Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwjaarszagemannentopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nieuwjaarszagemannentopic

    Alé, toch eentje gezien ik mij goed in mijn vel voel : De call centra die je te pas en te onpas, en dan nog tijdens de werkuren voortdurend "lastig vallen".
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #62
      Re: Nieuwjaarszagemannentopic

      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Weeral bijgeleerd.

      Ik wist dat die producten bestaan, maar dat men dat nog zo benoemt is mij dus omgaan. Dit zijn dus middeltjes om kleine imperfecties met filters te bewerken.
      Maar ik heb mij waarschijnlijk laten beïnvloeden door deze uitspraak uit de mond van een ex-medewerker van het Wax-it bedrijf. Dit werd ons ook duidelijk gemaakt tijdens één van de workshops omtrent polijsten ter plaatse. Maar goed, het woord bestaat dus nog steeds en blijkbaar willen sommigen van die naam voor eens en altijd af...

      "
      imoniseren: hoe graag ik de term ook hoor (hence the name), is een volledige foute aanduiding.
      Simonis is één van de slechtste merken die ik ken. Zeker naar lak product toe.

      Noem het gewoon polieren, of waxen, of opblinken, maar alstublieft niet simoniseren

      Als je onder 'simoniseren' polieren verstaat, dan is een machine aangeraden.

      "
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #63
        Re: Nieuwjaarszagemannentopic

        Mannen die in een zagevententopic het over het wassen van hunne bak hebben ... Bestaat toch een afzonderlijk topic voor en indien niet, maak er eentje aan ...
        Eindeloos "off topic" gaan, dat stoort me.
        Euh, wanneer moeten we onze winterbanden vervangen ?
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #64
          Re: Nieuwjaarszagemannentopic

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Mannen die in een zagevententopic het over het wassen van hunne bak hebben ... Bestaat toch een afzonderlijk topic voor en indien niet, maak er eentje aan ...
          Eindeloos "off topic" gaan, dat stoort me.
          Euh, wanneer moeten we onze winterbanden vervangen ?
          Oei, oei, of hoe je de titel van zageman kan verdienen... 't gaat hier snel.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #65
            Re: Nieuwjaarszagemannentopic

            Alle publiciteit op internet dat gebaseerd is op trackers (koekskes) ... je krijgt altijd publiciteit voor iets dat je net gekocht hebt.
            Eigenlijk dom, ze zouden net deze niet meer moeten tonen mits je het al gekocht hebt.

            Je koopt iets op CB, je krijgt weken hetzelfde te zien in reclame bij andere leveranciers.
            Je zoekt online een handleiding, je krijgt weken te zien waar je het product kan kopen.

            Ooit al publiciteit in banners of pop-ups gezien van iets dat je nog niet gekocht hebt en waar je de zoektocht nog voor moet beginnen?

            Te gek voor woorden en puur geld- en tijdverspilling.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #66
              Re: Nieuwjaarszagemannentopic

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              Euh, wanneer moeten we onze winterbanden vervangen ?
              Enkel vervangen als ze versleten zijn.
              Als het warmer (graad of 6 a 7) wordt moet je ze wisselen met zomerbanden.
              [emoji16]



              --
              map.
              T.T.

              Comment


              • #67
                Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Ooit al publiciteit in banners of pop-ups gezien van iets dat je nog niet gekocht hebt en waar je de zoektocht nog voor moet beginnen?
                Ja, maar die dingen zijn niet echt "te koop".

                Comment


                • #68
                  Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Je kan al jaren niet meer zappen zonder een kookprogramma te passeren. Die koks hebben het dan altijd over groentjes
                  Groentjes zijn voor mij nog altijd onervaren personen.
                  Op restaurant dezelfde trend. "Wilt u nog wat frietjes, aardappeltjes of kroketjes ?"
                  Neen, ik wil frieten of kroketten. De verkleinwoorden mogen ze in hun holle tand steken.
                  En hier op het forum hebben ze het over: welk lenske is hij gemaakt, fotokes, portretje.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                    Je kan al jaren niet meer zappen zonder een kookprogramma te passeren. Die koks hebben het dan altijd over groentjes
                    Groentjes zijn voor mij nog altijd onervaren personen.
                    Op restaurant dezelfde trend. "Wilt u nog wat frietjes, aardappeltjes of kroketjes ?"
                    Neen, ik wil frieten of kroketten. De verkleinwoorden mogen ze in hun holle tand steken.
                    Merciekes...!
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #70
                      Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Merciekes...!

                      Al dat ge - ça va oep den *telesivie ergert mij nog meer

                      (wat betreft kleine irritaties) er zijn ergere, dat weet ik wel ...)

                      (*dixit Theo Vandenbosch)
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • #71
                        Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                        Of : "ik heb zoiets van..."
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #72
                          Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Of : "ik heb zoiets van..."
                          Vuil op mijn auto? [emoji1][emoji1][emoji1]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #73
                            Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                            Firma"s , instellingen, politiek, met non nieuws, om in het nieuws te geraken, zo iets van, kijk wij zijn hier ook !
                            https://ggpics.be/

                            Comment


                            • #74
                              Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                              Alé, toch eentje gezien ik mij goed in mijn vel voel : De call centra die je te pas en te onpas, en dan nog tijdens de werkuren voortdurend "lastig vallen".
                              Ik zeg dan "minuutje", en zet die mannen in de wacht tot ze zelf afhaken.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                                Ik zeg dan "minuutje", en zet die mannen in de wacht tot ze zelf afhaken.
                                Ik vraag hen soms of ze onder de middag of 's avonds na 19u willen terugbellen. Ik hoor dan niks meer.
                                Of soms eens : "U bent aan het werk meneer of mevrouw ?" wel "ik ook"....
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X