Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Openen topic - naar 1ste post ipv laaste post

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Openen topic - naar 1ste post ipv laaste post

    Misschien een rare vraag, maar ik vind niet direct de oplossing.
    Als ik een topic aanklik, dan stuurt m'n browser me naar onderaan de pagina, dus naar de laatste post. Ik moet dan eerst helemaal terug naar boven scrollen want meestal is het wel mijn bedoeling om eerst de foto te bekijken en dan pas eventueel de commentaren te lezen.
    Ik kan nu wel de volgorde van de posts aanpassen, zodat de recentste post bovenaan staat en de foto dus onderaan (wat ik dus eerst te zien zou krijgen), maar deze oplossing lijkt mij niet zo praktisch.
    Kan ik ergens instellen (bij gebruikersinstellingen ofzo) dat ik niet direct naar de laatste post wil doorgestuurd worden, maar dat ik de pagina netjes van boven naar beneden kan bekijken ?

  • #2
    Re: Openen topic - naar 1ste post ipv laaste post

    Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
    Misschien een rare vraag, maar ik vind niet direct de oplossing.
    Als ik een topic aanklik, dan stuurt m'n browser me naar onderaan de pagina, dus naar de laatste post. Ik moet dan eerst helemaal terug naar boven scrollen want meestal is het wel mijn bedoeling om eerst de foto te bekijken en dan pas eventueel de commentaren te lezen.
    Ik kan nu wel de volgorde van de posts aanpassen, zodat de recentste post bovenaan staat en de foto dus onderaan (wat ik dus eerst te zien zou krijgen), maar deze oplossing lijkt mij niet zo praktisch.
    Kan ik ergens instellen (bij gebruikersinstellingen ofzo) dat ik niet direct naar de laatste post wil doorgestuurd worden, maar dat ik de pagina netjes van boven naar beneden kan bekijken ?
    vreemd, ik wordt nooit naar het einde van de pagina geslingerd
    is dit wel een instelling van het forum? is het niet eerder een instelling van je browser?
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Openen topic - naar 1ste post ipv laaste post

      Gebruikersinstellingen --> Wijzig optie's -->

      Hier kun je opgeven hoe discussies moeten worden weergegeven. Voor een volledige uitleg van de verschillende weergaven, bekijk deze helppagina.
      Weergave discussies: 'Lineair-oudste eerst' kiezen.

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #4
        Re: Openen topic - naar 1ste post ipv laaste post

        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        is dit wel een instelling van het forum? is het niet eerder een instelling van je browser?
        Nee, want het komt enkel bij BD voor op m'n computer.

        Comment


        • #5
          Re: Openen topic - naar 1ste post ipv laaste post

          Als je op de naam van het draadje klikt krijg je altijd eerst de foto te zien.
          Klik je op het pijltje vóór de naam van het draadje, dan gaat de browser naar de eerste reactie die jij nog niet gelezen hebt.

          Euh ... dat geldt hier voor Explorer 7.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: Openen topic - naar 1ste post ipv laaste post

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Als je op de naam van het draadje klikt krijg je altijd eerst de foto te zien.
            Klik je op het pijltje vóór de naam van het draadje, dan gaat de browser naar de eerste reactie die jij nog niet gelezen hebt.

            Euh ... dat geldt hier voor Explorer 7.
            Ik klik nooit op het pijltje ... maar ik denk dat ik het ondertussen gevonden heb.

            Comment


            • #7
              Re: Openen topic - naar 1ste post ipv laaste post

              Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
              Ik klik nooit op het pijltje ... maar ik denk dat ik het ondertussen gevonden heb.
              Zo werkt het in ieder geval bij mij. Ik heb aan de standaard instellingen van BD niets veranderd.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Openen topic - naar 1ste post ipv laaste post

                Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
                ... maar ik denk dat ik het ondertussen gevonden heb.
                Mogen we ook weten hoe je het probleem opgelost hebt?
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment

                Working...
                X