Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outlook cursor is een handje geworden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Outlook cursor is een handje geworden

    Mijn buurman heeft een probleem met zijn mails in Outlook.
    Wanneer je een bericht wil openen, verandert de pijlcursor in een handje waarmee je niets kan openen.
    Ik heb al naar een oplossing gezocht op Google en in Microsoft helpfiles. Daarin wordt gezegd dat dit komt omdat er tablet applicaties werden geladen op een Windows system.
    De oplossing is de icoon aanklikken boven de rechtse vertikale schuifbalk, en dan op escape drukken. Het handje moet dan weer een pijltje worden.
    Er gebeurt echter niets wanneer ik dat icoontje aantik, en esc laat ook niets veranderen.

    Iemand die een andere oplossing kent of een tip kan geven ?

    laptop met Windows 7
    Outlook die er onlangs automatisch is opgekomen na een update van een live account.

  • #2
    Re: Outlook cursor is een handje geworden

    Ik heb dat ook regelmatig als in op hotel zit met een zwakke, trage, internetverbinding.

    Comment


    • #3
      Re: Outlook cursor is een handje geworden

      Welke Windows en Outlook versie?
      En is het een pc zonder touchscreen?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Outlook cursor is een handje geworden

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Welke Windows en Outlook versie?
        En is het een pc zonder touchscreen?
        Het is recente laptop met Windows 7 Home Premium, zonder touchscreen. De outlook versie zal wel de nieuwste versie zijn. Ze is er enkele weken geleden opgekomen met een update toen het live account werd geopend. Na deze update met heeft de laptop nog normaal gefunctioneerd met de nieuwe outlook, tot het handje verscheen.
        De icon boven de rechtste vertikale schuifbalk geeft geen enkele reactie.
        Last edited by notex; 18 oktober 2013, 09:27.

        Comment


        • #5
          Re: Outlook cursor is een handje geworden



          Jan

          Comment


          • #6
            Re: Outlook cursor is een handje geworden

            Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Dat had ik ook al geprobeerd, maar is enkel voor Outlook 2007. In de nieuwe Outlook kan ik geen Quick Access Toolbar vinden.

            Comment


            • #7
              Re: Outlook cursor is een handje geworden

              Probeer dit eens :



              Dit staat al zeker standaard op "Aanraken" als je een van volgende hebt :
              • Tablet
              • Touchscreen
              • Touchpad (multipoint)
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Outlook cursor is een handje geworden

                Dit werkte ook niet want ik had bovenaan slechts een werkbalk balk met een enkel icoontje dat geen reactie gaf bij het aanklikken.
                Vanmorgen startte ik de laptop op, en als bij wonder stonden de icoontjes terug in de werkbalk. Een bericht kan nu geopend worden door met het handje op de berichttitel te dubbelklikken.
                Niet volledig correct denk ik, want op mijn laptop is het steeds een pijltje. Alle mailfuncties en menus werken terug. Ik weet alleen niet wat de oorzaak is geweest van het probleem.
                Dank aan allen voor de raadgevingen.

                Comment

                Working...
                X