Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orange -Tv + internet + Gsm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Orange -Tv + internet + Gsm

    Ik heb eens een berekening gemaakt, wat het verschil in prijs zou zijn met Telenet indien ik zou overstappen.
    Ik heb nu : Telenet - Whop -1 gsm King en 1 gsm betalen volgens gebruik. kost mij maandelijks +/- 85 euro.
    Bij Orange : Abo. Love Dolfijn = TV + internet en 1 Gsm met tarief Dolfijn (zelfde als King bij telenet), 2° Gsm met tarief Kolibrie ( + 3 euro extra om gratis bellen na 16u en in het WE)
    zou mij 75 euro kosten per maand, de eerste 6 maanden 65 euro. Komt er nog bij dat ik 10% vermindering krijg (contract met spoorwegen), zodat voor mij de totale prijs vanaf 6 maanden
    67.5 euro bedraagt.,een verschil van 210 euro per jaar. Het enige groot verschil voor mij zou zijn dat ik geen vaste telefoon meer zou hebben, maar met de 2 GSM's hebben we wel 240 minuten
    beltegoed, en na 16u bellen we ook gratis (met 1 gsm)
    Daar ik nog een klein beetje twijfel had ik graag geweten, of er hier nog zijn, die de overstap gemaakt hebben en had natuurlijk graag hun ervaringen met Orange geweten.
    Grt
    Jan

  • #2
    Re: Orange -Tv + internet + Gsm

    Als ik met een Fiat zou rijden, dan zou die ook minder gekost hebben ... maar het comfort en service is niet hetzelfde.

    Zo is dat ook hier ... de prijs is lager, maar men krijgt ook minder.
    Een verschil van 210€ kaart men hier aan ... of 17,50€ per maand.
    Of ene Quick per maand verschil. [emoji1]

    Alles hangt ervan af wat men verlangt en of het wel de moeite is om er de mogelijke administratieve problemen bij te nemen.
    Als je een eigen domein hebt, dan valt het nog mee maar anders ook weer een ander e-mailadres als men dat van de provider gebruikt.
    Geen vaste lijn meer ... vaak overbodig geworden, maar ook weer iedereen verwittigen dat je die niet meer hebt.

    Dat is gewoon iets dat men enkel voor zichzelf kan uitmaken ... primeert geld of gemak?
    Ieders situatie is anders.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Orange -Tv + internet + Gsm

      Geen ervaring met overstap.
      Maar ik heb er wel al over nagedacht.

      Voorlopig doe ik het niet onwille van de homespots die we toch regelmatig gebruiken.
      En de service die ik tot hiertoe kreeg van TN was prima in orde. Telenet is gewoon de beste provider op dit moment, maar je betaalt iets meer.

      Comment


      • #4
        Re: Orange -Tv + internet + Gsm

        Scarlet kost mij ongeveer 60 euro per maand voor tv, internet, vaste telefoon, gsm + het verbruik van de gsm + telefoon. (er zit dan nog het "Discovery pack" bij, anders was het goedkoper).
        Als ik de gsm meer zou gebruiken, dan kan ik daarvoor beter een prepaid pack van 8 euro nemen, maar nu zit ik met het verbruik altijd nog onder die 8 euro per maand.


        De internet-snelheid is geen probleem, ik kan alle filmpjes op YouTube bekijken zonder haperingen.
        De tv wekt ook zonder storingen.
        En als er iets mis is, dan komen ze het gratis repareren.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Orange -Tv + internet + Gsm

          Wij hebben vaste telefoon + internet + tv bij Telenet.
          2 gsm's met prepaid kaart gingen via Colruyt mobile naar Mobistar en daarna naar Orange. Dat verliep vlotjes maar het verplichte registreren later ging moeizaam: beloofde bonus bleef uit, je moest ervoor naar de Orangewinkel daar maakten ze loze beloftes, onze gsm was dan 2 u onbereikbaar zonder te verwittigen (waardoor we een afspraak misten) en in de nasleep kostte het heel wat tijd en diverse telefoons om die beloofde bonus te krijgen (en dan nog slechts gedeeltelijk). Dus niet tevreden over hun helpdesk.

          Comment


          • #6
            Re: Orange -Tv + internet + Gsm

            Af en toe bekijk ik de verschillende aanbieders (ja, zeer beperkt in België) maar ik ben nog steeds bij Telenet.
            Technologisch bekeken is Telenet nog steeds de betere.
            Ook al verschillende keren beroep moeten doen op hun helpdesk en op 1x na geen slechte ervaring.
            Die slechte ervaring is nadien meer dan correct rechtgezet geweest.

            @Wasbeer:
            Vorig jaar overgeschakeld naar Wigo Basic(*) omdat we met dezelfde configuratie zaten zoals jij maar door die overschakeling bespaar ik nu 20 Euro per maand.
            (*)Voor ons is dataverkeer via 3G/4G met onze GSM's niet zo belangrijk.
            Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
            M.v.g. Marc

            Comment


            • #7
              Re: Orange -Tv + internet + Gsm

              Hier een tevreden telenet gebruiker van het eerste uur. Ik was de eerste in mijn straat !!
              Een vriend liet zich onlangs overhalen om over te schakelen en heeft zich dit erg beklaagd. Dat was naar proximus.
              Na 14 dagen gepruts, gedoe en veel onkunde bij de technische diensten is hij, met hangende pootjes, terug naar telenet overgeschakeld.
              Bezint dus eer je begint.
              Straatfotograaf in Antwerpen

              Comment


              • #8
                Re: Orange -Tv + internet + Gsm

                Iemand van de familie werkt voor Telenet en zei me dat meer dan 70% van de overstappers binnen de 6 maand terug naar Telenet gaan (vooral overstappers naar Orange). Het systeem van Telenet werkt gewoon heel goed...

                Comment


                • #9
                  Re: Orange -Tv + internet + Gsm

                  In België heb ik van Telenet enkel Basic internet 30Mb waarvoor ik maandelijks 27,80 euro betaal, alhoewel ik het slechts 2 maanden per jaar gebruik.
                  In Spanje heb ik Fiber 100Mb + TV + vaste telefoon met 24/24 onbeperkt bellen in Europa naar vaste lijnen voor 33 euro/maand, terwijl ik mijn abonnement 6 keer per jaar kan stilleggen. Je moet wel minimaal 6 maand per jaar betalen.
                  Alleen Fiber 100 kost hier in Spanje 24 euro/maand en Fiber 300 kost 50 euro/maand.
                  Bij Telenet kost Internet Fiber 100 51 euro/maand en Internet Fiber 200 kost 73 euro.
                  Waarom moet dat in België het dubbele kosten ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Orange -Tv + internet + Gsm

                    Oorspronkelijk geplaatst door MP61 Bekijk bericht
                    Vorig jaar overgeschakeld naar Wigo Basic(*) omdat we met dezelfde configuratie zaten zoals jij maar door die overschakeling bespaar ik nu 20 Euro per maand.
                    (*)Voor ons is dataverkeer via 3G/4G met onze GSM's niet zo belangrijk.
                    Dank voor de tip. (en...Helpdesk Telenet hier ook eerder goede ervaring).

                    Comment

                    Working...
                    X