Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar "Fox Foto"...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op zoek naar "Fox Foto"...

    Nogal een vreemde vraag misschien, maar ik ben op zoek naar iemand die me meer kan vertellen over de firma "Fox Foto". Ik ben nl in het bezit gekomen van een vreemd fototoestel (met film) en het enige aanknopingpunt dat ik heb is een zelfklever op de zijkant. Daar staat op:

    FOX Foto
    Postbox 100
    2241 Halle-Antwerpen

    Niet veel om op verder te gaan. Google kent Fox Foto niet, Halle-Antwerpen is al lange tijd Zoersel geworden en in de post gaan ze me ook niet vertellen wie toen de eigenaar van een postbus was. Ik denk dat het allemaal in de jaren '70 te zoeken is. Alles is welkom, elke stukje info kan misschien helpen. Ik zou al heel blij zijn als ik moest weten wat voor soort firma dat was en wat typische klanten waren.

  • #2
    Re: Op zoek naar "Fox Foto"...

    Wat nu nog bestaat/actief is:
    Fox Foto Belgie
    Beauvoislaan (Heide) 67
    2920 Kalmthout

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Op zoek naar "Fox Foto"...

      Bedankt, ik ga daar eens horen of er een link is. Kennelijk niet goed gezocht dus...

      EDIT: 1207 kent het niet, goudengids.be ook niet, infobel.com wel maar de internetsite verkoopt Segways (?). Faxnummer van de Segways is wel hetgene als telefoon van Fox Foto opgegeven is. Maandag eens bellen. Wel een handelsregisternummer gevonden, ga eens langs die weg proberen.
      Last edited by Spanik; 1 december 2013, 12:57.

      Comment


      • #4
        Re: Op zoek naar "Fox Foto"...

        Fox Foto België ( Beauvoislaan (Heide) 67 ) is dezelfde firma als Fox Foto.
        De naam is veranderd op 10/07/1998. Zie Staatsblad
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: Op zoek naar "Fox Foto"...

          Lijkt er inderdaad op. De originele firma zou dan in 1978 opgericht zijn. Kan kloppen, de camera heeft bouwjaar 1971. De firma zou nu dus fototoebehoren verhandelen en tafelservies en zo verhuren. Rare combinatie.

          Maar ik vind er weinig van. Geen website of zo.

          Comment

          Working...
          X