Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

    Het is niet omdat het nu nog niet toe kwam, dat het nooit meer zal toekomen. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Het is niet omdat het nu nog niet toe kwam, dat het nooit meer zal toekomen. [emoji6]
      Dan zal Bpost ergens goed moeten zoeken want volgens ali ligt het al enkele weken in België maar Bpost heeft geen T & T.
      Mss. komt het ook uit Singapore.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Dan zal Bpost ergens goed moeten zoeken want volgens ali ligt het al enkele weken in België maar Bpost heeft geen T & T.
        Mss. komt het ook uit Singapore.
        Heb al twee pakjes gehad die volgens Ali al in België waren, maar pas twee maand later geleverd werden.
        En volgens etiket maar één dag bij bpost, de rest vermoedelijk bij de douane.
        En niets op te betalen, echt kleine prutsen. [emoji6]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

          Heeft er iemand een idee hoe het in 2021 in zijn werk gaat bij ome Ali? Naar het schijnt moet je dan op alles BTW betalen. Hoe gaat dit concreet in zijn werk?

          Comment


          • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

            Dat moet je niet vragen aan nonkel Ali maar aan de belgische douane. En vraag dan ook eens waarom ze tot 4 weken met een pakje spelen ipv het te behandelen en door te sturen.

            Comment


            • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

              Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
              Dat moet je niet vragen aan nonkel Ali maar aan de belgische douane.
              Of aan Europese Comissie

              Learn how the Commission ensures good administration in its relations with the public, and prevents maladministration by EU institutions and bodies.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                Dat moet je niet vragen aan nonkel Ali maar aan de belgische douane. En vraag dan ook eens waarom ze tot 4 weken met een pakje spelen ipv het te behandelen en door te sturen.
                Als je daar ooit een paar dagen hebt naast gewerkt dan weet je het.
                Juist op tijd beginnen?
                Ze lezen de krant niet, ze bestuderen die.
                Daarna tijd voor een potje verse koffie.
                Dan met een diepe zucht de papieren boven halen.
                Dan vinden ze hun BIC niet.
                Dan eten ze hun 9 uurtje en hopelijk hebben ze daarmee gedaan om 10 uur.
                Dan doen ze een paar dossiers in orde en is het tijd om naar een of andere refter te gaan middag eten.
                Met veel tegenzin en half bezopen doen ze nog een paar papieren in orde en dan is het tijd om alles op te kuisen van hun bureau en om na het "werk" er nog een paar te pakken bij "Janientje".
                Hopelijk verschijnen ze s' anderendaags nuchter op hun werk.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Als je daar ooit een paar dagen hebt naast gewerkt dan weet je het.
                  Juist op tijd beginnen?
                  Ze lezen de krant niet, ze bestuderen die.
                  Daarna tijd voor een potje verse koffie.
                  Dan met een diepe zucht de papieren boven halen.
                  Dan vinden ze hun BIC niet.
                  Dan eten ze hun 9 uurtje en hopelijk hebben ze daarmee gedaan om 10 uur.
                  Dan doen ze een paar dossiers in orde en is het tijd om naar een of andere refter te gaan middag eten.
                  Met veel tegenzin en half bezopen doen ze nog een paar papieren in orde en dan is het tijd om alles op te kuisen van hun bureau en om na het "werk" er nog een paar te pakken bij "Janientje".
                  Hopelijk verschijnen ze s' anderendaags nuchter op hun werk.
                  Hoe lang is dit geleden?
                  Twintig jaar, dertig jaar?
                  Actuele situatie is de laatste jaren bij veel bedrijven en overheden heel anders dan vroeger en vermoedelijk ook daar.
                  Bij de spoorwegen was dat vroeger ook zo hoor.
                  Het als actueel gaan omschrijven is een gevaarlijke uitspraak. [emoji848]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                    Het zal niet overal meer zo zijn maar het kan zeker nog..

                    3 jaar geleden had ik voor onze bouw een standpijp nodig voor water. Samen met vader even naar Heverlee want je moest die gaan afh
                    Afhalen op 'den bureau'.
                    Wij waren de enige 2 bezoekers en voor ons zaten de 2 medewerkers beide online te scrollen op hun gsm. De telefoon ging... Zonder ook maar één reflex bleven beiden rustig scrollen. Na ongeveer 15 seconden stopte de telefoon met rinkelen. Een 30 seconden later opnieuw prijs... Een grote boze zucht van meneer naar mevrouw om uiteindelijk de telefoon op te nemen. Plots zegt hij '... Jaja mevrouw maar het is hier druk en we bedienen nog klanten ook'.
                    Zowel vader als ikzelf gingen inwendig kapot maar na 1,5 u zijn we toch buiten gegaan met een standpijp.
                    Het komt nog regelmatig ter sprake...

                    Een oudere anekdote..
                    In mijn laatste schooljaren gingen we op fieldtrip naar ' De Stella'. 's middags lunch bij' de mannen ' in hun cafetaria. Gratis bier voor iedereen. Ook zat het er vol met buschauffeur van De lijn. Chauffeurs die hun dienst gedaan hadden maar ook chauffeurs die nog moesten vertrekken... Die dronken naar eigen zeggen 'minder'.
                    Volgens een kennis bij de lijn zijn deze toestanden toch al vele jaren verleden tijd. Gelukkig maar.

                    Besluit.. Er zijn nog goeie jobs 🙂

                    Comment


                    • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                      Op 28/09 bestelling geplaatst bij Amazon.NL en direct al het T&T nummer voor Bpost meegegeven.
                      Gisteren eens gaan kijken of ze al wakker waren bij Bpost, nee dus.

                      Gisteren stond op de Duitse Post T&T:
                      Wordt bezorgd op vrijdag
                      Besteld op maandag 28 september
                      Verzonden op dinsdag 29 september
                      Bekijk alle updates

                      Vandaag weer eens gaan kijken op T&T van Bpost en inderdaad ze zijn ontwaakt, eer staat:
                      Pakje: 3232125051000008737xxxxx
                      Klaarmaken door afzender
                      Je pakje wordt momenteel klaargemaakt door de afzender. Voor meer informatie contacteer de afzender.Pakje: 3232125051000008737xxxxx

                      Dus volgens Bpost zijn ze ergens in Duitsland mijn pakje aan het klaarmaken, terwijl de Deutsche Post het al heeft opgestuurd naar België.
                      Nog een geluk dat er hier geen douanen bij betrokken zijn.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
                        Het zal niet overal meer zo zijn maar het kan zeker nog..

                        3 jaar geleden had ik voor onze bouw een standpijp nodig voor water. Samen met vader even naar Heverlee want je moest die gaan afh
                        Afhalen op 'den bureau'.
                        Wij waren de enige 2 bezoekers en voor ons zaten de 2 medewerkers beide online te scrollen op hun gsm. De telefoon ging... Zonder ook maar één reflex bleven beiden rustig scrollen. Na ongeveer 15 seconden stopte de telefoon met rinkelen. Een 30 seconden later opnieuw prijs... Een grote boze zucht van meneer naar mevrouw om uiteindelijk de telefoon op te nemen. Plots zegt hij '... Jaja mevrouw maar het is hier druk en we bedienen nog klanten ook'.
                        Zowel vader als ikzelf gingen inwendig kapot maar na 1,5 u zijn we toch buiten gegaan met een standpijp.
                        Het komt nog regelmatig ter sprake...

                        Een oudere anekdote..
                        In mijn laatste schooljaren gingen we op fieldtrip naar ' De Stella'. 's middags lunch bij' de mannen ' in hun cafetaria. Gratis bier voor iedereen. Ook zat het er vol met buschauffeur van De lijn. Chauffeurs die hun dienst gedaan hadden maar ook chauffeurs die nog moesten vertrekken... Die dronken naar eigen zeggen 'minder'.
                        Volgens een kennis bij de lijn zijn deze toestanden toch al vele jaren verleden tijd. Gelukkig maar.

                        Besluit.. Er zijn nog goeie jobs ��
                        Jullie zeiden daar aan de balie niets van toen jullie daar voor Jan L..L stonden te wachten? Als ze mij daar zo laten staan dan vraag ik of ik de directie even mag spreken om me verder te helpen.

                        Comment


                        • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Hoe lang is dit geleden?
                          Twintig jaar, dertig jaar?
                          Actuele situatie is de laatste jaren bij veel bedrijven en overheden heel anders dan vroeger en vermoedelijk ook daar.
                          Bij de spoorwegen was dat vroeger ook zo hoor.
                          Het als actueel gaan omschrijven is een gevaarlijke uitspraak. [emoji848]
                          Volledig mee eens, dit draadje gaat de verkeerde kant op (eigenlijk al van het begin gezien de titel ).

                          Hier op het postkantoor wordt iedereen heel correct en vriendelijk geholpen.
                          Ook de achterliggende organisatie lijkt me behoorlijk verbeterd.
                          Ik herhaal dat ik zover ik mij kan herinneren mijn pakjes en brieven ALTIJD zijn aangekomen met welke organisatie dan ook.

                          Comment


                          • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Dus volgens Bpost zijn ze ergens in Duitsland mijn pakje aan het klaarmaken, terwijl de Deutsche Post het al heeft opgestuurd naar België.
                            Ja, bpost zal de status wel aanpassen van zodra ze de nodige info bezitten ... wanneer DP het aan bpost geeft.
                            Komt wel goed zonder er zich druk in te maken. [emoji6]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                              Volledig mee eens, dit draadje gaat de verkeerde kant op (eigenlijk al van het begin gezien de titel ).

                              Hier op het postkantoor wordt iedereen heel correct en vriendelijk geholpen.
                              Ook de achterliggende organisatie lijkt me behoorlijk verbeterd.
                              Ik herhaal dat ik zover ik mij kan herinneren mijn pakjes en brieven ALTIJD zijn aangekomen met welke organisatie dan ook.
                              Uw commentaar slaat nergens op hé.
                              Als een mens zijn grieven niet zou mogen delen zou het ver gekomen zijn vind ik.
                              Dat jij al ALTIJD ALLES hebt ontvangen van Bpost wilt niet zeggen dat dit overal gebeurd, ja.
                              Mails gekregen van andere forum leden waar het er nog slechter aan toe gaat dan hier in ...
                              Dat ze in het kantoor waar u gaat wel beleefd zijn wil niet zeggen dat ze dat overal zijn hé, ja.
                              In ... in elk geval NIET !
                              Ze duwen u een kaartje in de pollen waar ge naartoe moet bellen en doe je dat dan krijg je een kort antwoord dat de afzender een klacht moet neerleggen.
                              Klantvriendelijk is Bpost allerminst, mijn besluit.
                              Hadden wij bij de NMBS zo tewerk moeten gaan dan hadden we het in Köln horen donderen bij klaarlichte dag!
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Dat jij al ALTIJD ALLES hebt ontvangen van Bpost wilt niet zeggen dat dit overal gebeurd, ja.
                                .../...
                                Hadden wij bij de NMBS zo tewerk moeten gaan dan hadden we het in Köln horen donderen bij klaarlichte dag!
                                Daar kan men dezelfde bemerking bij maken hé ... het is niet omdat de ene vriendelijk en klantgericht is, dat ze dat allemaal zijn bij de NMBS. [emoji848]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X