Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opaalkust nog steeds ok ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opaalkust nog steeds ok ?

    Nu Belgie oranje zone is verandert er niets zeker, geen controles aan de grens zag ik in het nieuws. Wij gingen voor corona wel eens graag naar Audresselles en stoppen in Auchan in de terugkeer. Zal zonder problemen lukken zeker? Wat zijn jullie favoriete plaatsen daar?
    Met al die overstromingen in Wallonie en Holland te laks geweest, weer een beperkte zomer om te kijken waar dichtbij en lokaal wandelen 😀 heb een maand mijn j&j en safe nu met certificaat, mijn 13j dochter krijgt vrijdag haar eerste pfizer vaccin.

  • #2
    Re: Opaalkust nog steeds ok ?

    Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
    Nu Belgie oranje zone is verandert er niets zeker, geen controles aan de grens zag ik in het nieuws. Wij gingen voor corona wel eens graag naar Audresselles en stoppen in Auchan in de terugkeer. Zal zonder problemen lukken zeker? Wat zijn jullie favoriete plaatsen daar?
    Met al die overstromingen in Wallonie en Holland te laks geweest, weer een beperkte zomer om te kijken waar dichtbij en lokaal wandelen �� heb een maand mijn j&j en safe nu met certificaat, mijn 13j dochter krijgt vrijdag haar eerste pfizer vaccin.
    In Holland zijn geen overstromingen wel in Zuid-Limburg bij Valkenburg.

    Comment


    • #3
      Re: Opaalkust nog steeds ok ?

      Le Clos Lupin eens gaan bezoeken in Etretat.

      Het Clos Lupin is omgetoverd tot het hol van een gentleman-inbreker in het merkwaardig charmante park van het huis van Maurice Leblanc. Bij de receptie krijgt u het nodige materiaal om een scenografische route met de grootste dief van allemaal te ontdekken. Acht etappes, in het imaginaire en het sprookje, volgen elkaar nauwgezet op in een decor van rond de eeuwwisseling.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Opaalkust nog steeds ok ?

        Wij zijn vorige week nog gaan wandelen in Audresselles, geen grenscontrole gehad (A10).
        Ter plaatse zeer rustig en eens geen andere Belgen
        We hebben een koffie gedronken en een croissantje gegeten en niemand vroeg ons om een certificaat.
        Moet wel zeggen dat in de namiddag de restaurantjes goed gevuld waren (wat een zeevruchtenschotels zeg!).
        In Ambleteuse was het ook zeer stil.
        We zijn nu wel een weekje verder dus ik weet niet in hoeverre de situatie veranderd is.

        Comment

        Working...
        X