Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overlijden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overlijden

    Ik verneem juist dat Jean Oomsels gisteren is overleden, 64 jaar jong. Een gerenommeerd vogelfotograaf die hier bekend was onder zijn nickname Jo.... (4 cijfers die ik me niet meer herinner). Heeft tig keren in de HOF gestaan met zijn prachtfoto's van vogels.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Overlijden

    Veel te jong weer ... weinigen genieten van een mooie oude dag zoals ze dat durven noemen. [emoji45]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Overlijden

      Hallo,

      Ik denk dat het "jo99841" was. Hij maakte in elk geval veel foto's van vogels.

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Re: Overlijden

        Ik heb de Jean nog gekend ! toffe mens . veel te jong .
        RIP

        Comment


        • #5
          Re: Overlijden

          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          Hallo,

          Ik denk dat het "jo99841" was. Hij maakte in elk geval veel foto's van vogels.

          Jaja
          Dat klopt: leeftijd en emailadres komen overeen met jo99841. Ik geloof niet dat ik 'm ooit 'digitaal' of irl ben tegengekomen. Was al enkele jaren niet meer actief op BD.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Overlijden

            Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
            Hallo,

            Ik denk dat het "jo99841" was. Hij maakte in elk geval veel foto's van vogels.

            Jaja
            Klopt Jaja.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: Overlijden

              Zijn foto's zijn nog te zien, hij kende veel van vogels en was een zeer goed fotograaf .

              Comment


              • #8
                Re: Overlijden

                Mijn deelnemen aan familie en vrienden.

                Comment


                • #9
                  Re: Overlijden

                  Hoi allemaal . Dit was inderdaad jo99841 . De foto's waren altijd top en met veel passie had hij deze gemaakt . Zijn vrouw en kinderen hebben zelfs één van zijn mooiste foto's van de ijsvogel gebruikt op zijn overlijdensbericht. Ikzelf ben zijn schoonbroer en kan jullie vertellen dat dit insloeg als een bom . Alvast bedankt de familie iedereen voor het medeleven .
                  canon eos 30D,40D,1D MK III--zoom canon EF 70-200 2.8 L USM / sigma flash EF-500 DG super www.rolly-pics.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Overlijden

                    Veel sterkte voor jou en de hele familie, rolly...
                    Is this the real life? Is this just fantasy?
                    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                    Comment

                    Working...
                    X