Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 38

Standaard Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

Mijn Samsung Galaxy S5 is de pipe a Martin an et keef na 5 jaar.
    Als de jongste kleinzoon belt hoor ik geen toon en trilt die niet.
    Als mijn echtgenote belt en ik wil "inhaken" dan doet die dat niet.
    Die batterij is na 2 dagen stand by zo plat als een luis.
    Vijf jaar geleden "in promotie" gekocht in de Telenet winkel, toen iets van rond de € 400 of € 450.

Die zottigheid herhaal ik niet meer, eentje van de helft minder "belt" even goed, maar...........
    Ik wil er wel eentje die goede foto's maakt en waarvan de batterij lang mee gaat.

Raar maar ik dacht aan een Motorola g8 Power.

Iemand ondervinding met zo'n ding?
    Iemand met een betere suggestie soms (ôtemets, ep zin westvlams) ?
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

Standaard Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

Er komt net een iPhone SE uit, vanaf 489€...

Heb onlang mijn moeder een a50 laten kopen, bij elk licht betere fotos dan mijn s7 edge, erg mooi en groot scherm en de opvolger koop je nu aan 300€ (de a50 kost ongeveer evenveel dusja)
    Enkel in de coronatijd valt het op dat de selfiecamera duidelijk minder is dan de s-reeksen
    Ikzelf ga denk ik toch nog eens een s10 aanschaffen, de meerdere lenzen (vooral een 16mm fullframe equivalent groothoek trekt me aan)
    Tkost wel wat maar als ik kijk hoeveel ik dat toestel gebruik is dat relatief uitt

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    gepassioneerd hobbyist, Het meest doeltreffende programma op mijn computer voor de prachtigste foto’s te maken is het vuilbakje…
    https://500px.com/benny_bulke https://www.instagram.com/bennybulke/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
    Er komt net een iPhone SE uit, vanaf 489€...
    Polleke, geen € 400 meer aub.

Onafhankelijk van merk: kijk eens naar refurbished toestellen. Zeer goede ervaringen met twee refurbished iphones hier, allebei via coolblue of bol.com gekocht van bedrijf "Forza". 1x technisch probleem gehad en zonder discussie onder garantie afgehandeld.
    Scheelde redelijk wat in prijs, zeker voor mijn laatste (iphone 7)...

Ouder model, ik heb die sinds 1,5 jaar , zeer tevreden van, vooral voor de foto's en filmkes (Leica)
    “The further a society drifts from truth the more it will hate those that speak it”
    George Orwell
    Worldometers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Ouder model, ik heb die sinds 1,5 jaar , zeer tevreden van, vooral voor de foto's en filmkes (Leica)
    Met een Huawei ga je in de problemen komen met je besturingssoft, sinds dhr. D. Trump ruzie zoekt met een héél groot land.

https://www.coolblue.be/nl/product/8...4gb-blauw.html

Deze telefoon krijgt vrij goede beoordelingen en is imo niet te duur voor wat je krijgt. (zoek ook op youtube)
    Voor een android toestel zou dat mijn keuze zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
    Met een Huawei ga je in de problemen komen met je besturingssoft, sinds dhr. D. Trump ruzie zoekt met een héél groot land.
    Ik dacht dat er bij de oudere modellen geen probleem was ...
    Best eens nagaan .
    “The further a society drifts from truth the more it will hate those that speak it”
    George Orwell
    Worldometers

Heb een samsung S5 nieuw gekocht bij proximus voor 160 €.
    Voldoet perfekt voor mij.
    Foto's zijn ongelooflijk goed voor zo'n ding, zelfs binnen in de kathedraal van A'pen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Mijn Samsung Galaxy S5 is de pipe a Martin an et keef na 5 jaar.
    In je titel heb je het over een GSM en in je tekst over een smartphone Luc.
    Gezien je eisen, koop een gewone gsm en maak foto's met je Fuji, jammer dat je met een fototoestel niet kan bellen.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_dev...ne&price=0,200
    Hierboven de meer recente aanbiedingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    In je titel heb je het over een GSM en in je tekst over een smartphone Luc.
    Gezien je eisen, koop een gewone gsm en maak foto's met je Fuji, jammer dat je met een fototoestel niet kan bellen.
    Hahaha, ja mss. komt dat nog wel hé.
    GSM, smartpheun tes een woordenwisseling hé.

PS: Heb ook nog een Canon 90D + Tamron 12-24 + Canon 24-70L + Canon 70-300.
    Maar die passen net als mijn Fuji's niet in mijn vestzak ee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
    Heb onlang mijn moeder een a50 laten kopen, bij elk licht betere fotos dan mijn s7 edge, erg mooi en groot scherm en de opvolger koop je nu aan 300€ (de a50 kost ongeveer evenveel dusja)
    Enkel in de coronatijd valt het op dat de selfiecamera duidelijk minder is dan de s-reeksen
    Ikzelf ga denk ik toch nog eens een s10 aanschaffen, de meerdere lenzen (vooral een 16mm fullframe equivalent groothoek trekt me aan)
    Tkost wel wat maar als ik kijk hoeveel ik dat toestel gebruik is dat relatief uitt

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Ik heb begin dit jaar (na 5 jaar met een Sony Xperia Compact) een A50 in de solden gekocht, € 269 dacht ik, zeer tevreden van.
    Prachtig lichtsterk scherm, mijn ogen zijn ook niet meer zoals vroeger.
    Grootte en gewicht vallen erg mee.
    Ruim genoeg camera's, foto's maak ik doorgaans met een fototoestel .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Ik dacht dat er bij de oudere modellen geen probleem was ...
    Best eens nagaan .
    Probeer eens een update te doen van je OS...
    Als dat niet lukt ga je problemen krijgen met sommige apps, om van security nog maar te zwijgen.

https://www.pzc.nl/tech/geen-zin-in-...llen~aaa22993/

onder andere toestellen van 110 en 200 euro

Onlangs de batterij van mijn vrouw hare S5 vervangen, 20 euro investering en zo goed als nieuw. Idd hele goede foto's!
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Nokia smartphones. Persoonlijk gebruik ik 7.1. Prachtige toestel. Ik maak er wel heel weinig foto's mee dus daar ga ik me niet uitspreken
    Life is beautiful, take pictures to remember

Het is hier nu wel een fotoforum, maar of een gsm foto's kan nemen is nu eens het minste van mijn zorgen. Ontvangst, batterij en gebruiksgemak zijn voor mij veel belangrijker.

Van het werk heb ik ook zo'n S5. Op de meeste plaatsen op het werk kan ik daar niet mee bellen! In het hoofdgebouw is van die zonnewerende folie op de ramen met metaal. Als je niet vlak tegen het raam gaat staan dan valt de verbinding weg of is de klank zo slecht dat jij de andere niet verstaat of die jou niet meer hoort. In het andere gebouw is zoveel wapening in het beton dat als je niet op 5m van een raam staat er geen ontvangst is. Met mijn stokoude Nokia (zelfs geen smartphone): geen probleem. In het hoofdgebouw volle ontvangst en goed verstaanbaar overal. In de bunker is het ook minder, maar ik kan tenminste bellen.

Standaard Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Van het werk heb ik ook zo'n S5. Op de meeste plaatsen op het werk kan ik daar niet mee bellen! In het hoofdgebouw is van die zonnewerende folie op de ramen met metaal. Als je niet vlak tegen het raam gaat staan dan valt de verbinding weg of is de klank zo slecht dat jij de andere niet verstaat of die jou niet meer hoort. In het andere gebouw is zoveel wapening in het beton dat als je niet op 5m van een raam staat er geen ontvangst is. Met mijn stokoude Nokia (zelfs geen smartphone): geen probleem. In het hoofdgebouw volle ontvangst en goed verstaanbaar overal. In de bunker is het ook minder, maar ik kan tenminste bellen.
    Hoe meer mensen schrik hebben dat hun hersenen gaan verbranden van de straling en ze dus eisen dat de straling vermindert, hoe meer dat dit fenomeen zich zal voordoen.
    Recente toestellen zijn zodanig beperkt tegenover vroeger.
    En uiteraard is een kooi van Faraday niet ideaal om iets te ontvangen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Velen antwoorden hier zonder eerst mijn openingspost te lezen, jammer
    Natuurlijk heb ik een telefoon of GSM of SF in de eerste plaats nodig om te bellen en gebeld te worden.
    Maar aangezien ik niks hoor als mijn kleinzoon belt dan scheelt er iets aan.
    Als mijn echtgenote gebeld heeft of ik naar haar kan ik niet inhaken en blijft mijn S5 online.
    En ja, is dat nu een doodzonde om ook uit te kijken naar een toestel met een goede camera
    En een smartphone mag hoogstens € 250 kosten.
    En die Motorola g8 Power leek mij geschikt.
    Dus mijn vraag was of hier iemand ondervinding met dat toestel had.
    Kon iemand mij een nog beter alternatief aanbevelen.

Al eens een hardware reset voor je S5 overwogen Luc? Er wel voor zorgen dat je eerste een backup op je pc maakt.
    Moet je trouwen ook doen als je een nieuwe zou kopen.
    https://www.belsimpel.nl/samsung-gal...n-via-recovery

Ik heb geen Motorola meer, maar heb wel een Motorola G3 gehad, tot de batterij het heeft begeven. Ik was zeer tevreden van die G3, de fotokwaliteit was maar zozo, maar een S5 is (was) dan wel een "vlaggenschip", een top of the range toestel dus (met een uitstekende camera), terwijl de G3 zich aan de onderste tree van die ladder bevond. Je kan gewoon de camera niet vergelijken die bij een toptoestel zoveel beter is (moet zijn).

Een goedkoper alternatief voor de G8 is de Motorola One met AndroidOne.

Op https://www.gsmarena.com/ (engelstalig) kan je smartphones uitkiezen adhv allerlei criteria, maar alhoewel de website de in de wereld verkrijgbare phones test en bespreekt is ze wel meer gericht naar de Aziatische markt. Maar wat ik eigenlijk bedoel met deze link is dat je een specifieke smartphone kan opzoeken, de review lezen maar ook de specifiek de foto's beter kan bekijken. En je hebt de mogelijkheid de foto's rechtstreeks te vergelijken met de zelfde foto's (ik denk zelfs met 2) ander toestellen.
    Laatst gewijzigd door nabi; 18 april 2020 om 13:19 Reden: die bij een toptoestel zoveel beter is

Velen antwoorden hier zonder eerst mijn openingspost te lezen, jammer
    .....
    Dus mijn vraag was of hier iemand ondervinding met dat toestel had.
    Kon iemand mij een nog beter alternatief aanbevelen.
    Ik snap je, en er is niks mis mee om ook een goede camera te hebben. Maar voor de meesten hier lijkt een gsm enkel om foto's te nemen.

De raad van Demeyereg hierboven om eens een fabrieksreset te doen is een goed idee. Mijn werk S5 heeft ook een tijd zo'n kuren gehad. Die was op een bepaald moment zo traag dat ik niet meer kon opnemen voor het bellen stopte. Ook geen geluid meer bij een sms. En dat is zo opgelost geraakt. En als de batterij niet meer lang genoeg meegaat, dan is een nieuwe batterij misschien ook geen slechte oplossing. Tenslotte kan je bij dat toestel de batterij nog vervangen.

1) Maar aangezien ik niks hoor als mijn kleinzoon belt dan scheelt er iets aan.
    2) Als mijn echtgenote gebeld heeft of ik naar haar kan ik niet inhaken en blijft mijn S5 online.
    1) Als ge uw vrouw wel kunt horen, dan scheelt dat toch niet aan uw toestel?
    Mocht dat wel zo zijn, dan zou dat bij elk gesprek zijn.
    Kan evengoed aan de verbinding liggen of iets dat fout gelopen is langs de kant van de provider of bij uw kleinzoon.
    Als uw kleinzoon net op limiet van ontvangst zit, dan kan het zijn dat de verbinding gemaakt werd maar dat ge toch niets hoort.
    Dit hoeft dus zeker niet langs uw kant te liggen, tenminste als je dan zelf ook,voldoende,ontvangst hebt.
    Tenzij het volume op nul stond uiteraard, maar dat zal je zelf wel weten.

2) Neerleggen is ook een signaal, kan afhankelijk hoe je dit gebruikt verschillende oorzaken hebben.
    Uw scherm of vinger is te vettig/vochtig zodat hij de functie niet aanvaardt.
    Als uw scherm beschadigd id ter hoogte van die virtuele toets, maar de kans is klein want dan zouden andere zaken op die plaats ook niet meer werken.
    Als dat ingesteld is, dan kan je ook proberen neerleggen met de aan/uit toets.
    Idem als hiervoor ... ergens tijdelijk iets fout.

Het zijn zaken die men met elke smartphone of gsm eens kan voorhebben.
    Eens herstarten als blijkt dat die flipt kan in sommige gevallen ook helpen.
    Mocht ik van u zijn, ik zou geen overhaaste besluiten trekken op iets dat zich eenmalig heeft voorgedaan.

Het is geen ervaring met een goedkoop toestel, maar mogelijks een reden om dat van u nog niet weg te doen.
    En een smartphone dat het twee dagen uithoudt zonder laden is nog niet zo slecht, er bestaat veel erger.
    Een batterij kost ook niet zo veel indien deze echt defect is.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. [ Sony ] Nieuwe Sony snellader BC-QZ1 voor de nieuwe FZ1000 batt.
    Door Bobb in forum Aangeboden
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 31 maart 2018, 20:41
  2. Reacties: 3
    Laatste bericht: 4 september 2016, 14:14
  3. Canon EOS 450D met nieuwe lens of een totaal nieuwe camera?
    Door dierckx.tobias in forum Camera's
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 8 juli 2012, 17:58
  4. Reacties: 0
    Laatste bericht: 22 februari 2010, 14:34

Regels voor berichten