Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe draadafsluiting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe draadafsluiting

    Na 30 jaar gaat de beukenhaag eruit !! Veel te veel werk aan ! en te veel insecten!
    Wij hadden gedacht aan een draadafsluiting (20m lengte & 1.50m hoogte ) langs de openbare weg , type Bekafor / Nylofor / Torino.
    Die zou ikzelf kunnen plaatsen zonder problemen ; heeft iemand enige ervaring of een voorkeur voor een of ander type . En wat te denken over aankoop via Makro ?
    Graag jullie mening en ook enkele goede raadgevingen.

    Bedankt bij voorbaat
    Maurits W

  • #2
    Re: Nieuwe draadafsluiting

    wij hebben de voortuin afgemaakt met "namaak" bekaert, online besteld, vraag me niet meer waar... was in elk geval op budget voor ons!!

    Wij hebben de versie met een "bovenpaal", dat werkt iets makkelijker om je hek mooi omhoog op te spannen. Dat staat nu toch al 4 jaar en ik merk nog geen nadelige effecten, geen roest, deurtje gaat vlot... juist een gesprongen spankabel. (maar ik span graag op tot het uiterste... ) Ook onderaan is alles OK, hier loopt een dwergteckel rond en hoewel hij soms probeert krijgt hij het hek nergens zo geduwd dat hij er onder door kan.
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe draadafsluiting

      Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
      Na 30 jaar gaat de beukenhaag eruit !! Veel te veel werk aan ! en te veel insecten!
      Wij hadden gedacht aan een draadafsluiting (20m lengte & 1.50m hoogte ) langs de openbare weg , type Bekafor / Nylofor / Torino.
      Die zou ikzelf kunnen plaatsen zonder problemen ; heeft iemand enige ervaring of een voorkeur voor een of ander type . En wat te denken over aankoop via Makro ?
      Graag jullie mening en ook enkele goede raadgevingen.

      Bedankt bij voorbaat
      Maurits W
      Even nakijken in je verkavelingsvergunning wat je al of niet mag?
      Mag je daar een draadafsluiting plaatsen of moet het een levende haag zijn?
      Beter eerst eens goed nakijken voor je problemen krijgt met gemeente.
      Zelfs voor het rooien van een bestaande haag moet je in sommige gemeentes eerst een bouwaanvraag indienen.
      Ook dat eerst een nakijken is mijn advies.

      Groetjes,

      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe draadafsluiting

        Bekaert maakt al zeker 20 jaar geen afsluitdraad meer. :-)
        Draadafsluiting van de gamma, makro (betafence product)… zijn minder van kwaliteit ten opzichte van een officiële verdeler.

        Comment

        Working...
        X