Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ongewenst bezoek.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ongewenst bezoek.

    Yepse.
    Ik hoor al enkele maanden iets lopen (soms fladderen) op mijne gyproc in mijn slaapkamer.
    Ik denk dat ik met een vleermuis of veldmuis zit.
    Ik zit wel met verluchtings gaten in mijn muur.
    Maar betwijfel of dit diertje soms langs daar binnen/buiten gaat.
    Hoelang kan zo een diertje overleven zonder voedsel?
    Ik heb al mijn inbouw spots uitgehaald en vergif gelegd zonder resultaat.
    Kom er soms wakker van.
    Ooit eens gelezen om een toestel in het stopcontact te steken die een signaal uitzend.
    Iemand ervaring daarmee?
    Alvast bedankt é.

  • #2
    Re: Ongewenst bezoek.

    Leren mee leven ... tenzij je alle gaten perfect dicht kan maken met heel fijne gaas.
    Hier ook soms, is ambetant als ge daarop let.
    Wees blij dat het geen marter is want dat is grotere miserie.
    Grote kans dat het veldmuizen zijn.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Ongewenst bezoek.

      Met giftstrooien is het middel erger dan de kwaal. Ben blij wanneer het een vleermuis is, die zorgen ervoor je dat net als gierzwaluwen geen of minder last hebt van muggen en ander overlastgevende insecten. Vleermuizen zijn zo als gierzwaluwen hol of grotbewoners die zich ook graag in spouwen of onder dakpannen van woningen vestigen.

      Comment


      • #4
        Re: Ongewenst bezoek.

        Het zijn wel nachtdieren die 's nachts behoorlijk wat lawaai kunnen maken als ze rondkrabbelen. En als je een nest hebt.... dit zijn beschermde dieren.

        Hier in de buurt zijn er ergens, 's avonds komen die boven het terras beestjes vangen. Machtig om te zien vliegen. Vliegt alle kanten op zonder het minste lawaai te maken.

        Comment


        • #5
          Re: Ongewenst bezoek.

          Veldmuis fladdert niet !! Vleermuis zal het niet zijn , tussen die gyproc is zeker niet genoeg ruimte om te vliegen.
          Het kan ook een grote wespennest zijn , die komen langs kleine gaatjes binnen.

          Comment

          Working...
          X