Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

parijs-roubaix 2008??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • parijs-roubaix 2008??

    hallo,

    Elk jaar gaan we naar Parijs-Roubaix om daar de sfeer op te snuiven!
    Startpunt eerste doortocht op kasseien in troisvilles.
    Daarna terug auto in.. en richting orchies rijden.. kasseistrook 12..
    Waar we koers kunnen volgen op groot scherm!

    Echter zouden we dit jaar iets anders willen proberen.
    Bos van Wallers of Carrefour de l'arbre..
    Weet iemand of er daar ook gratis grote schermen zijn..
    of weet iemand of ik met dvb-t france 2 of vrt zou kunnen ontvangen in middle of knowwhere..

    Zijn er nog mensen welke foto's gaan nemen?

    alvast bedankt!
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

  • #2
    Re: parijs-roubaix 2008??

    ik vertrek zaterdagmorgen om 6h smorgens met een minibusje richting bois de wallers om er te onbijten in de nichte nevel op een legendarische kasseistrook nadien enkele culturele tussenstops in frankrijk om in namiddag ploegvoorstelling ite Compiègne mee te maken en 's avonds het criterium.

    De zondag volgen we dan de koers en zien we ze op een plek of 5 tijdens te rit om te eindigen op carrefour de l'arbre.

    zalig !

    Comment


    • #3
      Re: parijs-roubaix 2008??

      Oorspronkelijk geplaatst door kruger Bekijk bericht
      ik vertrek zaterdagmorgen om 6h smorgens met een minibusje richting bois de wallers om er te onbijten in de nichte nevel op een legendarische kasseistrook nadien enkele culturele tussenstops in frankrijk om in namiddag ploegvoorstelling ite Compiègne mee te maken en 's avonds het criterium.

      De zondag volgen we dan de koers en zien we ze op een plek of 5 tijdens te rit om te eindigen op carrefour de l'arbre.

      zalig !
      5x op één plek? hoe geraak je dan carrefour de l'arbre nog binnen?
      is er in omgeving veel plaats? gratis schermen?
      wij zien ze twee keer.. maar dacht dat meer wel mogelijk was
      Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

      Comment


      • #4
        Re: parijs-roubaix 2008??

        Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
        5x op één plek? hoe geraak je dan carrefour de l'arbre nog binnen?
        is er in omgeving veel plaats? gratis schermen?
        wij zien ze twee keer.. maar dacht dat meer wel mogelijk was
        Een keer of 5 langsheen het parcour. En eu... hoe geraak ik daar? met de nodige improvisatie
        En veel plaats: nee

        Vrienden van ons vertrekken de zaterdagavond met caravan naar de carrefour en hebben tv-tje mee.
        Ofwel meekijken met 30 man rond 1 klein tvtje ofwel ergens groot scherm uitzoeken. Kweet dat er ieder jaar een bende supporters van Tom Boonen met ne grote camion, hamburgerkraam, bierkot en groot scherm op de carrefour staan.
        Maar die gasten zijn niet mijn ding ....

        Comment


        • #5
          Re: parijs-roubaix 2008??

          Oorspronkelijk geplaatst door kruger Bekijk bericht
          Een keer of 5 langsheen het parcour. En eu... hoe geraak ik daar? met de nodige improvisatie
          En veel plaats: nee

          Vrienden van ons vertrekken de zaterdagavond met caravan naar de carrefour en hebben tv-tje mee.

          tja, vorig jaar ook zo de franse police nog even bij de neus gehad..
          ik heb reclame op wagen.. dus was hun vermoeden dat we bij caravaan hoorde... dus vlug mee tussen de publiciteit en had ik nog plaats in midden in de actie..

          tv-tje met tv-vlaanderen of dvb-t?

          normaal doen wij troisvilles of inchy en daarna orchies..
          maar nu speel ik met idee om naar carrefour te bollen en proberen binnen te raken..
          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

          Comment

          Working...
          X