Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 7 van 19 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 475

Standaard Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

Waar heb ik dat beweerd?
    Maar bij de NMBS kan je aan elk loket een klachtenbrief krijgen.
    Je vult die in en heeft die af in gelijk welk station.
    Heb je geen vertrouwen in de loketbediende, steek de brief in een enveloppe frankeer hem en stuur die op naar het adres die erop vermeld staat.
    Kan je dat doen bij Bpost?
    NEEN.
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Waar heb ik dat beweerd?
    Maar bij de NMBS kan je aan elk loket een klachtenbrief krijgen.
    Je vult die in en heeft die af in gelijk welk station.
    Heb je geen vertrouwen in de loketbediende, steek de brief in een enveloppe frankeer hem en stuur die op naar het adres die erop vermeld staat.
    NEEN.
    Hoezo ? Dit kan toch online bij Bpost: https://www.bpost.be/nl/faqs/faq/een-klacht-indienen-0
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Hoezo ? Dit kan toch online bij Bpost: https://www.bpost.be/nl/faqs/faq/een-klacht-indienen-0
    Bij de faq staat dat het kan. In realiteit kom je op de pagina waar het telefoonnummer staat. Je kan bvb ook geen klacht indienen over een onbeschofte postbeambte, enkel over zendingen als je de barcode hebt. En als je geen hebt dan kan je niets indienen want dan kom je terecht op de pagina hoe een barcode er uit ziet. Bellen heeft geen zin want als je vraagt naar het nummer van je klacht dan krijg je dat niet.

Enige dat soms helpt is de ombudsdienst.

En als het bij de douane ligt dan kunnen ze helemaal niet helpen. En probeer die maar eens aan de telefoon te krijgen....

Helemaal akkoord dat het "aan de staat" niet meer is als vroeger. Dat is het in privé bedrijven ook niet meer.

Op een ander is het niet beter hoor. Ik zit op het ogenblik in een dispuut met Gogaelo na het leveren van een verkeerd product dan hetgeen ik besteld had. Elke mail die ik gedaan heb werd beantwoord met een deal die voor mij niet te aanvaarden was. Omdat ik dat ping-pong gedoe moe werd, aan Paypal gevraagd mijn betaling op te schorten. Die gaan eerst contact opnemen met de leverancier om te zien wat deze voorstelt. 😒 Voor mij de laatste keer dat die Chinezen via het net aan mij nog iets verkopen.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

NEEN.
    Daar kan je doen wat de meerderheid van de mensen wil doen, van thuis uit zonder uw gat te lichten online.
    Naar een loket gaan is iets van 30 jaar geleden.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Veel te eenvoudig.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Standaard Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Bij de faq staat dat het kan. In realiteit kom je op de pagina waar het telefoonnummer staat. Je kan bvb ook geen klacht indienen over een onbeschofte postbeambte, enkel over zendingen als je de barcode hebt.
    Ik zou de website toch nog maar eens goed bekijken want men kan dit wel allemaal doen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Ik zou de website toch nog maar eens goed bekijken want men kan dit wel allemaal doen.
    Ik heb het reeds geprobeerd: werkt niet! Enige dat men kan doen is telefoneren. Email gaat niet, schrijven gaat niet, webformulier is er niet. Ja, als je de eerste link klikt lijkt het dat het werkt. Maar als je verder gaat zal je zien dat je nergens terecht komt behalve het telefoon nummer.

Standaard Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Ik heb het reeds geprobeerd: werkt niet! Enige dat men kan doen is telefoneren. Email gaat niet, schrijven gaat niet, webformulier is er niet. Ja, als je de eerste link klikt lijkt het dat het werkt. Maar als je verder gaat zal je zien dat je nergens terecht komt behalve het telefoon nummer.
    Dan stel ik mij toch de vraag hoe sommige mensen met internet omgaan om iets te zoeken of te doen.
    Nu net getest uit zekerheid dat ik me niet op oude info baseer.

Laatst gewijzigd door VerSeg; 2 oktober 2020 om 19:42 Reden: Typfout
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Vandaag heb ik nog twee pakjes aangekregen vanuit China, het ene is 11 dagen geleden besteld, het andere 70 dagen geleden, soms moet je dus wat meer geduld hebben en met wat geluk gaat het dan weer vrij snel.
    Pakjes die met de trein vanuit China komen, die zijn altijd veel langer onderweg, dat zijn meestal de goedkoopste spullen, maar ook alles wat met batterijen te maken heeft komt gewoonlijk met de trein (ook LiFePo4 cellen die zelfs bij zware mishandeling niet in brand willen vliegen, lithium-ion cellen zijn wel veel gevaarlijker om te transporteren).
    Maar pakjes die per vliegtuig naar hier worden verzonden blijven soms onderweg ook heel lang "hangen".
    Dat was het geval met het pakje dat 70 dagen onderweg was, dat was volgens de tracking al na 15 dagen in België aangekomen...

De tracking info klopt ook niet altijd, het pakje dat op 11 dagen geleverd is zat gisteren volgens de tracking in Israël (zo'n 4500 km van hier).
    Ik had de verkoper al gecontacteerd om daarover meer uitleg te vragen, volgens hem was het toen al wel in België, en dat was inderdaad correct.

Hier ook bijzonder vlot, 24 september besteld, 9 oktober geleverd. Dat is op 15 dagen! Geleverd via EU warehouse dus ook geen problemen met invoertaxen. De tracking van Bpost kon zelfs niet volgen, stond nog als zijnde onderweg :-/
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Om nog eens een laatste keer terug te klagen over Bpost, met reden dacht ik.
    Ik koop iets online en krijg van de winkel direct te horen dat mijn pakket met Bpost zal opgestuurd worden en dat ik het op dinsdag 3 november zal ontvangen.
    Ik krijg het trackingnummer en ga eens neuzen op de T & T site van Bpost en ja hoor het zal geleverd worden op dinsdag 3 november tussen 08h00 en 17h00.
    Alles ok dacht ik, maar was toch behoorlijk achterdochtig gezien mijn ervaringen uit het recente en verdere met Bpost.
    Ik volg de ontwikkelingen online, een streepje, twee streepjes en dan drie streepjes in de vroege namiddag, Ik dacht deze keer lukt het.
    Ik doe verder en kijk niet meer naar de T & T site van Bpost.
    Twee minuten voor 17h00 kijk ik nog eens op hun pagina en MILJAAR, 't is niet waar hé.
    Slechts twee streepjes (en een bank achteruit) en pakket zal nu op woensdag 4 november tussen 08h45 en 17h00 afgeleverd worden.
    Het is nu niet direct een ramp hoor dat ik het pas woensdag zal ontvangen, maar ze hebben me weer flink in het kruis genepen.
    Een hele dag thuis blijven, de overbuur opgegeven als alternatief afleveradres, moest ook weg en mijn echtgenote moest boodschappen doen in de voormiddag.

Kijk dat ze het druk hebben akkoord hé en ik heb alle begrip dat ze niet zo snel meer kunnen afleveren, maar als je verdomme een mail stuurt die klant inlicht wanneer ze zullen leveren dan moeten ze zich daaraan houden.
    Je stuurt als Bpost geen van je leveranciers de baan op als je niet zeker weet of het pakket zal afgeleverd worden, neem dan beter een grotere marge en hou de klant niet aan de lijn verdorie.

Bon, nu ben ik in blijde verwachting dat ze het morgen toch afleveren.

Verleden week ook zo'n stoot met UPS met een pakje van Amazon.de.
    Zou afgeleverd worden op mijn adres.
    Niemand gezien natuurlijk.
    Later krijg ik een mail van Amazon dat ik mijn pakje kon afhalen in de Carrefour 'Alma".
    Is maar een 5km van bij mij thuis, dus 10 H&T.
    Ik woon in een wijk en alle straten heten Egelsvennen en de nummering is niet logisch en de huisnummers zijn niet vanaf de straat te zien.
    Mijn kleinzoon woont ook in zo'n wijk en mijn GPS vond het huisnummer 1 niet.
    In sommige gemeenten hebben ze echt geen fantasie om een straatnaam te verzinnen, dan maar heel de wijk dezelfde naam, spaart tijd en inkt zeker?

Sorry maar ik moest het even kwijt.
    En heb ik nu gelijk of heb ik nu gelijk?

Ik ben hier op een pakje (van Bol.com) aan het wachten dat geleverd wordt door Postnl, maar ik denk dat ik net op het einde van hun toer zit, en dat ze het heel druk hebben, want het geraakt hier niet.
    Gisteren zou het rond de middag worden geleverd, daarna werd dat aangepast naar "tussen 16:15 en 20:15, daarna stond er bij de tracking info dat ze het vandaag zouden leveren.
    Maar vandaag was dat hetzelfde, en na 20:15 stond er bij dat ze nog moeite zouden doen om het te leveren voor 22u, blijkbaar is dat weer niet gelukt...
    Ik denk dat de bezorger zijn toer eens in de andere richting moet rijden, anders geraakt mijn pakje hier nooit als het zo druk blijft.

Dit is de tracking info op dit ogenblik:
    "We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry. Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier."

Toch heb ik meer vertrouwen in Post NL dan in Bpost.
    Post NL heeft al elke keer mijn pakje afgeleverd, wel was het vroeger ook maar zus of zo.
    Waart ge niet thuis werd het afgezet aan de deur.
    Heb vroeger ook al eens een pakje gevonden in mijn kot achteraan.
    Bpost nam ze toen terug mee, of beter, leverden niks af tenzij een briefje dat je niet thuis was en dat je de dag erna en na 11h00 het pakje kon afhalen in het postkantoor.

PS: Nu lees ik dat de T & T bij mijn pakje weer verandert is.
    Ze gaan PROBEREN op 4/11 het pakje te leveren tussen 08h41 (!) en 17h00 af te leveren ze hebben het vandaag om 16h56 niet kunnen leveren door omstandigheden.
    Moesten ze de postbode een premie geven per afgeleverd pakje zouden ze dan geen tandje bijsteken denk je?
    Enfin soit, we zien morgen wel wat het zal worden.

Post NL is net langs geweest, ze hebben het nu met de "voormiddag toer" meegebracht.
    De bestelling was voor mij niet super dringend.

Ik koop iets online en krijg van de winkel direct te horen dat mijn pakket met Bpost zal opgestuurd worden en dat ik het op dinsdag 3 november zal ontvangen.
    Ik krijg het trackingnummer en ga eens neuzen op de T & T site van Bpost en ja hoor het zal geleverd worden op dinsdag 3 november tussen 08h00 en 17h00.
    Alles ok dacht ik, maar was toch behoorlijk achterdochtig gezien mijn ervaringen uit het recente en verdere met Bpost.
    Ik volg de ontwikkelingen online, een streepje, twee streepjes en dan drie streepjes in de vroege namiddag, Ik dacht deze keer lukt het.
    Twee minuten voor 17h00 kijk ik nog eens op hun pagina en MILJAAR, 't is niet waar hé.
    Slechts twee streepjes (en een bank achteruit) en pakket zal nu op woensdag 4 november tussen 08h45 en 17h00 afgeleverd worden.
    Het is nu niet direct een ramp hoor dat ik het pas woensdag zal ontvangen, maar ze hebben me weer flink in het kruis genepen.
    Een hele dag thuis blijven, de overbuur opgegeven als alternatief afleveradres, moest ook weg en mijn echtgenote moest boodschappen doen in de voormiddag.

Kijk dat ze het druk hebben akkoord hé en ik heb alle begrip dat ze niet zo snel meer kunnen afleveren, maar als je verdomme een mail stuurt die klant inlicht wanneer ze zullen leveren dan moeten ze zich daaraan houden.
    Je stuurt als Bpost geen van je leveranciers de baan op als je niet zeker weet of het pakket zal afgeleverd worden, neem dan beter een grotere marge en hou de klant niet aan de lijn verdorie.

Hier in 99% van de gevallen geen leveringsproblemen met Bpost. Maar hun T&T blijf ik lichtjes idioot vinden.

Als alles volgens plan verloopt, heb je niet veel hebt aan een tracking "tussen 8 en 17 uur", en als het dan eens niet volgens plan verloopt komen ze rond 16u30 vertellen dat ze "morgen" zullen leveren, juist... "tussen 8 en 17 uur".

Onlangs zelfs een mail om 15u43 dat het pakje (een SSD schijf) geleverd was om 15u41, terwijl de postbode ze me persoonlijk overhandigd had om 11u45.

Ik zou zeggen, als je dan toch een massa geld spendeert aan een T&T, zorg dan dat de gebruiker er iets aan heeft.
    Laatst gewijzigd door nete; 4 november 2020 om 08:41
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

T is niet alleen miserie met de Chinezen hoor. Bpost is niet zo goed in de track & tracing van andere landen.
    K had dit voorjaar een pakje uit UK. En in sorteercentrum gent was er opeens geen spooor meer....
    Na tot een procedure bij de ombudsdienst van De Post was het verdict: verloren.
    De verkoper stuurt een nieuw pakje op (betalen met Paypal = leveringsgarantie of geld terug), dat probleemloos toekomt. Ongeveer een maand (!) nadat ik het pakje ontvang, krijgt hij opeens het pakje retour gestuurd.
    Zogezegd omdat ik het niet ben gaan afhalen. K had nochthans gebeld naar het postkantoor en daar hadden ze geen pakje voor mij...
    Nu ja t is uiteindelijk in orde gekomen...maar wat een gedoe

Hier een flesje nano coating ontvangen na....40 dagen...
    Was eens een test om op een niet al te recente wagen uit te proberen; ik was zelfs verwonderd dat het aankwam want ik vreesde dat vloeistoffen niet meer mogen verzonden worden vanuit het buitenland. ( enfin met het vliegtuig )
    "Te leven is een gunst, te weten hoe is een kunst.”

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Hier een flesje nano coating ontvangen na....40 dagen...
    Was eens een test om op een niet al te recente wagen uit te proberen; ik was zelfs verwonderd dat het aankwam want ik vreesde dat vloeistoffen niet meer mogen verzonden worden vanuit het buitenland. ( enfin met het vliegtuig )
    Zaken die niet met het vliegtuig mogen worden vervoerd komen meestal met de trein, en dan moet je veel meer geduld hebben dan voor pakjes die met het vliegtuig komen (maar de pakjes die met het vliegtuig komen blijven soms ook heel lang onderweg).
    En voor pakjes die met de trein komen werkt de tracking ook niet altijd.

Verleden week ook zo'n stoot met UPS met een pakje van Amazon.de.
    Zou afgeleverd worden op mijn adres.
    Niemand gezien natuurlijk.
    Later krijg ik een mail van Amazon dat ik mijn pakje kon afhalen in de Carrefour 'Alma".
    Is maar een 5km van bij mij thuis, dus 10 H&T.
    Ik woon in een wijk en alle straten heten Egelsvennen en de nummering is niet logisch en de huisnummers zijn niet vanaf de straat te zien.
    Mijn kleinzoon woont ook in zo'n wijk en mijn GPS vond het huisnummer 1 niet.
    In sommige gemeenten hebben ze echt geen fantasie om een straatnaam te verzinnen, dan maar heel de wijk dezelfde naam, spaart tijd en inkt zeker?

Sorry maar ik moest het even kwijt.
    En heb ik nu gelijk of heb ik nu gelijk?
    Man, hou toch eens op om uw hart op te vreten, echt niet goed hoor .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Hier in 99% van de gevallen geen leveringsproblemen met Bpost. Maar hun T&T blijf ik lichtjes idioot vinden.

Als alles volgens plan verloopt, heb je niet veel hebt aan een tracking "tussen 8 en 17 uur", en als het dan eens niet volgens plan verloopt komen ze rond 16u30 vertellen dat ze "morgen" zullen leveren, juist... "tussen 8 en 17 uur".

Onlangs zelfs een mail om 15u43 dat het pakje (een SSD schijf) geleverd was om 15u41, terwijl de postbode ze me persoonlijk overhandigd had om 11u45.

Ik zou zeggen, als je dan toch een massa geld spendeert aan een T&T, zorg dan dat de gebruiker er iets aan heeft.
    het is pas op het moment dat de bezorger het pakketje invoert als geleverd dat het in het systeem als geleverd wordt beschouwd.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

En raad eens.
    Bpost is NIET langs geweest.
    Het begint echt plezant te worden hoor, echt plezant.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    Man, hou toch eens op om uw hart op te vreten, echt niet goed hoor .
    Ik vret juist helemaal niks op, en weet je wat?
    Laat maae weten hoe goed Bpost zijn werk doet!
    Ze durven nu niet eens meer hun T & T aan te passen.
    Ik ga even contact opnemen met de Lidl.

*snipped*
    Toch raar zo. Ik heb gisteren (dinsdag) wat online gekocht bij DiscountOffice.be om 11u45. Om 21u44 een mail van Bpost dat zij het pakje zullen leveren. Vanmorgen (woensdag) om 8u45 de Bpostbode met het pakket. Als het dan zo druk is zou je toch verwachten dat er overal vertraging is. Of is men in uw regio onderbemand?

Willy
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
    Toch raar zo. Ik heb gisteren (dinsdag) wat online gekocht bij DiscountOffice.be om 11u45. Om 21u44 een mail van Bpost dat zij het pakje zullen leveren. Vanmorgen (woensdag) om 8u45 de Bpostbode met het pakket. Als het dan zo druk is zou je toch verwachten dat er overal vertraging is. Of is men in uw regio onderbemand?

Willy
    Dat weet ik dus niet, ik denk dat de pakjes uit de provincie Limburg komen omdat dit dichter bij Mol is dan bij Antwerpen.
    Maar toch raar dat ze vandaag de T & T nog niet aangepast hebben en ook geen briefje in de bus. Ik besluit daaruit dat ze niet zijn langsgekomen.
    Trouwens, we zijn opnieuw heel de dag thuis geweest.
    Ik heb ondertussen een klacht verstuurd naar Lidl, benieuwd wat zij zullen doen.
    Met Bpost hebben we hier al jaren miserie en een klacht in het postkantoor word zomaar afgewezen, contact opnemen met Brussel zeggen ze en duwen een kaartje in je handen.
    Het personeel in Mol is ook alles behalve vriendelijk.

Pagina 7 van 19 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. trots op mijn broer
    Door lilybie in forum Chit Chat
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 1 december 2012, 20:28
  2. Onze nationale driekleur in de bloemetjes
    Door !Bart in forum Beginnershoek
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 2 september 2011, 09:11

Regels voor berichten