Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

    Bij intikken Postkantoor xxxxx openingsuren,krijg ik zeven sites.
    Zes daarvan geven openingsuur tot 18 h.
    Op één site is er sprake dat over de middag door corona de post gesloten is en dat in de namiddag de post open is tot 17h.
    En dan komt het:de meeste postkantoren zijn op dinsdag en donderdag open tot 18h.De zaterdag tot 13h.
    Maar welke postkantoren ?? De meeste dus.

    Comment


    • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

      Vandaag 2 omslagen van Ali met kleine spullen in de brievenbus, besteld op 7 en 17 oktober met de standaard verzendingswijze (30 tot 50 dagen).

      PS: eentje was via Oezbekistan verzonden
      Last edited by palombian; 10 november 2020, 23:36. Reden: verzending

      Comment


      • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

        Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        Vandaag 2 omslagen van Ali met kleine spullen in de brievenbus, besteld op 7 en 17 oktober met de standaard verzendingswijze (30 tot 50 dagen).
        Goed voor u.
        IK had nog twee pakjes moeten krijgen van Ali maar mag er naar fluiten, ze hebben beide als afgehandeld gemarkeerd en een klacht kan ik niet meer indienen. Dus ali adieu!


        En wat de compressor van de Lidl betreft: na een week eindelijk antwoord gehad van Lidl.
        Ze weten uit zelf onderzoek dat Bpost de compressor nooit heeft aangeboden en dus nooit is geleverd door Bpost.
        Ze gaan de zaak nu regelen met Bpost.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Bij de coronamaatregelen staat 17:00. [emoji6]
          Klopt niet helemeel: er staat een link "Meer info over de openingsuren in uw buurt".
          Als je daar op klikt, kan je een veld voor je postnummer invullen, maar spijtig genoeg werkt dat niet.
          Het floept weg als je cursor nog maar in de buurt komt.

          Trouwens, waarom vroeger sluiten? Als ze gewoon tot 18.00 open zijn, komen de mensen meer gespreid,
          dat is veiliger.
          DPaul - A.FIAP
          D810, nikkors and other stuff

          Comment


          • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

            [QUOTE=Red Falcon;4808766]Goed voor u.
            IK had nog twee pakjes moeten krijgen van Ali maar mag er naar fluiten, ze hebben beide als afgehandeld gemarkeerd en een klacht kan ik niet meer indienen. Dus ali adieu!


            Hier is Ali niet het probleem Luc. Pakjes en enveloppen die in mijn brievenbus kunnen via de gewone postbode komen altijd terecht, maar pakjes brengen met de bestelwagen van de post is blijkbaar een groot probleem. Misschien kan het helpen als ze die mannen leren lezen zodat ze de juiste straat vinden.

            Comment


            • Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

              Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
              Bij intikken Postkantoor xxxxx openingsuren,krijg ik zeven sites.
              Zes daarvan geven openingsuur tot 18 h.
              Op één site is er sprake dat over de middag door corona de post gesloten is en dat in de namiddag de post open is tot 17h.
              En dan komt het:de meeste postkantoren zijn op dinsdag en donderdag open tot 18h.De zaterdag tot 13h.
              Maar welke postkantoren ?? De meeste dus.
              Er komt op de startpagina van bpost wel meteen een banner met COVID-19 maatregelen en de impact op de openingsuren.
              Het lijkt me nogal logisch dat men in deze periode de speciale richtlijnen eens raadpleegt. [emoji848]




              Last edited by VerSeg; 11 november 2020, 11:58.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
                Klopt niet helemeel: er staat een link "Meer info over de openingsuren in uw buurt".
                Als je daar op klikt, kan je een veld voor je postnummer invullen, maar spijtig genoeg werkt dat niet.
                Het floept weg als je cursor nog maar in de buurt komt.
                Zie screenshots hierboven welke volgorde over de COVID-19 info ik gevolgd heb. [emoji6]
                Edit: Zelf even nagekeken en bij alle postkantoren van Antwerpen staat tot 17:00.
                Ook voor een paar andere gemeenten getest en ook daar 17:00.
                Last edited by VerSeg; 11 november 2020, 12:03.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                  Heb deze link ook gevolgd.Verloopt allemaal goed tot het moment dat je de postcode intikt.
                  Het enige dat ik verneem,is dat 6 november het kantoor gesloten is.
                  En daaronder:nieuwe zoekopdracht.
                  Dan krijg ik een lijst van de afhaalpunten,en het postkantoor.Klikken op de afhaalpunten geeft de openingsuren weer,maar klikken op het postkantoor geeft geen resultaat.
                  In de informatie gesloten tot 17 h ,staat ook dat de meeste postkantoren op di en do open zijn tot 18 h.
                  Maar het is dus niet te achterhalen welke het juist zijn.
                  Nu:
                  Alles hangt af van de wijze waarop je zoekt op internet.Als je de site niet van buiten kent,dan zoek je op openingsuren postkantoor via Google,en dan begint het verhaal.Ik denk dat de meeste mensen zo werken.Helaas is de informatie blijkbaar meestal niet bijgewerkt en komt men tot verschillende resultaten.
                  Maar niet tegenstaande al mijn zoekwerk,dank zij jouw link,weet ik nog altijd niet of morgen donderdag mijn postkantoor open is tot 17 h of 18 h.

                  Maar om die problemen met Bpost en pakjes te voorkomen,laat ik ze ,indien mogelijk, toekomen in een afhaalpunt.Dat is 200 meter verder dan de post en die zijn open van 5h30 tot 18h30.ook parkeren is daar veel gemakkelijker,en je moet geen ticket trekken.
                  Maar niet iedereen heeft die luxe,heb ik al begrepen.
                  Last edited by demuro; 11 november 2020, 18:11.

                  Comment


                  • Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                    Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                    Alles hangt af van de wijze waarop je zoekt op internet.Als je de site niet van buiten kent,dan zoek je op openingsuren postkantoor via Google,en dan begint het verhaal.Ik denk dat de meeste mensen zo werken.Helaas is de informatie blijkbaar meestal niet bijgewerkt en komt men tot verschillende resultaten.
                    Maar niet tegenstaande al mijn zoekwerk,dank zij jouw link,weet ik nog altijd niet of morgen donderdag mijn postkantoor open is tot 17 h of 18 h.
                    Google is geen referentie omdat die ook historische gegevens weergeeft ... kan men wel voorkomen door deze niet te laten opnemen door zoekmachines.
                    Als uw woonplaats correct staat in uw profiel ...
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                      Even deze topic opkrikken. Bpost stuurt 4 vrachtwagens van één klant terug naar afzender wegens te druk. Artikel Nieuwsblad.
                      Wel heel klantvriendelijk, je kan dus niet meer vertrouwen op de levering van een pakje. Het kan ook zijn dat je datzelfde pakje mag gaan afhalen in een Decathlon winkel. Ook leuk, een extra verplaatsing van zowat 30 km terwijl de post hier op minder dan een kilometer vandaan is.
                      Ik vraag me nu ook af of mijn bestelling bij Ali ook niet door Bpost werd teruggestuurd. In de track en trace staat mijn pakketje nu plots als "zending geannuleerd" terwijl deze in België is aangekomen. Dat zou helemaal te gek voor woorden zijn. De Chinese verkoper heet ondertussen dezelfde bestelling opnieuw verzonden. Alle begrip voor de drukte, ik heb geen probleem om enkele dagen extra te wachten maar het vertrouwen is wel weg. Er zijn zoveel zelfstandigen die nu noodgedwongen zonder werk zitten, waarom die mensen niet inschakelen naar analogie van De Lijn en touringcars die ook schoolkinderen gaan vervoeren.
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                        [QUOTE=tucson2005;4808810]
                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Goed voor u.
                        IK had nog twee pakjes moeten krijgen van Ali maar mag er naar fluiten, ze hebben beide als afgehandeld gemarkeerd en een klacht kan ik niet meer indienen. Dus ali adieu!


                        Hier is Ali niet het probleem Luc. Pakjes en enveloppen die in mijn brievenbus kunnen via de gewone postbode komen altijd terecht, maar pakjes brengen met de bestelwagen van de post is blijkbaar een groot probleem. Misschien kan het helpen als ze die mannen leren lezen zodat ze de juiste straat vinden.
                        Laat je pakjes op het postkantoor afleveren of in een box.
                        Dan is het (eventuele) adresprobleem van de baan en hoef je niet thuis te zijn.

                        Comment


                        • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                          [QUOTE=palombian;4811270]
                          Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht

                          Laat je pakjes op het postkantoor afleveren of in een box.
                          Dan is het (eventuele) adresprobleem van de baan en hoef je niet thuis te zijn.
                          Als ze al niet toekomen op mijn adres gaan ze dan toekomen in een box?
                          Uw commentaar slaat nergens op, sorry hé.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                            [QUOTE=palombian;4811270]
                            Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht

                            Laat je pakjes op het postkantoor afleveren of in een box.
                            Dan is het (eventuele) adresprobleem van de baan en hoef je niet thuis te zijn.
                            Dan is dat adresprobleem misschien opgelost, maar dan is het ook geen thuislevering meer.
                            Waar het fout loopt is nu niet te zeggen, maar toch een probleem dat moet opgelost worden.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                              [QUOTE=VerSeg;4811286]
                              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                              Dan is dat adresprobleem misschien opgelost, maar dan is het ook geen thuislevering meer.
                              Waar het fout loopt is nu niet te zeggen, maar toch een probleem dat moet opgelost worden.
                              Ja Luc, volgens mij ligt de fout bij de gemeente....een ganse wijk bij wijze van spreken dezelfde straatnaam geven is om moeilijkheden vragen.
                              Mocht je in een Bpost kantoor of zo laten leveren, is het probleem opgelost, maar dan heb je ook het gemak niet meer van de thuislevering..

                              Anderzijds....als het zo vaak misloopt, waar zit dan nog het gemak van de thuislevering eh ?

                              Misschien met een aantal buren eens het probleem bij de gemeente aankaarten ?
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment


                              • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                                [QUOTE=Alfa Centauri;4811293]
                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                                Ja Luc, volgens mij ligt de fout bij de gemeente....een ganse wijk bij wijze van spreken dezelfde straatnaam geven is om moeilijkheden vragen.
                                Mocht je in een Bpost kantoor of zo laten leveren, is het probleem opgelost, maar dan heb je ook het gemak niet meer van de thuislevering..

                                Anderzijds....als het zo vaak misloopt, waar zit dan nog het gemak van de thuislevering eh ?

                                Misschien met een aantal buren eens het probleem bij de gemeente aankaarten ?
                                Ja wat kan ik daar op zeggen?
                                PostNL, DHL, dpd, GLS enz. vinden mijn adres probleemloos, waarom kan bpost dat niet?
                                Of ze kunnen niet lezen, of ze doen geen moeite, of ze kunnen gewoon hun werk niet.
                                Hoe dikwijls heb ik al post gehad die verkeerd zat, niet te tellen hé.

                                Maar wijken waar de straatnamen hetzelfde zijn komt veel voor in Vlaanderen.
                                Zo woont mijn jongste kleinzoon in Geluwe (W.Vl.) in de Pastoor Pijpestraat, niet een straat maar zeker 6 straten zijn het.
                                Mijn GPS vind ook zijn huisnummer niet hoor.
                                Maar blijkbaar woon ik volgens Google in een straat die er niet eens is. Google heeft er niet beter op gevonden om een doodlopende straat te laten aansluiten op een andere en mijn huisnummer bevind zich natuurlijk in het gedeelte dat niet bestaat.
                                Heb het nu al genoeg laten weten aan Google, ik wordt telkens bedankt om het melden maar ze doen verder niks.
                                De GPS in mijn Mazda Brengt me tot aan mijn deur.
                                Mijn vorige GPS stuurde me telkens de straat in die dus niet bestaat.
                                In Menen waar ik heel mijn leven gewoond heb is er ook zo'n wijk allemaal dezelfde straatnaam.
                                Gemeenten met een gebrek aan fantasie, of .............................. wie zal het zeggen? Misschien voor de goedkoop allemaal dezelfde straatnaam?
                                In Mol hebben ze wel op verschillende plaatsen een stratenplan geplaatst, maar je ziet bijna geen huisnummers vanaf de straat want bijvoorbeeld waar wij wonen kijken we niet uit op de straat maar op een grasplein.
                                De achterkant kijkt uit op de straat en de zijkant kijkt uit op een voetpad en dat is de ingang van onze keuken.
                                Iedereen komt dus via de keuken ons huis binnen.
                                Kunt ge nog volgen?
                                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                                Comment

                                Working...
                                X