Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

overname konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • overname konijnenberg

    heeft er hier al iemand ervaring met zijn materiaal ver te laten bij konijnenberg?
    zou er paar standaard lensjes overlaten om ineens wat nieuw materiaal te kopen maar aangezien het niet bij de deur i vroeg ik me af of het de moeite was?

    gaat op een 18-105VR , 55-200VR en 55-300VR dus misschien is het niet eens de moeiteom er voor te rijden en verkoop ik ze beter particulier?

  • #2
    Re: overname konijnenberg

    Hoi,

    Als je de tijd hebt zal particulier verkopen steeds voordeliger zijn. Uiteindelijk moeten zij ook de gangbare occasieprijs rekenen willen ze er vanaf geraken. En zij wille er natuurlijk nog wat winst op maken ook.

    Als ik me niet vergis kunnen ze je wel een waardeschatting sturen via mail. Maar deze is niet bindend.

    mvg,

    Wouter.
    Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800

    Comment


    • #3
      Re: overname konijnenberg

      nee via mail doen ze niet... vind ik ook maar normaal maar wou eens horen of er hier mensen al spul hebben verkocht aan hun .
      misschien als je daar nieuw duur materiaal koopt dat ze een extratje doen?

      Comment


      • #4
        Re: overname konijnenberg

        hun prijs zal vermoedelijk toch rap 10 à 20 % lager liggen dan als je ze zelf zou verkopen.
        je kan natuurlijk altijd eens horen wat ze geven!
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: overname konijnenberg

          Mischien heb je hier wat aan KLIK

          Comment


          • #6
            Re: overname konijnenberg

            die prijzen vind ik ok als ik dat zou krijgen

            Comment


            • #7
              Re: overname konijnenberg

              Het zijn gemiddelde prijzen, welke gelden voor Duitsland.
              In België liggen de prijzen meestal lager.
              Al bij al, heb je toch een richtlijn.
              Uiteraard hangt de prijs die je hier krijgt, af van wat een liefhebber er wil voor geven.

              Succes met de verkoop.
              Nikon D7000, en wat glas.
              http://blog.seniorennet.be/pacha/

              Comment


              • #8
                Re: overname konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door hansadriaens Bekijk bericht
                heeft er hier al iemand ervaring met zijn materiaal ver te laten bij konijnenberg?
                zou er paar standaard lensjes overlaten om ineens wat nieuw materiaal te kopen maar aangezien het niet bij de deur i vroeg ik me af of het de moeite was?

                gaat op een 18-105VR , 55-200VR en 55-300VR dus misschien is het niet eens de moeiteom er voor te rijden en verkoop ik ze beter particulier?
                Verkoop ze beter particulier, je gaat er veel meer van krijgen. Bij Konijn gaan ze je een belachelijk laag bod doen, en daarna verkopen zij die voor minstens het dubbel.
                Indien ik me niet vergis heeft een BD'er hier onlangs verteld dat hij zijn Canon 24-105 IS overgelaten heeft voor amper 290 Euro, en Konijn zette de lens daarna wel te koop voor 700 Euro (!!).
                David Leemans
                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: overname konijnenberg

                  graag wat uitleg (ben Hollander).
                  overname Konijnenberg...?
                  materiaal ver te laten...?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: overname konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    graag wat uitleg (ben Hollander).
                    overname Konijnenberg...?
                    materiaal ver te laten...?
                    grt,bouk.
                    Ben Belg, maar ik houd je hand vast in de hoop op een nadere verklaring...

                    Comment


                    • #11
                      Re: overname konijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      graag wat uitleg (ben Hollander).
                      overname Konijnenberg...?
                      materiaal ver te laten...?
                      grt,bouk.
                      bouk,

                      Was ook even geschrokken als ik de titel zag, maar de TS wil zeggen 'Overname door Konijnenberg', en 'materiaal over te laten...', wil dus zijn objectieven verkopen en wou die via Konijn verkopen...

                      Dany_

                      Comment


                      • #12
                        Re: overname konijnenberg

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                        bouk,

                        Was ook even geschrokken als ik de titel zag, maar de TS wil zeggen 'Overname door Konijnenberg', en 'materiaal over te laten...', wil dus zijn objectieven verkopen en wou die via Konijn verkopen...

                        Dany_
                        idd

                        Comment


                        • #13
                          Re: overname konijnenberg

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                          ...', wil dus zijn objectieven verkopen en wou die via Konijn verkopen...
                          aha....en wat voor percentage is er dan voor Konijnenberg.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: overname konijnenberg

                            Canon 24-105 f4, paar maand oud en onberispelijke staat verkocht aan KB voor 279 euro, week erna staat ze te koop voor 650 euro ...
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                            Comment


                            • #15
                              Re: overname konijnenberg

                              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                              Canon 24-105 f4, paar maand oud en onberispelijke staat verkocht aan KB voor 279 euro, week erna staat ze te koop voor 650 euro ...
                              Zou ik ook doen, je bent ondernemer of je bent het niet.

                              Comment

                              Working...
                              X