Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

    Een live chat met netflix:

    Jij
    onderwerp = Eigen Kweek.
    Seizoen 1: aflevering 7 kerstspeciaal ontbreekt.
    Seizoen 2 : staat als seizoen 3 op Netfix.
    Seizoen 3 : er staat niks. Kunnen jullie dat in orde" brengen a.u.b. ?

    Ahlam Netflix
    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Netflix. Je chat met Ahlam. Met wie heb ik het genoegen?

    Jij
    Luc xxxxxxxxxxxxx

    Ahlam Netflix
    Dag Luc, aangenaam

    Ahlam Netflix
    Goed dat je contact met ons op neemt ik kijk direct met je mee!

    Ahlam Netflix
    Awh goede vraag ):

    Ahlam Netflix
    Een handige tip: als lid kun je invloed uitoefenen op wat er op Netflix staat! Suggesties kun je namelijk rechtstreeks aan onze content afdeling doorgeven. Dus heb je een hele goede film in de bioscoop gezien of mis je (nieuwe afleveringen van) een serie? Bezoek dan voortaan direct de hulp pagina help.netflix.com en klik daar aan de rechterkant onder Snelkoppelingen op "Vraag series en films aan": Je kunt daar zo vaak als je wilt titels indienen die je mist in het aanbod op Netflix!

    Jij
    En dat is alles? En Netflix zal daar op reageren?
    Ahlam Netflix
    we nemen je feedback mee en kijken of er eventueel iets geregeld kan worden of de rechten en licenties beschikbaar zijn etx.

    Ahlam Netflix
    etc*

    Jij
    Ik ben niet tevreden met dit antwoord. Er zijn meerdere series die niet volledig zijn. Snap gewoon niet dat men dat bij Netflix niet ziet.

    Ahlam Netflix
    Ja dat kan, dat je niet tevreden bent, hoort ook bij het leven haha niet alles gaat perfect.
    Als de rechten en licenties niet beschikbaar zijn dan kan een titel niet online komen. Wel bedankt voor je feedback

    Jij
    En als ik nu Netflix opzeg?

    Ahlam Netflix
    Oh dat is mogelijk hoor, zal ik dat direct voor je regelen?

    Jij
    Hopelijk krijg ik een vraag over deze chat, salut. Jij regelt helemaal niks voor mij tenzij dat de serie "Eigen kweek" in orde komt ok.

    Ahlam Netflix
    hahaha

    Ahlam Netflix
    Vraag de titel nou maar aan
    Die zat me daar uit te lachen in plaats van mij te helpen.
    Staat die serie niet tegen volgende week helemaal zoals het hoort dan kan Netflix de pot op met of zonder een licentie.
    Licentie welke zever is dat nu?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

    Met frustraties uiten bekom je ook niets hoor.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

      Eigenlijk staat momenteel enkel de eerste reeks van Eigen kweek op netflix dacht ik. Ik begrijp ook niet goed waarom je perse eigen kweek via netflix zou willen zien, aangezien het perfect te bekijken is via vrtnu.

      Hier een tevreden gebruiker, maar hoofdzakelijk voor Binge watchen van series. Ik ben ook heel erg tevreden met hun eigen producties bv casa de papel.



      Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Die zat me daar uit te lachen in plaats van mij te helpen.
        Je zat te kletsen tegen een ChatBot. Nog niet op punt bij Netflix
        YMMV
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment


        • #5
          Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

          Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
          Je zat te kletsen tegen een ChatBot. Nog niet op punt bij Netflix
          YMMV
          Een Chatbot dat typfouten maakt, ze dan ook nog eens corrigeert en even later ook nog haha in de tekst toevoegt?
          Zou me toch verbazen dat dit enkel een Chatbot is.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

            Persoonlijk vind ik de manier van communiceren langs beide kanten nogal raar.
            Het is volgens mij geen bot, die maakt (zoals verseg terecht aanhaald) geen fouten.

            Langs de andere kant kan ik mij moeilijk inbeelden dat iemand van customer care zo met een klant omgaat.
            Zo'n chats worden altijd bijgehouden.

            Langs de andere kant, als ik als helpdesk een bericht krijg dat begint:
            "onderwerp = Eigen Kweek.
            Seizoen 1: aflevering 7 kerstspeciaal ontbreekt.
            Seizoen 2 : staat als seizoen 3 op Netfix.
            Seizoen 3 : er staat niks. Kunnen jullie dat in orde" brengen a.u.b. ?"

            Dan ben ik ook niet geneigd de vriendelijkste thuis te spelen.
            uiteindelijk, weet je nooit of je een robot of een mens treft, maar gewoon hallo zeggen is toch een simpele moeite
            (wie weet reageert de robot nog vriendelijker ;-) )

            alleszins:
            klacht neerleggen, ook al raakt je probleem niet opgelost, uitgelachen worden is zeker niet OK.
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #7
              Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

              Ik had ook al snel gezien dat "seizoen 3" van Eigen Kweek op Netflix de kerstspecial was in plaats van seizoen 3.
              Seizoen 3 kijk ik dus niet via Netflix, ik volg de serie op één (morgen de allerlaatste aflevering, zo staat het toch in Humo vermeld).

              Zo'n series komen dan dikwijls nog eerst op DVD en Blu-Ray uit (meestal tegen de kerstperiode), daarna komen ze pas op Netflix.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

                Ik zie:
                Seizoen 1 (6 afl)
                Kerstspecial
                Seizoen 2 (6 afl.)
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Ik zie:
                  Seizoen 1 (6 afl)
                  Kerstspecial
                  Seizoen 2 (6 afl.)
                  Dan hebben ze dat ondertussen toch wel aangepast, eerst stonden er daar drie seizoenen waarvan eentje de kerstspecial was in plaats van seizoen 3.
                  Ze hebben dus de fout verbeterd.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    Dan hebben ze dat ondertussen toch wel aangepast, eerst stonden er daar drie seizoenen waarvan eentje de kerstspecial was in plaats van seizoen 3.
                    Ze hebben dus de fout verbeterd.
                    Als ik mij niet vergis was dat gisteren of eergisteren ook al zo. Ik zag Eigen kweek in de lijst staan en wou eens weten wat ze al hadden.

                    BTW, je kent deze site toch al? Handig om te weten wat er aan komt en wat er gaat verdwijnen.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      BTW, je kent deze site toch al? Handig om te weten wat er aan komt en wat er gaat verdwijnen.
                      En je kan je ook abonneren op een wekelijkse mailinglist met alle nieuwe films en series en diegenen die gaan verdwijnen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        Persoonlijk vind ik de manier van communiceren langs beide kanten nogal raar.
                        Het is volgens mij geen bot, die maakt (zoals verseg terecht aanhaald) geen fouten.

                        Langs de andere kant kan ik mij moeilijk inbeelden dat iemand van customer care zo met een klant omgaat.
                        Zo'n chats worden altijd bijgehouden.

                        Langs de andere kant, als ik als helpdesk een bericht krijg dat begint:
                        "onderwerp = Eigen Kweek.
                        Seizoen 1: aflevering 7 kerstspeciaal ontbreekt.
                        Seizoen 2 : staat als seizoen 3 op Netfix.
                        Seizoen 3 : er staat niks. Kunnen jullie dat in orde" brengen a.u.b. ?"

                        Dan ben ik ook niet geneigd de vriendelijkste thuis te spelen.
                        uiteindelijk, weet je nooit of je een robot of een mens treft, maar gewoon hallo zeggen is toch een simpele moeite
                        (wie weet reageert de robot nog vriendelijker ;-) )

                        alleszins:
                        klacht neerleggen, ook al raakt je probleem niet opgelost, uitgelachen worden is zeker niet OK.
                        Mocht het de eerste keer zijn dat ze series na een tijdje gebrekkig posten ok, maar nu is het al de derde keer.
                        En bij mijn tweede keer dat ik contact opnam was de klantendienst ook al maar zus en zo.

                        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                        Als ik mij niet vergis was dat gisteren of eergisteren ook al zo. Ik zag Eigen kweek in de lijst staan en wou eens weten wat ze al hadden.

                        BTW, je kent deze site toch al? Handig om te weten wat er aan komt en wat er gaat verdwijnen.
                        Voor mijn chat stond seizoen 1: 6 aflevereingen, seizoen 2: 1afleveringen (met fout dus) en seizoen 3: 6 afleveringen.
                        Dit is/was fout want moest zijn; seizoen 1= 6 + 1 afleveringen en seizoen 2 6afleveringen, en geen derde seizoen.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                          En je kan je ook abonneren op een wekelijkse mailinglist met alle nieuwe films en series en diegenen die gaan verdwijnen.
                          Idd, maar ik heb een hekel aan mailinglists
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

                          Comment


                          • #14
                            Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            En bij mijn tweede keer dat ik contact opnam was de klantendienst ook al maar zus en zo.
                            Persoonlijk denk ik toch dat je vermoedelijk een heel ander antwoord zou krijgen mocht je het melden in ge genre van:
                            “Beste, zou het kunnen dat er een foutje geslopen is in jullie programmatie want ik stel vast dat ...”

                            Soit, ge doet wat ge wilt, maar dat zijn ook maar mensen zoals jij en ik die daar werken.
                            En net zoals jij de manier van antwoorden niet leuk vindt, zo mogelijks ook hij niet de manier dat klanten hem behandelen.
                            En ik bedoel daarmee niet u, maar andere klanten.
                            Mensen van support worden maar al te vaak uitgekafferd door klanten, niet iedereen blijft vriendelijk.

                            Wat het sluiten van de account betreft, dan heb je nog geluk dat het een brave is dat het niet al te letterlijk doet.
                            Ik zou toch opletten met dergelijke uitspraken. [emoji6]

                            Ooit op de hoofdzetel van de KBC belde een klant kwaad en begon meteen onbeleefd te zijn met eveneens een opmerking van “als jullie zo doen, dan sluit ik al mijn rekeningen”.
                            Het antwoord was “Geen probleem, u ontvangt binnen enkele dagen een bankcheque met het saldo van uw rekeningen, nog een fijne dag”.
                            En ja, ze hebben dat ook letterlijk gedaan. [emoji16]
                            Last edited by VerSeg; 4 februari 2019, 23:03.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ontevreden over Netflix en al zeker over hun klantendienst.

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Idd, maar ik heb een hekel aan mailinglists
                              Vooral dat het niet bij af en toe één mailtje blijft. [emoji17]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X