Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgepast TELENET !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Opgepast TELENET !!!

    Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Krom Nederlands en wat Engelse termen staan los van fishingmails of wat dan ook.
    Moet je af en toe eens op straat luisteren naar jongeren en/of allochtonen in Nederland dan hoor je het ook.
    Alleen al daarom kan ik me voorstellen dat sommige oude mensen geen argwaan krijgen van het 'bijzondere' taalgebruik in een fishingmail.
    Wanneer zij dan ook een beetje goedgelovig zijn vind ik het helemaal niet gek dat zij de gewenste gegevens invullen.
    Vaak zijn het mensen die met tegenzin gebruik maken van internet maar zich gedwongen voelen of misschien moet ik schrijven 'die zich genoodzaakt zien'.
    Voila, tegenwoordig word er van iedereen verlangt dat hij/zij alles oplost via het internet, of het nu twintigers of zeventigers zijn speelt geen rol.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #17
      Re: Opgepast TELENET !!!

      Oorspronkelijk geplaatst door davy81 Bekijk bericht
      penisverleningen tot een halve meter achter de rug
      Tot een halve meter achter de rug, hoeveel is dat dan in totaal?

      Comment


      • #18
        Re: Opgepast TELENET !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
        gvd ik ben opgelicht geweest, ik raak maar tot een verlenging van 49cm
        Wil je ons nu echt wijsmaken dat je betaald hebt om zo'n 20 cm. van je ding te laten wegsnijden???

        Groeten,
        Geert

        Comment


        • #19
          Re: Opgepast TELENET !!!

          Vandaag ook zo wat ontvangen met hoofding van Paypal om ongeoorloofd gebruik van mijn rekening op te lossen, via mijn hotmai adres, en verstuurd uit de us ( jaja ) en de aanhef was ook " cher client " en onderaan een knop om te activeren en dan de afzender " services(at)free.fr" vooral dat free vond ik .
          https://ggpics.be/

          Comment


          • #20
            Re: Opgepast TELENET !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
            Krom Nederlands en wat Engelse termen staan los van fishingmails of wat dan ook.
            Moet je af en toe eens op straat luisteren naar jongeren en/of allochtonen in Nederland dan hoor je het ook.
            Alleen al daarom kan ik me voorstellen dat sommige oude mensen geen argwaan krijgen van het 'bijzondere' taalgebruik in een fishingmail.
            Wanneer zij dan ook een beetje goedgelovig zijn vind ik het helemaal niet gek dat zij de gewenste gegevens invullen.
            Vaak zijn het mensen die met tegenzin gebruik maken van internet maar zich gedwongen voelen of misschien moet ik schrijven 'die zich genoodzaakt zien'.
            voila , zo is het en niet anders.....
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment


            • #21
              Re: Opgepast TELENET !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
              Vandaag ook zo wat ontvangen met hoofding van Paypal om ongeoorloofd gebruik van mijn rekening op te lossen, via mijn hotmai adres, en verstuurd uit de us ( jaja ) en de aanhef was ook " cher client " en onderaan een knop om te activeren en dan de afzender " services(at)free.fr" vooral dat free vond ik .
              Ik heb vandaag al drie berichten ontvangen van de "Rabo bank" dat er één of ander probleem is met mijn rekening.
              En ze hebben nog gelijk ook. Ik kan niets betalen via Rabo
              Of zou het probleem misschien zijn dat ik er geen rekening heb.
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #22
                Re: Opgepast TELENET !!!

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Sorry hoor, maar als je een mail krijgt in krom Nederlands en als aanspreektitel "DEAR" en je wordt naar login gegevens gevraagd dan moet je toch op een andere planeet geleefd hebben om je hierbij geen vragen te stellen. GEEN ENKEL bedrijft vraagt login gegevens via een niet gepersonaliseerde mail.
                Grote kans dat mijn vader en moeder de mail geantwoord zouden hebben, als ik ze niet voor soortgelijke dingen had gewaarschuwd.

                En als zij van een andere planeet zijn en het daarom zouden verdienen om opgelicht te worden, dan ben ik een alien.

                Dus nogmaals: iets minder kortzichtiger redeneren. Er vanuit gaan dat iedereen hetzelfde moet kunnen en weten als jou, is niet zo slim.

                Comment


                • #23
                  Re: Opgepast TELENET !!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                  Grote kans dat mijn vader en moeder de mail geantwoord zouden hebben, als ik ze niet voor soortgelijke dingen had gewaarschuwd.

                  En als zij van een andere planeet zijn en het daarom zouden verdienen om opgelicht te worden, dan ben ik een alien.

                  Dus nogmaals: iets minder kortzichtiger redeneren. Er vanuit gaan dat iedereen hetzelfde moet kunnen en weten als jou, is niet zo slim.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Opgepast TELENET !!!

                    Heb net soortgelijk bericht gekregen, van jules.telenet.ops , stante pede verwijderd !!!
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #25
                      Re: Opgepast TELENET !!!

                      En ik moet mijn kaart van bpost vernieuwen terwijl ik bij ING ben.

                      Mijn Netflix abonnement wordt binnenkort geschorst, gelieve nu te betalen.

                      Enz....
                      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                      Mijn bird foto's en urbex foto's

                      Comment


                      • #26
                        Re: Opgepast TELENET !!!

                        Gisteren had ik twee mails van heel lieve dames die mij heel leuk vonden en vroegen of ik in nog altijd in Oostende woon.
                        Of ik snel wil antwoorden......
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • #27
                          Re: Opgepast TELENET !!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                          Heb net soortgelijk bericht gekregen, van jules.telenet.ops , stante pede verwijderd !!!
                          Bij u staan ze blijkbaar 6 jaar achter. [emoji16]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Opgepast TELENET !!!

                            Iemand die een beetje "vertrouwd" is met deze vormen van oplichting krijgt toch telkens de slappe lach als ie dit soort mailtjes ziet ...
                            Bij mij gaan die stante pede naar "verdacht@ .............be" kwestie van ze daar ook alert aan het werk te houden.
                            Nu, ik zo al heel wat verdoken bankrekeningen ontdekt waarvan ik anders het bestaan niet eens afwist, dus ook positieve noten.
                            Ik heb al zeker 35 nieuwe kaartlezers van diverse banken ontvangen ...
                            Jammer dat mijn Nigeriaanse suikeroom niets meer van zich laat horen en ik geen enkel oneerbaar voorstel meer krijg van schattige Russische meisjes

                            Maar, het zijn jammer genoeg steeds de onervaren gebruikers die hiervan de dupe worden. Het is en blijft oplichting ...

                            Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment

                            Working...
                            X