Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwjaarszagemannentopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Nieuwjaarszagemannentopic

    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Ge hebt de ironie er niet van gesnapt. Waarschijnlijk heb je de topics "aandelen" en "voor de echte horlogeliefhebbers" van de laatste 2 weken nog niet bekeken.
    'k Zal er in 't vervolg nog 10 smileys extra bijzetten.
    Informatie over aandelen probeer ik elders te vinden, stom dat ik niet mee was.
    Begrijp ik dan goed dat je die "paar duizend Umicore aandelen" toch niet had ?

    Comment


    • #47
      Re: Nieuwjaarszagemannentopic

      Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
      Ge hebt de ironie er niet van gesnapt. Waarschijnlijk heb je de topics "aandelen" en "voor de echte horlogeliefhebbers" van de laatste 2 weken nog niet bekeken.
      'k Zal er in 't vervolg nog 10 smileys extra bijzetten.
      en wijn en single malt, nu ga ik auto's wassen !
      Last edited by guido.g; 7 januari 2018, 14:27.
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #48
        Re: Nieuwjaarszagemannentopic

        Met zo'n weer? Mij krijg je nu niet buiten. Ga mijne kapstok schilderen.

        Comment


        • #49
          Re: Nieuwjaarszagemannentopic

          Ik ga de deuren van mijn auto proper maken. Morgen ga ik er stootstrippen op kleven.
          Ik zet mijn auto altijd ver uit de buurt van andere auto's, om schade door openzwaaiende deuren te vermijden (de parkeerplaatsen zijn hier veel te smal).
          Eergisteren nog om 9h, zet ik mijn auto als eerste in het midden van een lege parking van 200 op 300 meter.
          Daardoor moest ik 100m te voet gaan, terwijl je ook nog vlak voor de deur van het shopping center kon staan.
          Een half uur later kom ik terug en er staan een stuk of tien auto's op de parking.
          Die stonden allemaal rond mijn auto, terwijl er nog duizend andere plaatsen waren.
          En zo is't altijd hetzelfde. Ik denk dat er een sterke magneet in mijn auto zit.
          Of misschien heeft dat iets met kuddegeest te maken.

          Mijn ventieldopjes zijn dit jaar al 2 keer gestolen op een parking. Ik heb er dan maar nieuwe van den Action (4 voor 1€) op gezet, en nog een pakje in reserve gekocht.
          Last edited by notex; 7 januari 2018, 15:42.

          Comment


          • #50
            Re: Nieuwjaarszagemannentopic

            Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
            en wijn en single malt, nu ga ik auto's wassen !
            Handleiding om auto's wassen. Het is niet de bedoeling om te stoefen..., het is pure ernst.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #51
              Re: Nieuwjaarszagemannentopic

              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Ik ga de deuren van mijn auto simoniseren. Morgen ga ik er stootstrippen op kleven.
              Ik zet mijn auto altijd ver uit de buurt van andere auto's, om schade door openzwaaiende deuren te vermijden (de parkeerplaatsen zijn hier veel te smal).
              Eergisteren nog om 9h, zet ik mijn auto als eerste in het midden van een lege parking van 200 op 300 meter.
              Daardoor moest ik 100m te voet gaan, terwijl je ook nog vlak voor de deur van het shopping center kon staan.
              Een half uur later kom ik terug en er staan een stuk of tien auto's op de parking.
              Die stonden allemaal rond mijn auto, terwijl er nog duizend andere plaatsen waren.
              En zo is't altijd hetzelfde. Ik denk dat er een sterke magneet in mijn auto zit.
              Of misschien heeft dat iets met kuddegeest te maken.
              .
              Auto's zijn zoals koeien en veel homo sapiens, kuddedieren, ze kruipen altijd samen
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #52
                Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                Auto's zijn zoals koeien en veel homo sapiens, kuddedieren, ze kruipen altijd samen
                Dit vat het mooi samen ! https://www.youtube.com/watch?v=XYSnWvZU0yc sorry in het engels voor de allergieën.
                https://ggpics.be/

                Comment


                • #53
                  Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Ik ga de deuren van mijn auto simoniseren. Morgen ga ik er stootstrippen op kleven.
                  Ik zet mijn auto altijd ver uit de buurt van andere auto's, om schade door openzwaaiende deuren te vermijden (de parkeerplaatsen zijn hier veel te smal).
                  Eergisteren nog om 9h, zet ik mijn auto als eerste in het midden van een lege parking van 200 op 300 meter.
                  Daardoor moest ik 100m te voet gaan, terwijl je ook nog vlak voor de deur van het shopping center kon staan.
                  Een half uur later kom ik terug en er staan een stuk of tien auto's op de parking.
                  Die stonden allemaal rond mijn auto, terwijl er nog duizend andere plaatsen waren.
                  En zo is't altijd hetzelfde. Ik denk dat er een sterke magneet in mijn auto zit.
                  Of misschien heeft dat iets met kuddegeest te maken.

                  Mijn ventieldopjes zijn dit jaar al 2 keer gestolen op een parking. Ik heb er dan maar nieuwe van den Action (4 voor 1€) op gezet, en nog een pakje in reserve gekocht.
                  Kleine correctie : "simoniseren" bestaat niet meer, nu is dat "polieren of polijsten"
                  Een van de redenen waarom wij in Zuid Frankrijk er niet met onze wagens naartoe gaan is omwille van de totaal andere cultuur/redenering waarmee de Fransen auto rijden. Toen wij daar een kleine en zeer goed onderhouden wagen overnamen, volgens mijn normen uitzonderlijk voor een Fransman, zei de vroegere eigenaar mij : "de enige schade die aan de wagen is zal ergens een schram aan de bumper of aan een deur zijn". En inderdaad, de achterbumper had er wel een paar schrammetjes en een veeg. Dat is daar de normaalste zaak van de wereld. Bumpers van de wagen worden daar echt geïnterpreteerd als 'pare-chocs'. Het kleinste parkeergaatje wordt er benut. Wie voor en achter staat moet het soms ontgelden. En reclameer daar vooral niet over, want je bent de peer. Nog niet ondervonden, maar het is mij toch al een paar keer duidelijk gemaakt door hen die het wel al hebben meegemaakt.
                  Ik moet echter wel vaststellen dat de Fransen op gebied van logisch denken soms wel een stapje vooruit zijn. In de ondergrondse parking zijn de standplaatsen meestel schuin getekend, in de richting vanwaar je aankomt dus. Dit laat je de kans steeds wat dieper te gaan staan om zodoende wat meer bescherming te genieten voor openslaande deuren en dergelijke.
                  En ja, sommige auto's trekken meer aan dan andere.
                  Last edited by enero; 7 januari 2018, 16:40.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #54
                    Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                    Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                    Dit vat het mooi samen ! https://www.youtube.com/watch?v=XYSnWvZU0yc sorry in het engels voor de allergieën.
                    En het klopt nog ook.
                    Last edited by enero; 7 januari 2018, 17:27.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #55
                      Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                      Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                      Dit vat het mooi samen ! https://www.youtube.com/watch?v=XYSnWvZU0yc sorry in het engels voor de allergieën.
                      Dat is nu precies wat ik bedoelde. Ik ben zo te zien niet de enige die zich eraan ergert.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                        Nog eentje: websites en advertenties van winkels waar geen adres of openingsuren opstaan. Niet te verwonderen dat er niemand komt hé.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Kleine correctie : "simoniseren" bestaat niet meer, nu is dat "polieren of polijsten"
                          Er is een verschil tussen simoniseren en polieren :

                          Wij merken dat door veel mensen gedacht wordt dat Simoniseren hetzelfde is als Polijsten of Polieren,
                          maar niets is minder waar … Simoniseren en Polijsten is absoluut NIET hetzelfde !

                          Comment


                          • #58
                            Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                            Nog eentje: websites waarop er dag, uur en plaats van een evenement vermeldt staat maar geen jaartal!
                            Of: Affiches voor een evenement waarop alles keurig vermeldt staat, behalve het adres.
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • #59
                              Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                              En dan de Belgische sites voor een groot deel, verwijzen naar merken, maar een echte shop nada, of neem contact met ons op ? Geen kans om te vergelijken, en dan maar klagen, Ik krijg de indruk dat de prijs setting best voor de collega verborgen blijf. 90% kom je op een NL site uit. Ga je dieper ja lap, ik heb dat wel, maar geen prijs ??
                              https://ggpics.be/

                              Comment


                              • #60
                                Re: Nieuwjaarszagemannentopic

                                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                                Er is een verschil tussen simoniseren en polieren :



                                http://www.naxcar.be/faq-naxcar/polijsten/
                                Weeral bijgeleerd.

                                Ik wist dat die producten bestaan, maar dat men dat nog zo benoemt is mij dus omgaan. Dit zijn dus middeltjes om kleine imperfecties met fillers te bewerken.
                                Last edited by enero; 10 januari 2018, 13:10.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X