er geen overtreding is.
                        In zo een geval zeg ik, heb een leuke dag met mijn dochter, en betalen die 30€.
                        Als we allemaal weg blijven op plaatsen waar we dit tegen komen, zal het héél stil worden ;-)
                        Tja, waarom zou het een probleem zijn om te laten merken dat je het niet eens bent met het parkeerbeleid? Het is niet dat er een gebrek is aan plaatsen waar je wel welkom bent en een even goed moment kan beleven. Misschien dat men dan stilaan gaat merken dat het uitmelken van wie nog de moeite doet om te komen hetzelfde is als in eigen vlees snijden en dat men eens gaat nadenken. Ik heb er geen probleem mee om weg te blijven waar het verkeers- of parkeerbeleid me wegpest. In Gent centrum kom ik al lang niet meer. Antwerpen begint stilaan moeilijk te worden. Brussel valt nog mee, maar is dan weer als stad een plaats waar ik liever niet kom.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                          Tja, waarom zou het een probleem zijn om te laten merken dat je het niet eens bent met het parkeerbeleid? Het is niet dat er een gebrek is aan plaatsen waar je wel welkom bent en een even goed moment kan beleven. Misschien dat men dan stilaan gaat merken dat het uitmelken van wie nog de moeite doet om te komen hetzelfde is als in eigen vlees snijden en dat men eens gaat nadenken. Ik heb er geen probleem mee om weg te blijven waar het verkeers- of parkeerbeleid me wegpest. In Gent centrum kom ik al lang niet meer. Antwerpen begint stilaan moeilijk te worden. Brussel valt nog mee, maar is dan weer als stad een plaats waar ik liever niet kom.
                          Dat je er niet akkoord mee bent is je goede recht, maar het hoort volgens mij gewoon bij een moderne huishouding van een stad. En ik ga er mijn bezoek naar een stad waar ik graag kom, maar met een "lastig parkeerbeleid" niet voor laten. (Dan kan je ondertussen bijna nergens meer heen)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                            Nu ben je 30€ kwijt en heb je niets gehad van die dag ... 30€ voor niets.
                            Dan was je beter blijven staan en verder genoten van je dag.
                            Het had u ook geen 30€ extra gekost, enkel het verschil tussen het normale parkeertarief en die 30€.

                            En het is ook geen boete maar een vast parkeertarief voor een (halve) dag.

                            En je geeft twee minuten aan tussen SMS en parkeerticket, maar hoeveel tijd was er al tussen het parkeren en het parkeerticket?
                            Vermoedelijk veel meer.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                              Die regelneverij en het uitmelken van mensen is dus 1 van de hoofdredenen waarom we nog zo weinig mogelijk in België vertoeven. Er zijn veel leuker landen waar het heerlijk wonen is met een lekker klimaat, vriendelijke mensen en met voordelige belastingsregime. In België wordt je gewoon gepest door alles en iedereen.
                              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                              Comment

                              Working...
                              X