Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwjaarszagemannentopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwjaarszagemannentopic

    Wie eens zijn hart wil uitstorten over iets dat hem / haar ergert rond deze tijd doet dat hier gerust.
    Je kan hier eens voluit als zageman / vrouw , de leuteraar , de memmer o.i.d. ongestoord je gang gaan en ik zal je d'r zeker
    niet scheef voor bekijken.... het zal je alleen eens goed opluchten.
    Vooruit maar.... en alle remmen los !

  • #2
    Re: Nieuwjaarszagemannentopic

    Dit soort topics waar nadruk op het negatieve gelegd wordt. [emoji16]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwjaarszagemannentopic

      Het is al allemaal voorbij, dus ....

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwjaarszagemannentopic

        Dat we terug moeten werken ... en langer wachten op pensioen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwjaarszagemannentopic

          Ik heb een ongelofelijke hekel aan de term FULLFRAME
          Weet, dat wat men het 24x36mm formaat noemt, in de professionele analoge fotografie kleinbeeld genoemd wordt, en bijgevolg het KLEINSTE en dus minst kwalitatieve formaat is.
          8x10 inch, ja dat kan men een fullframe noemen .....

          YMMV
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwjaarszagemannentopic

            Trouwens, zolang als de foto niet effectief genomen is, is het een EF, empty frame.

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwjaarszagemannentopic

              Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
              Trouwens, zolang als de foto niet effectief genomen is, is het een EF, empty frame.
              Nadat hij genomen is ook ... dan staat hij (tijdelijk) op de geheugenkaart. [emoji16]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                totdat de geheugenkaart een "Full Card" is. Dan is het gedaan met spelen.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                  "Rond deze tijd" ergert er mij helemaal niks.
                  Voel mij goed in mijn vel, doe mijn job nog als hobby, kinderen uit huis en "blijkbaar" gelukkig in hun gezinnetje .Vrouwlief ziet er ook gelukkig uit. En "tot nog toe" nog allen gezond, maar dat is van tijd zeer vluchtig. Wat moet een mens nog meer hebben.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                    Betere weersverwachtingen Pol, dat zou welkom zijn.
                    En ik bedoel niet de temperatuur of neerslag, maar de forse wind dat voorspeld wordt.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Betere weersverwachtingen Pol, dat zou welkom zijn.
                      En ik bedoel niet de temperatuur of neerslag, maar de forse wind dat voorspeld wordt.
                      Alles goed vastleggen dat zou kunnen wegvliegen Freddy, meer kunnen wij niet doen.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Alles goed vastleggen dat zou kunnen wegvliegen Freddy, meer kunnen wij niet doen.
                        Ik weet het, daar waren we al mee bezig.
                        Maar men kan alles niet vastmaken.
                        We zien wel.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                          Er wordt hier stevig off topic gegaan. Blijven zagen he mannen.

                          Vroeger was alles beter, nah.
                          Ik las een briefke van 5 minuten en mijne peter schoot in zijn zakken, nu moet daarvoor bij mijnen baas gaan gatlikken.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                            totdat de geheugenkaart een "Full Card" is. Dan is het gedaan met spelen.
                            Over welk spel heb je het hier Dirk ?
                            Ik hoop dat het geen voetbal is want dat hangt me de keel uit. Zageventen die nooit genoeg hebben ... En ze lopen zich te pletter een bal achterna en éénmaal ze die hebben schoppen ze hem weer weg. En verbied die speler in de weg te staan bij een doel.
                            Ik hoop dat het geen basketbal is want die mannen zagen dat ze steeds te klein of is het te kort is en ze proberen tevergeefs een bal in een mand te gooien. Dat er nu toch nog niemand het gezien heeft dat die mand stuk is. Naai toch tenminste die mand onderaan dicht zodat die er niet meer uit kan.
                            Ik hoop dat het ook geen politiek is. Zageventen die steeds denken het allemaal beter te weten en zich moeien met andermans eigendommen.
                            Ik hoop dat het ook geen quiz is. Die zageventen stellen steeds de verkeerde vragen. Laat die de vragen stellen waarop we correct kunnen antwoorden dan moeten ze minder zagen over e behaalde resultaten.
                            Zageventen die zagen over het zagen van andere zageventen ...

                            Nu, on topic eer het afgezaagd wordt
                            Ik heb hier nog een hele hoop houten balken liggen waar dringend aan de linkerkant wat moet ... worden.
                            En in de garage liggen er ook nog een paar houten balken waar aan de rechterkant wat moet worden ....
                            Tenslotte liggen er in het tuinkot nog een paar andere houten balken waar aan beide einden wat moet worden ...
                            Zal er hier bij thuis nogal wat ... worden.
                            Als de Duitsers effen passeren ...
                            Was sagen Sie ? Plankskes
                            Nein, was machen Sie ? Bankskes

                            De rest is voor andere zageventen.

                            En dat we nu verder minder taalfauten shrijven en nu eindelijk toegeven dat hij altijd tee drinkd.
                            Last edited by Wim.Vanmaele; 2 januari 2018, 21:37.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                              Amaai Wim, gij kunt zagen! (*)
                              Een goede tip : als je die ene stapel planken omdraait dan kan je ze allemaal aan dezelfde kant afzagen. Dat is veel gemakkelijker.
                              Vergis je niet van kant hé. Want dat is rap gebeurd. (gebeurt ?)
                              Bij de balken waarvan er aan ieder uiteinde een stuk moet afgez..gd worden is het beter om aan één kant twee keer een stuk af te z.gen. Dan moet je ze niet omdraaien

                              (*) Volgens dat je de intonatie op "amaai" legt of op "zagen" is de betekenis helemaal anders.
                              Last edited by Skitch; 2 januari 2018, 22:21.
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment

                              Working...
                              X