Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paranormale activiteiten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paranormale activiteiten

    Ik keek vanavond op prime naar paranormal activity 2,
    toen dit gedaan was verzette ik het van zender dan was stigmata bezig,
    wanneer dit gedaan was, was er op discovery ID "haunting" bezig.

    Ik kijk liever niet naar zo'n films of docu's, maar toch doe ik het,
    ik ben niet bang, maar ieder geluidje dat ik hoor na zo'n film doet me toch even denken.

    Ik wil niet weten als er paranormale activiteiten zijn, maar ben er tegelijkertijd toch nieuwsgierig naar.
    Persoonlijk heb ik nooit iets speciaal meegemaakt uitgenomen dat ik zeer veel het uur 22:22 zie(klokradio, klok in auto, gsm, ...)
    Verder heb ik ooit van 1 iemand gehoord dat ze rare dingen zag en meemaakte.
    Het lijkt allemaal onmogelijk, maar misschien is het toch mogelijk.
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

  • #2
    Re: Paranormale activiteiten

    Zolang de geesten en ronddwalende zielen in mijn huis niet op mijn kosten leven, ze geen uitkering moeten krijgen van de staat, niet extremistisch zijn op wat voor manier ook... dan zal 't mij worst wezen
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Paranormale activiteiten

      ik heb het jaren geleden eens zelf meegemaakt, het was een geval van beïnvloeding van mensen over een afstand (van enkele kilometers.)
      en het duurde maar even, laat ons zeggen een kwart tot een halve minuut.
      Ik was het "slachtoffer".
      Slechts achteraf, een paar uren later, kwam ik er achter wat de ander aan het doen was toen ik beïnvloed werd, en kon ik het verband leggen.
      Ik ga niet in detail treden, want dan ontstaat er een ellenlange welles-nietes discussie denk ik.
      In ieder geval, het was een overrompelende en verontrustende ervaring.
      Waardoor ik er sindsdien van overtuigd ben dat in uitzonderlijke gevallen, menselijke geesten elkaar kunnen beïnvloeden over een zekere afstand.
      voila, meer kan ik er niet over zeggen, dan dat ik volkomen nuchter en bij mijn verstand was.
      en dat er een getuige bij was die naast mij zat, waaraan ik vertelde wat ik doorstond.
      Er is in de natuur meer dan wat we weten.

      Comment


      • #4
        Re: Paranormale activiteiten

        Misschien kun je in aanmerking komen voor een prijs?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Paranormale activiteiten

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Misschien kun je in aanmerking komen voor een prijs?
          http://skepp.be/prijzen
          Zo erg ben ik niet hoor
          Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

          Comment


          • #6
            Re: Paranormale activiteiten

            Of het paranormaal is of niet...maar soms kan je toch rare situaties meemaken.
            Ik zat eens in een filmzaal een paar rijen achter een in mijn ogen erg knappe vrouw. De film was nog niet begonnen en een mens kijkt dan wat rond in de zaal..allez de mensen zo een beetje bekijken doet dan iederéén wel denk ik. Ik heb een paar keer opnieuw naar die vrouw gekeken zonder dat zij dat zelf opgemerkt heeft en heb telkens gedacht ....amai, die ziet er echt wel heel knap uit. Slechts één keer heeft ze eens achterom gekeken. Nadat de film afgelopen was moet je met alle andere mensen tegelijk langs een smalle uitgang terug naar buiten. Ik liep zo goed als naast die vrouw.....ze wachtte even keerde zich naar mij en ze zei met een smile op haar gezicht....."bedankt dat u straks zo over mij dacht".
            Ik was een beetje verrast en heb iets geantwoord in de zin van " excuseer, wat bedoeld u". Waarop ze zei " U vind me toch knap...is het niet". Ik heb een beetje beschaamd ja geknikt en ben verder gegaan. Mijn eigen vrouw liep vlak naast mij en had een half woord meegeluisterd...en haar vraag was direct "vanwaar kende gij die madam". Ge moet dus altijd een beetje voorzichtig zijn met wat je denkt. Onverklaarbare ervaring die ik sindsdien nooit meer gehad heb. Ik denk dat onze hersenen tot veel meer in staat zijn dan wat we zelfs maar kunnen vermoeden
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

            Comment


            • #7
              Re: Paranormale activiteiten

              Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
              Ik denk dat onze hersenen tot veel meer in staat zijn dan wat we zelfs maar kunnen vermoeden
              Als ze maar gebruikt worden hè.
              Ikzelf geloof daar niet zo in. Moesten ze toch bestaan dan volg ik Voltigeur
              Mil
              Last edited by LesC; 11 december 2011, 18:22. Reden: Quote hersteld
              D90 - D70 - F80 + glas

              Comment


              • #8
                Re: Paranormale activiteiten

                Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                Ik denk dat onze hersenen tot veel meer in staat zijn dan wat we zelfs maar kunnen vermoeden
                Dat is zeker, zelfs een genie gebruikt maar max 10% van z'n maximale hersencapaciteit, de rest is gevuld met penguins....
                (iemand een idee van welk boek )

                Comment


                • #9
                  Re: Paranormale activiteiten

                  misschien ist wat anders, maar ik droom wel vaak het zelfde.
                  en maak vaak situaties mee waarbij denk......dat komt me bekend voor, maar weet me die situatie niet te herinneren.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Paranormale activiteiten

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    misschien ist wat anders, maar ik droom wel vaak het zelfde.
                    en maak vaak situaties mee waarbij denk......dat komt me bekend voor, maar weet me die situatie niet te herinneren.
                    grt,bouk.
                    Inception (The Matrix kan ook)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Paranormale activiteiten

                      Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                      Of het paranormaal is of niet...maar soms kan je toch rare situaties meemaken.
                      Ik zat eens in een filmzaal een paar rijen achter een in mijn ogen erg knappe vrouw. De film was nog niet begonnen en een mens kijkt dan wat rond in de zaal..allez de mensen zo een beetje bekijken doet dan iederéén wel denk ik. Ik heb een paar keer opnieuw naar die vrouw gekeken zonder dat zij dat zelf opgemerkt heeft en heb telkens gedacht ....amai, die ziet er echt wel heel knap uit. Slechts één keer heeft ze eens achterom gekeken. Nadat de film afgelopen was moet je met alle andere mensen tegelijk langs een smalle uitgang terug naar buiten. Ik liep zo goed als naast die vrouw.....ze wachtte even keerde zich naar mij en ze zei met een smile op haar gezicht....."bedankt dat u straks zo over mij dacht".
                      Ik was een beetje verrast en heb iets geantwoord in de zin van " excuseer, wat bedoeld u". Waarop ze zei " U vind me toch knap...is het niet". Ik heb een beetje beschaamd ja geknikt en ben verder gegaan. Mijn eigen vrouw liep vlak naast mij en had een half woord meegeluisterd...en haar vraag was direct "vanwaar kende gij die madam". Ge moet dus altijd een beetje voorzichtig zijn met wat je denkt. Onverklaarbare ervaring die ik sindsdien nooit meer gehad heb. Ik denk dat onze hersenen tot veel meer in staat zijn dan wat we zelfs maar kunnen vermoeden
                      Non-verbale signalen uitgezonden zeker.
                      Dames hebben hiervoor veel betere receptoren dan mannen.
                      Toch leuk verhaaltje.

                      Verder niets para-normaals aan.... Blijf maar met de twee voeten op de grond.
                      Maar ja, de domheid heeft de kracht van een pletwals....
                      Waar het verstand eindigt...... begint het (bij)geloof.
                      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                      Comment


                      • #12
                        Re: Paranormale activiteiten

                        Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
                        ...Persoonlijk heb ik nooit iets speciaal meegemaakt uitgenomen dat ik zeer veel het uur 22:22 zie(klokradio, klok in auto, gsm, ...)
                        Raar, ik heb precies hetzelfde, ook 22:22. Het enige verband dat ik kan leggen is : mijn grootmoeder woonde vroeger bij ons in, en er werd nogal veel TV gekeken. Maar wat er ook bezig was, een spannende film of een interessant programma, op een bepaald tijdstip zei mijn grootmoeder altijd : 't is tijd om te slapen; en weg was ze... Ik ben daar toen gaan op letten, en dat was telkens rond 22:22 ...
                        Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                        And why do we fall, Bruce?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Paranormale activiteiten

                          Tjah, paranormaal...in de gevallen dat het geen complete bull**** is, kan veel worden toegeschreven aan de soms bizarre werking van onze hersenen. Daar kunnen nog veel studies aan gewijd worden. De geesten etc vallen onder de eerste cathegorie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Paranormale activiteiten

                            Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                            Blijf maar met de twee voeten op de grond.
                            Zo is dat.

                            Op mijn slaapkamer staat ook een digitale klok en ook daar zie vrij dikwijls
                            eerder "leuke" uren
                            Zoals 09:09 uur ed.
                            Maar 12:34 uur heb ik nog niet gezien
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Paranormale activiteiten

                              Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
                              Raar, ik heb precies hetzelfde, ook 22:22. Het enige verband dat ik kan leggen is : mijn grootmoeder woonde vroeger bij ons in, en er werd nogal veel TV gekeken. Maar wat er ook bezig was, een spannende film of een interessant programma, op een bepaald tijdstip zei mijn grootmoeder altijd : 't is tijd om te slapen; en weg was ze... Ik ben daar toen gaan op letten, en dat was telkens rond 22:22 ...
                              De reden is dat je enkel die 'speciale' uren onthoudt. Een mens kijkt per dag zodanig veel naar een klok dat ons brein enkel maar de keren onthoudt die speciaal waren waardoor het lijkt dat zulke uren veel meer voorkomen aangezien je al de rest direct vergeet
                              http://www.mimoza.be/

                              Comment

                              Working...
                              X