Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia Lumia 800

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nokia Lumia 800

    Nokia Lumia 800 binnenkort te koop in den aldi, kan je daar windows 8 op zetten?
    Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

    http://pallenhoven.be

  • #2
    Re: Nokia Lumia 800

    volgens mijn info, neen
    mvg
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Nokia Lumia 800

      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      volgens mijn info, neen
      mvg
      Verkeerde info dan, er is een tussenversie van windows Phone 7.8, is gelijk aan windows Phone 8, maar je kan er niet de hardware functies bij gebruiken dat in de nieuwe windows Phone 8's zit. ( komt uit eind januari of begin februari)
      Man wat een prijs hé! Aldi Lumia 800, heb er enkele maanden geleden nog 450 euro voor betaald, ben serieus aan het twijfelen om iemand een cadeautje te geven, maar je zal er vroeg bij moeten zijn, want ik ken er al minstens 15 die er zich 1 gaan aanschaffen...
      Zeker een enorme aanrader!!

      Comment


      • #4
        Re: Nokia Lumia 800

        Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
        Zeker een enorme aanrader!!
        Lijkt me inderdaad wel een interessant toestel..
        Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

        http://pallenhoven.be

        Comment


        • #5
          Re: Nokia Lumia 800

          Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
          Verkeerde info dan, er is een tussenversie van windows Phone 7.8, is gelijk aan windows Phone 8, maar je kan er niet de hardware functies bij gebruiken dat in de nieuwe windows Phone 8's zit. ( komt uit eind januari of begin februari)
          Man wat een prijs hé! Aldi Lumia 800, heb er enkele maanden geleden nog 450 euro voor betaald, ben serieus aan het twijfelen om iemand een cadeautje te geven, maar je zal er vroeg bij moeten zijn, want ik ken er al minstens 15 die er zich 1 gaan aanschaffen...
          Zeker een enorme aanrader!!
          de vraag was of een upgrade naar windows 8 mogelijk was ... dat is dus NIET mogelijk ... een update naar 7.8 is wel mogelijk maar dient enkel om enkele features van windows 8 naar de lumia 800 (of 610, enz...) te brengen.... maar dit is ook een bericht dat de ronde doet :
          "Nokia ontkent dat gebruikers de update al kunnen krijgen. "De update is er alleen voor mensen met een pre-productie toestel: ontwikkelaars en persé...." maar dit is info van half december 2012 en deze is ondertussen misschien al achterhaald
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: Nokia Lumia 800

            Hey Dany,

            Ik werk reeds een geruime tijd met een Lumia 800, zeer tevreden over en eigenlijk zie ik het nut niet in van overschakeling op windows 8.

            Trouwens, in de vogelkijkhut enkele maanden geleden heb je mijn foto's bekeken op m'n lumia 800

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Nokia Lumia 800

              Hey Sieg!

              Tof dat je het nog wist van toen... ik vond toen dat je een héél knap toestelletje in je handen had!

              Nu ben ik helemaal overtuigd!
              Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

              http://pallenhoven.be

              Comment


              • #8
                Re: Nokia Lumia 800

                Is er iemand in geslaagd die gsm te kunnen kopen aan die prijs?

                Comment


                • #9
                  Re: Nokia Lumia 800

                  Als de rij aan de Aldi te lang is, kun je altijd naar Van Den Borre, voor amper
                  tien euro meer.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nokia Lumia 800

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Als de rij aan de Aldi te lang is, kun je altijd naar Van Den Borre, voor amper
                    tien euro meer.
                    Idem bij art & craft...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nokia Lumia 800

                      Moet Nokia van dat toestel af of zo, omdat hij zo afgeschoten wordt.
                      Een halfjaar geleden koste die nog een veelvoud. De prijs kan wel zakken van een product maar zoveel.
                      Of is om Nokia terug in de markt te krijgen.
                      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nokia Lumia 800

                        Hebben ze er dan zoveel winst op gemaakt of worden ze nu met verlies verkocht.
                        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nokia Lumia 800

                          Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                          Hebben ze er dan zoveel winst op gemaakt of worden ze nu met verlies verkocht.
                          Ergens tussen in. Schat ik.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nokia Lumia 800

                            Nee, het was gewoon een artikel om mensen te lokken zonder dat ze eigenlijk veel stock hadden.

                            Ik kan het weten, stond aan de winkel om 8:45, het ging om 9 uur open en om 9:01 waren ze uitverkocht. Ze hadden ocharme maar 3 stuks voor 15 klanten. LOL

                            En nee, ik kan niet zeggen of hij goed werkt, want ik was klant nummer 4.

                            Natuurlijk gingen ze toen even een toneelstukje spelen, en gingen ze even naar de andere filialen bellen. En zoals verwacht, uitverkocht over het ganse land.


                            Ik wist het eigenlijk op voorhand, maar aan deze prijs moest ik toch even mijn kans wagen! Spijtig genoeg is de ALDI er om bekend om zulke stunts uit te halen terwijl ze weten dat ze eigenlijk de grootste hoop van de potentiële klanten zonder toestel naar huis moeten sturen. Maar stiekem hopen ze ondertussen wel dat die zelfde klanten toch even hun karretje vullen met andere goederen.
                            Mvg,
                            Rudy Mas
                            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nokia Lumia 800

                              Bij Essec ook aan 199 €.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                              Comment

                              Working...
                              X